logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Opus B Brand Design dla Żabka Polska

  PR 12.10.2018, przeczytano 4646 razy
ilustracjastrzałka

Opus B Brand Design opracował identyfikację wizualną nowej marki własnej Dobra Karma dla Żabka Polska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/opus-b-brand-design-dla-zabka-polska,379712,artykul.html

Zadaniem zespołu Opus B Brand Design było zaprojektowanie identyfikacji wizualnej marki i projektów graficznych etykiet do opakowań. Dobra Karma to zimne przekąski, dostępne wyłącznie w lodówce, takie jak sałatki, hummusy czy oliwki, pakowane w jednoporcjowe opakowania.

Marka skierowana jest do konsumentów, którzy żyją w biegu, ale podchodzą świadomie do swoich wyborów zakupowych i chcą wiedzieć, co jedzą.

Wyzwaniem dla projektantów były małe powierzchnie etykiet, dlatego w mocno typograficzny projekt, oparty na wyrazistym foncie, wpisano składniki przekąski. Opakowania są poręczne, czytelne i przezroczyste, dzięki czemu dają konsumentom wgląd w to, co zawiera produkt, ułatwiając i przyspieszając podjęcie decyzji zakupowej.

ilustracjastrzałka

Nowa linia przekąsek obejmuje m.in. takie produkty, jak: hummus klasyczny, hummus paprykowy, hummus pomidorowy, hummus z czarnuszką, zielone oliwki w marynacie ziołowej, sałatka bulgur z hummusem i pomidorami, sałatka kuskus z hummusem i papryką, sałatka cezar czy sałatka z kurczakiem, serem żółtym i dressingiem musztardowym.

Źródło: Opus B Brand Design

www.opusb.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rosną inwestycje reklamowe w wideo
Rynek reklamy wideo, obejmujący telewizję i wideo online, wzrósł w pierwszym kwartale 2025 r. o 4,3% w porównaniu do analogicznego okresu w 2024 roku, a jego wartość wyniosła blisko 1,56 miliarda zł, wynika z analizy Publicis Groupe Polska.
Molecular Creative: nowa odsłona kampanii serków Łaciatych
To już drugi rok, w którym firma Mlekpol kontynuuje współpracę z agencją Molecular Creative. W telewizji i na platformach cyfrowych pojawił się odświeżony spot reklamowy, który promuje Puszysty wariant serków Łaciatych.
RetailMediaSummit: innowacje i trendy w Retail Media
RetailMediaSummit, zorganizowany przez MediaMarkt we współpracy z Criteo oraz Lexus Warszawa Wola, zgromadził ponad 140 liderów rynku, przedstawicieli agencji i partnerów biznesowych. Uczestnicy, którzy spotkali się wczoraj w Warszawie, mieli okazję poznać najnowsze trendy oraz praktyczne możliwości innowacyjnych rozwiązań Retail Media w branży handlu...
Akademia e-marketingu po raz kolejny na Dolnym Śląsku
4 czerwca br. we wrocławskim Haston City Hotel odbędzie się kolejne spotkanie Akademii e-marketingu. To już 13. edycja cyklu darmowych szkoleń adresowanych do małych i średnich przedsiębiorców, którzy pragną odnieść sukces w biznesie internetowym. W trakcie spotkań z doświadczonymi ekspertami i praktykami uczestnicy będą mogli zdobyć lub poszerzyć swoją wiedzę...
Agencja PRO/PORCJA tworzy kampanię AI dla G2A.COM
Agencja kreatywna pro/porcja odpowiada za realizację nowej kampanii G2A.COM, zatytułowanej „Best Gate 2 Play”. Kampania ta otwiera serię spotów promujących platformę G2A.COM oraz nadchodzące nowości gamingowe na rok 2025.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764