logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Opus B Brand Design na Gdynia Design Days

  PR 05.07.2018, przeczytano 561 razy

Nasi eksperci wystąpią podczas tegorocznej edycji GDD. Hasłem przewodnim festiwalu jest... ERROR.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/opus-b-brand-design-na-gdynia-design-days,37152,artykul.html

Tegorocznym tematem GDD jest ERROR, rozumiany jako błąd, spowodowany m.in. przesytem dóbr i technologii oraz komunikacyjnym szumem we współczesnym świecie. Celem tej edycji będzie próba odpowiedzenia na pytanie czy i w jaki sposób można przywrócić ład i harmonię w naszym otoczeniu oraz w naszych głowach. Czy kluczem, by to osiągnąć jest powrót do prostoty: w przekazie, w życiu i w samym projektowaniu?

Do grona tegorocznych prelegentów zaproszeni zostali także eksperci Opus B Brand Design - Piotr Wiśniewski (Art Director) oraz Aleksandra Wiśniewska (Strategy Planner).

Podczas wykładu "Error: luksus - transformers. Projektant (od) luksusu" Ola i Piotrek zaprezentują projekty, które przedefiniowały pojęcie luksusu. Opowiedzą o konceptach, które zostały zaprojektowane po ludzku i dla człowieka, które dają wolność od luksusu.

  • Wykład: Error: luksus transformers. Projektant (od) luksusu
  • Prowadzenie: Aleksandra i Piotr Wiśniewscy - Opus B Brand Design
  • Kiedy: 9 lipca, godz. 19.00
  • Gdzie: PPNT Gdynia, budynek III
  • Wykład organizowany w ramach BLOKU WZORNICTWO. Wstęp wolny.
  • Warsztat dla dzieci: Error: dzieciństwo unplugged
  • Prowadzenie: Aleksandra i Piotr Wiśniewscy - Opus B Brand Design
  • Kiedy: 9 lipca, godz. 10.00-12.00
  • Gdzie: PPNT Gdynia, budynek IV
  • Konieczne zapisy

Źródło: Opus B Brand Design

www.opusb.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bossa Nova Events na 70-lecie Grupy Raja
17 kwietnia 2024 roku Grupa RAJA, europejski lider w sprzedaży opakowań, świętowała 70-lecie swojego istnienia. Hasłem przewodnim tego wydarzenia było „70 Golden Years of RAJA”. Motyw przewodni i wszystkie elementy koncepcji zostały oparte na kolorach przewodnich jubileuszu, podkreślając wyjątkowość i bogatą historię marki. Koncepcja eventu została stworzona przez Bossa...
More Bananas i Adria Art łączą siły
W listopadzie 2023 r. krakowska agencja marketingowa More Bananas rozpoczęła współpracę z firmą Adria Art. Agencja została wybrana na podstawie przedstawionej oferty, a do jej zadań należało opracowanie spójnej strategii marketingowej zgodnej z misją i celami marki.
Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764