logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Opus B Brand Design dla Nestle

  PR 02.10.2017, przeczytano 542 razy
ilustracjastrzałka

Nestle wprowadziło na rynek pierwszą od 8 lat limitowaną edycję batona Lion – Lion Black White.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/opus-b-brand-design-dla-nestle,33934,artykul.html

Celem zespołu Opus B Brand Design było stworzenie projektu, który w atrakcyjny sposób oddałby wyjątkowy skład nowego czarno-białego batona z dodatkiem kakao i białą polewą.

Projektanci przygotowali dla marki innowacyjne opakowania oparte na motywie kontrastu.

Zadaniem agencji oprócz przygotowania pojedynczego opakowania, było również stworzenie projektu opakowania zbiorczego, multipack'u oraz stworzenie nazwy limitowanego produktu, która mocno podkreśla nowy wariant smakowy Liona.

Motyw kontrastu będzie tematem przewodnim kampanii Lion, która rozpocznie się już w październiku.

Źródło: Opus B Brand Design

www.opusb.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764