logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Opus B Brand Design na Łódź Design Festival 2018

  PR 27.04.2018, przeczytano 439 razy

Nasi eksperci wystąpią podczas tegorocznej edycji ŁDF. Hasłem przewodnim festiwalu są REFLEKSJE.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/opus-b-brand-design-na-lodz-design-festival-2018,36329,artykul.html

19-27 maja 2018 – to nowy, wiosenny termin Łódź Design Festival. Zmiany dotyczą nie tylko daty. Wydarzenie zwraca się ku festiwalowym korzeniom, skupiając się na edukacji, krytycznej dyskusji i poszukiwaniu inspiracji. Hasłem przewodnim tegorocznej, 12. edycji są REFLEKSJE. W centrum zainteresowania znajdzie się relacja człowiek – technologia.

Poprzez wystawy, wykłady oraz panele dyskusyjne projektanci i profesjonaliści branży design będą podejmować kwestie związane ze współczesnym wzornictwem oraz projektowaniem.

Opus B Brand Design na Łódź Design Festival

Do grona tegorocznych prelegentów zaproszeni zostali także eksperci Opus B Brand Design - Paweł Frej (Brand Design Director), Adam Groch (Product Designer) oraz Zuzanna Sadlik (Graphic Designer).

Podczas wykładu "Ciekawi wszystkiego: codzienne refleksje" reprezentanci Opus B Brand Design opowiedzą o tym, jak obserwacja ludzi w codziennych sytuacjach pozwala w pełniejszy sposób określić ich potrzeby i znaleźć sposób na udoskonalanie używanych przez nich produktów lub tworzyć całkiem nowe. Projektanci posłużą się najlepszymi wdrożeniami globalnych marek, jak i rodzimymi przykładami.

  • Wykład: Ciekawi wszystkiego: codzienne refleksje
  • Prowadzenie: Paweł Frej, Adam Groch, Zuzanna Sadlik
  • Kiedy: 22 maja, 16:00 - 17:00
  • Gdzie: Centrum Festiwalowe Art_Inkubator, Tymienieckiego 3, sala wykładowa

Źródło: Opus B Brand Design

www.opusb.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Relacja PIAP z Remadays 2020
XVI-sta edycji targów RemaDays 2020 już za nami. Jedne z największych targów branży reklamowej odbyły się w dniach 12-14 lutego br. w Centrum Wystawienniczym PTAK Warsaw Expo w Nadarzynie.
Provident z rodzinną reklamą „Pożyczki wynajmowanej”
Provident Polska wraca z kolejną odsłoną kampanii w rytm przeboju „Mam plan” i promuje „Pożyczkę wynajmowaną”. Każde pożyczone 1000 zł kosztuje 50 zł miesięcznie.
Miniczekolady z Wawelu wsparte kampanią
Marka Wawel do swojego portfolio wprowadza nową kategorię słodkości. Na rynku pojawią się MINIczekolady w kieszonkowych opakowaniach idealnych do delektowania się. Atrakcyjny design podkreśla ich najwyższą jakość oraz eksponuje najważniejsze cechy produktu, czyli wyjątkowe połączenie czekolady i wyśmienitego nadzienia, nawiązując do postrzegania tej kategorii przez...
Hand Made: spot dla D-Vitum z Magdaleną Różczką
W lutym ruszyła kampania reklamowa marki D-Vitum (Oleofarm), której  ambasadorką została Magdalena Różczka — znana aktorka, od lat wspierająca działania na rzecz Interwencyjnych Ośrodków Preadopcyjnych. Hand Made odpowiada za koncept kreatywny i realizację spotu reklamowego.
Agencja Bluerank wzmacnia Marketing i PR
Bluerank, wiodąca agencja marketingu internetowego, wzmacnia siły w obszarze Marketingu i PR. Do zespołu dołączyły Marta Markowska, która została Marketing Managerem oraz Joanna Blewąska, która rozpoczęła pracę na stanowisku PR Specialist.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764