logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Opus B Brand Design dla Żabka Polska

  PR 12.10.2018, przeczytano 595 razy
ilustracjastrzałka

Opus B Brand Design opracował identyfikację wizualną nowej marki własnej Dobra Karma dla Żabka Polska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/opus-b-brand-design-dla-zabka-polska,379712,artykul.html

Zadaniem zespołu Opus B Brand Design było zaprojektowanie identyfikacji wizualnej marki i projektów graficznych etykiet do opakowań. Dobra Karma to zimne przekąski, dostępne wyłącznie w lodówce, takie jak sałatki, hummusy czy oliwki, pakowane w jednoporcjowe opakowania.

Marka skierowana jest do konsumentów, którzy żyją w biegu, ale podchodzą świadomie do swoich wyborów zakupowych i chcą wiedzieć, co jedzą.

Wyzwaniem dla projektantów były małe powierzchnie etykiet, dlatego w mocno typograficzny projekt, oparty na wyrazistym foncie, wpisano składniki przekąski. Opakowania są poręczne, czytelne i przezroczyste, dzięki czemu dają konsumentom wgląd w to, co zawiera produkt, ułatwiając i przyspieszając podjęcie decyzji zakupowej.

ilustracjastrzałka

Nowa linia przekąsek obejmuje m.in. takie produkty, jak: hummus klasyczny, hummus paprykowy, hummus pomidorowy, hummus z czarnuszką, zielone oliwki w marynacie ziołowej, sałatka bulgur z hummusem i pomidorami, sałatka kuskus z hummusem i papryką, sałatka cezar czy sałatka z kurczakiem, serem żółtym i dressingiem musztardowym.

Źródło: Opus B Brand Design

www.opusb.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Złoty Medal dla drukarki tekstylnej Mutoh Valuejet 1938TX
Mutoh ValueJet 1938 TX z atramentami polimerowymi UltraVision TX to kompletna technologia do druku bezpośredniego na tkaninach naturalnych, sztucznych i tapetach, która podczas targów RemaDays 2019 Złoty Medal "The Prize for Innovations".
Empik: nowa kampania, pozycjonowanie i magazyn online marki
Empik zaprezentował spot wprowadzający nowe pozycjonowanie marki. Jego esencją jest inspirowanie do życia pełnego pasji i realizacji wszystkich zainteresowań – od tych codziennych po te niezwykłe. Jednocześnie zmieniła się strona internetowa, na której oferta została wyraźnie podzielona wizualnie na wybrane obszary, aby ułatwić poruszanie się po różnych kategoriach Empiku....
Sławomir bohaterem kampanii reklamowej platformy Bancovo
Bancovo – platforma kredytowa online startuje z kampanią telewizyjną - której głównym bohaterem jest Sławomir Zapała – popularna gwiazda piosenki, aktor i showman. Strategię i kreację kampanii, przygotowała agencja Start Something.
Ricoh na Fespa 2019
Ricoh będzie jednym z wystawców na targach FESPA 2019. W swojej strefie (hala B4, stanowisko K31) firma zaprezentuje m.in. nowy ploter lateksowy Pro L5160, system do druku na tekstyliach Ri 6000 oraz system produkcyjny z piątą stacją na toner specjalny Pro C7200x.
Produkty Canon po raz 25. wyróżnione nagrodami If Design Award 2019
Aż dziewięć produktów Canon zostało nagrodzonych przez iF International Forum Design GmbH prestiżowymi wyróżnieniami iF Design Award 2019. Firma Canon już po raz 25. z rzędu znalazła się wśród laureatów iF Design Award. Cykliczne wyróżnienia dla produktów i technologii Canon sprawiają, że firma nie ustaje w wysiłkach tworzenia produktów, łączących w sobie korzyści...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764