logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Opus B dla Amway na rynku niemieckim i austriackim

  PR 04.08.2020, przeczytano 359 razy
ilustracja

Zespół agencji przygotował kampanię wprowadzającą platformę NUTRILITE myBodyID.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/opus-b-dla-amway-na-rynku-niemieckim-i-austriackim,387996,artykul.html

NUTRILITE myBodyID to spersonalizowany program odżywiania oraz ćwiczeń, który działa w harmonii z unikalnym kodem genetycznym i preferencjami stylu życia.

W ramach kampanii agencja odpowiedzialna była za ideę kreatywną i wypracowanie identyfikacji wizualnej dla materiałów komunikacyjnych, a także za stworzenie szerokiego spektrum materiałów wspierających przedsiębiorców Amway.

Wśród nich znalazły się filmy prezentujące m.in. zasady działania programu, materiały drukowane oraz digitalowe, w tym aplikacja edukacyjno-rozrywkowa związana ze zdrowym stylem życia oraz formaty social media.

Działania obejmują swoim zasięgiem rynek niemiecki i austriacki.

Źródło: Opus B

www.opusb.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rozwiązania digital signage od LG na platformie Digital Connect 2020
Wirtualne showroomy to nic nowego, jednak w wyjątkowych okolicznościach, jakie przyniósł rok 2020, ich znaczenie dla przedsiębiorstw, sektora B2B i klientów wzrosło. Pozwalają one firmom w łatwy sposób (bez konieczności odbywania spotkań twarzą w twarz) informować o oferowanych korzyściach, co pomaga klientom podejmować przemyślane decyzje zakupowe.
Sony: korpus α7C i nowy zmiennoogniskowy obiektyw
Firma Sony powiększa swoją imponującą ofertę sprzętu fotograficznego o trzy nowe produkty: pełnoklatkowy korpus α7C (model ILCE-7C), obiektyw zmiennoogniskowy FE 28–60 mm F4–5.6 (model SEL2860) i lampę błyskową HVL-F28RM.
Nowy wyświetlacz Micro LED firmy LG
LG MAGNIT, nowe rozwiązanie Micro LED firmy LG, zapewni przełomową jakość wyświetlania obrazu dzięki zastrzeżonej przez LG technologii Black Coating. Zastosowanie montażu blokowego pozwoli natomiast na niezwykle wygodny i szybki montaż urządzenia. LG MAGNIT już wkrótce zadebiutuje w Polsce.
Nowa marka na rynku kolarstwa ekstremalnego - PRIME Bicycles wybrała agencję Dziadek do orzechów do stworzenia komunikacji oraz pozycjonowania marki.
Kampania marki Flegamax
Wystartowała kolejna odsłona kampanii marki Flegamax przygotowana przez zespół Opus B. Lek na mokry kaszel, oferowany przez Polpharma, tym razem komunikowany jest jako zwycięska odpowiedź na problem. I to dosłownie, bo kreacja oparta została na kanwie telewizyjnego teleturnieju i podchwytliwych pytań prowadzącego.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764