logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Opus B Brand Design na Łódź Design Festival 2018

  PR 27.04.2018, przeczytano 479 razy

Nasi eksperci wystąpią podczas tegorocznej edycji ŁDF. Hasłem przewodnim festiwalu są REFLEKSJE.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/opus-b-brand-design-na-lodz-design-festival-2018,36329,artykul.html

19-27 maja 2018 – to nowy, wiosenny termin Łódź Design Festival. Zmiany dotyczą nie tylko daty. Wydarzenie zwraca się ku festiwalowym korzeniom, skupiając się na edukacji, krytycznej dyskusji i poszukiwaniu inspiracji. Hasłem przewodnim tegorocznej, 12. edycji są REFLEKSJE. W centrum zainteresowania znajdzie się relacja człowiek – technologia.

Poprzez wystawy, wykłady oraz panele dyskusyjne projektanci i profesjonaliści branży design będą podejmować kwestie związane ze współczesnym wzornictwem oraz projektowaniem.

Opus B Brand Design na Łódź Design Festival

Do grona tegorocznych prelegentów zaproszeni zostali także eksperci Opus B Brand Design - Paweł Frej (Brand Design Director), Adam Groch (Product Designer) oraz Zuzanna Sadlik (Graphic Designer).

Podczas wykładu "Ciekawi wszystkiego: codzienne refleksje" reprezentanci Opus B Brand Design opowiedzą o tym, jak obserwacja ludzi w codziennych sytuacjach pozwala w pełniejszy sposób określić ich potrzeby i znaleźć sposób na udoskonalanie używanych przez nich produktów lub tworzyć całkiem nowe. Projektanci posłużą się najlepszymi wdrożeniami globalnych marek, jak i rodzimymi przykładami.

  • Wykład: Ciekawi wszystkiego: codzienne refleksje
  • Prowadzenie: Paweł Frej, Adam Groch, Zuzanna Sadlik
  • Kiedy: 22 maja, 16:00 - 17:00
  • Gdzie: Centrum Festiwalowe Art_Inkubator, Tymienieckiego 3, sala wykładowa

Źródło: Opus B Brand Design

www.opusb.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Life on Mars dla New Balance z okazji 42. PZU Orlen Maratonu Warszawskiego
Już w najbliższy weekend – 26-27 września – po raz 42. w historii pobiegnie PZU Orlen Maraton Warszawski, który w tym roku odbędzie się w innowacyjnej formule. Za kampanię promocyjną tego wydarzenia odpowiada agencja kreatywna Life on Mars na zlecenie marki New Balance – oficjalnego sponsora stołecznego biegu.
#Takbardzo - nowa kampania Red Bull Mobile
Red Bull MOBILE stawia w nowej aktywacji na młodych odbiorców i serwuje im kolaborację rapowych talentów na wysokich obrotach. „TAK BARDZO” to utwór i teledysk z udziałem artystów młodego pokolenia rapowej sceny: OKIego, DZIARMY i Gverilli, których premiera właśnie zainaugurowała nową komunikację marki, a to nie koniec atrakcji.
Ruszyła ogólnopolska kampania radiowa marki Cerutin. Spot radiowy oparty jest na  linii melodycznej przeboju „Jesteś szalona”- lubianego zespołu Boys i zachęca do sięgnięcia po Cerutin, popularnego leku stosowanego w zapobieganiu przeziębieniom oraz łagodzeniu objawów grypy.
Wrocławska agencja Elephate wkracza na rynek holenderski
Mimo kryzysu spowodowanego epidemią koronawirusa, agencja Elephate rozszerza swoją działalność o kolejny zagraniczny rynek. Doświadczony zespół content marketerów, PR-owców i copywriterów z Polski wesprze działania holenderskich firm.
Europejska aktualizacja zasad odpowiedzialnej reklamy i komunikacji marketingowej
Polski Związek Przemysłu Kosmetycznego przygotował i udostępnia polskie tłumaczenie dokumentów sporządzonych przez Cosmetics Europe, dotyczących zasad przewodnich odpowiedzialnej reklamy i komunikacji marketingowej. Nowe zapisy, dotyczące m.in. influencer marketingu, reklamy skierowanej do dzieci i nastolatków czy promowania korzyści dla środowiska płynących z...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764