logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Opus B Brand Design członkiem EPDA

  PR 02.03.2018, przeczytano 758 razy

European Packaging Design Association zrzesza blisko 70 firm projektowych z 17 krajów Europy. Teraz do grona dołącza agencja Opus B Brand Design.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/opus-b-brand-design-czlonkiem-epda,35650,artykul.html

Członkowie EPDA to agencje brand design oraz eksperci zajmujący się projektowaniem w branży packaging i brand design. Stowarzyszenie powstało w 1990 roku. Było odpowiedzią na potrzebę czołowych europejskich projektantów, aby stworzyć międzynarodowe forum, na którym designerzy mogliby dzielić się opiniami i doświadczeniami dotyczącymi projektowania marek.

– Jesteśmy dumni, że Opus B Brand Design dołączył do naszego grona. Poznaliśmy agencję jako zespół profesjonalnych i kreatywnych osób, które zostały nagrodzone złotą i brązową statuetką w konkursie EPDA Award Future Packaging 2017 – mówi Claudia Josephs, General Manager EPDA.

EPDA promuje design w środowisku biznesowym, patronując najważniejszym konkursom związanym z designem: Red Dot Design Award czy Brand Identity Grandprix. Współpracuje także z Pentawards, The Dieline oraz licznymi uczelniami, kształcącymi designerów.

Stowarzyszenie regularnie organizuje spotkania designerów, międzynarodowe wymiany i warsztaty edukacyjne, a dwa razy w roku kongresy, za każdym razem w innym europejskim mieście.

– Członkostwo w EPDA to doskonały sposób na wymianę doświadczeń, wiedzy i opinii na temat kluczowych wyzwań, jakie stoją przed nami i naszymi sąsiadami z całej Europy. Wierzę, że zaangażowanie w organizację pomoże w sprawniejszej wymianie inspiracji i narzędzi ułatwiających prowadzenie biznesu – mówi Paweł Frej, Brand Design Director w Opus B Brand Design.

W Polsce EPDA współpracuje z Klubem Brand Design, który działa w ramach Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR, którego Opus B Brand Design również jest członkiem. Stowarzyszeniem zarządzają Małgorzata Leniarska (Co-President) oraz Renne Angelvuo (Co-President).

Źródło: Opus B Brand Design

www.opusb.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764