logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Opus B dla Amway

  PR 16.11.2018, przeczytano 493 razy
ilustracjastrzałka

Opus B współtwórcą Amway Mobile – aplikacji dystrybuowanej we wszystkich krajach Europy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/opus-b-dla-amway,380168,artykul.html

Amway Mobile to mobilne centrum przeznaczone dla przedsiębiorców Amway oraz klientów. Platforma agreguje narzędzia i wiedzę na temat produktów Amway. Dodatkowo zapewnia dostęp i łatwiejsze korzystanie z informacji na temat firmy, co w założeniu ma pomóc w sprawniejszym i inteligentniejszym prowadzeniu biznesu.

- Proste, intuicyjne interfejsy pozwalają szybko odnajdywać interesujące treści i narzędzia do rozwoju biznesu, jak np. Switch Share Duplicate. Aplikacja Amway Mobile, stworzona przy współpracy z naszą agencją jest ogólnoeuropejskim agregatem takiego contentu, a oprócz tego zapewnia dostęp do całego mobilnego ekosystemu Amway - mówi Krzysztof Wróblewski, Head of Digital w Opus B

W ramach pracy nad najnowszą platformą Amway Mobile, zespół Opus B współpracował przy opracowaniu ścieżek użytkowników oraz makiet aplikacji. Ponadto agencja Opus B jest odpowiedzialna za projektowanie i development wszystkich dostępnych treści wewnątrz Amway Mobile - podzielonych na osobne publikacje, w skład których wchodzą m.in. katalogi produktów, materiały szkoleniowe i narzędzia wspomagające przedsiębiorców i klientów firmy Amway w 29 wersjach językowych.

Aplikacja Amway Mobile dystrybuowana jest poprzez sklepy App Store i Google Play na 32 rynkach europejskich.

Źródło: Opus B

www.opusb.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764