logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Opus B dla Amway na rynku niemieckim i austriackim

  PR 04.08.2020, przeczytano 443 razy
ilustracja

Zespół agencji przygotował kampanię wprowadzającą platformę NUTRILITE myBodyID.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/opus-b-dla-amway-na-rynku-niemieckim-i-austriackim,387996,artykul.html

NUTRILITE myBodyID to spersonalizowany program odżywiania oraz ćwiczeń, który działa w harmonii z unikalnym kodem genetycznym i preferencjami stylu życia.

W ramach kampanii agencja odpowiedzialna była za ideę kreatywną i wypracowanie identyfikacji wizualnej dla materiałów komunikacyjnych, a także za stworzenie szerokiego spektrum materiałów wspierających przedsiębiorców Amway.

Wśród nich znalazły się filmy prezentujące m.in. zasady działania programu, materiały drukowane oraz digitalowe, w tym aplikacja edukacyjno-rozrywkowa związana ze zdrowym stylem życia oraz formaty social media.

Działania obejmują swoim zasięgiem rynek niemiecki i austriacki.

Źródło: Opus B

www.opusb.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa marka od Ultima Displays Polska
Ultima Displays przedstawia klientom nową markę - Ultima Designs.
Marka Salony Agata prezentuje nowy spot reklamowy oraz akcję rabatową
Od wtorku, 4 maja sklepy stacjonarne marki Agata zostały ponownie otwarte. W tym samym czasie rozpoczęła się akcja promocyjna, której towarzyszy premiera nowego spotu z udziałem Ambasadorek marki – Małgorzaty Sochy i Ewy Kasprzyk. W trosce o bezpieczeństwo, we wszystkich punktach sprzedaży sieci obowiązuje najwyższy reżim sanitarny.
Grupa Open Mobi, właściciel platformy adQuery, wprowadziła na rynek nowy format reklamowy. Ma on być następcą reklamy full page, ale po mocnym „tuningu”.
Clipatize, agencja marketingu B2B, wspierająca klientów w Europie i na Bliskim Wschodzie, rozpoczęła współpracę z Reynaers Aluminum, belgijskim producentem systemów aluminiowych do stolarki okienno-drzwiowej. Agencja jest odpowiedzialna za działania marketingowe  i PR-owe na polskim rynku.
Śmietanki Łaciate – „Dodaj do ulubionych”
W maju startuje nowa kampania reklamowa śmietanki Łaciatej od SM Mlekpol. Pod hasłem „Dodaj do ulubionych” będzie zachęcać konsumentów, by wypróbowali inspirujących i pysznych przepisów z Łaciatą w roli głównej. Działania w ramach kampanii potrwają do końca roku, a wśród nich spodziewać się możemy m.in. częstej obecności...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764