logo
WIADOMOŚCI

Opus B Brand Design dla Żabka Polska

  PR 12.10.2018, przeczytano 132 razy
ilustracjastrzałka

Opus B Brand Design opracował identyfikację wizualną nowej marki własnej Dobra Karma dla Żabka Polska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/opus-b-brand-design-dla-zabka-polska,379712,artykul.html

Zadaniem zespołu Opus B Brand Design było zaprojektowanie identyfikacji wizualnej marki i projektów graficznych etykiet do opakowań. Dobra Karma to zimne przekąski, dostępne wyłącznie w lodówce, takie jak sałatki, hummusy czy oliwki, pakowane w jednoporcjowe opakowania.

Marka skierowana jest do konsumentów, którzy żyją w biegu, ale podchodzą świadomie do swoich wyborów zakupowych i chcą wiedzieć, co jedzą.

Wyzwaniem dla projektantów były małe powierzchnie etykiet, dlatego w mocno typograficzny projekt, oparty na wyrazistym foncie, wpisano składniki przekąski. Opakowania są poręczne, czytelne i przezroczyste, dzięki czemu dają konsumentom wgląd w to, co zawiera produkt, ułatwiając i przyspieszając podjęcie decyzji zakupowej.

ilustracjastrzałka

Nowa linia przekąsek obejmuje m.in. takie produkty, jak: hummus klasyczny, hummus paprykowy, hummus pomidorowy, hummus z czarnuszką, zielone oliwki w marynacie ziołowej, sałatka bulgur z hummusem i pomidorami, sałatka kuskus z hummusem i papryką, sałatka cezar czy sałatka z kurczakiem, serem żółtym i dressingiem musztardowym.

Źródło: Opus B Brand Design

www.opusb.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Ambasador Nikon – David Yarrow – fotografuje mieszkańców i faunę Keni
Nowy projekt fotograficzny europejskiego ambasadora marki Nikon i artysty-fotografa – Davida Yarrowa – przedstawia dwa oblicza Kenii. Na swoich zdjęciach pokazuje on zarówno olbrzymie słonie w Parku Narodowym Amboseli, jak i przedstawicieli gangów działających w tętniącej życiem stolicy kraju – Nairobi.
Jak wynika z badania przeprowadzonego w ramach kampanii społecznej Love Over Hate, prawie co czwarty Polak spotyka się z hejtem co najmniej raz w tygodniu. Jak zniwelować zjawisko, które według prawie 70% respondentów jest bezpodstawną i niesprawiedliwą agresją? Odpowiedzi na ten temat udziela ekspertka kampanii – dr Maja Herman, która wspiera projekt Love Over Hate, promujący...
Strix – taką nazwę przyjął nowy podmiot, oferujący usługi w obszarze omnichannel, e-commerce i transformacji cyfrowej. Za marką stoją trzy firmy – Bold, Centuria i Magexo. Działalność pod jednym szyldem to efekt wspólnej dla spółek strategii sprzedaży na rynkach międzynarodowych.
Powyborcza odsłona kampanii Tyskie
W miniony weekend odbyły się wybory samorządowe, którymi od wielu miesięcy żyła cała Polska. Jedną z marek, które w swojej komunikacji nawiązały do tego ważnego społecznie wydarzenia, jest Tyskie. Z soboty na niedzielę na ulicach pięciu polskich miast – Gdańska, Warszawy, Krakowa, Wrocławia i Katowic – pojawiły się billboardy z hasłem „Są wybory, które łączą....
Synergic z kampanią promującą otwarcie Multikina w Pruszkowie
Synergic, specjalista rozwiązań reklamy OOH, realizuje  kampanię dla jednego z najpopularniejszych multipleksów w Polsce - Multikina. Działania prowadzone są do końca listopada.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
. Wszystkie prawa zastrzeżone