logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Opus B dla Amway na rynku niemieckim i austriackim

  PR 04.08.2020, przeczytano 634 razy
ilustracja

Zespół agencji przygotował kampanię wprowadzającą platformę NUTRILITE myBodyID.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/opus-b-dla-amway-na-rynku-niemieckim-i-austriackim,387996,artykul.html

NUTRILITE myBodyID to spersonalizowany program odżywiania oraz ćwiczeń, który działa w harmonii z unikalnym kodem genetycznym i preferencjami stylu życia.

W ramach kampanii agencja odpowiedzialna była za ideę kreatywną i wypracowanie identyfikacji wizualnej dla materiałów komunikacyjnych, a także za stworzenie szerokiego spektrum materiałów wspierających przedsiębiorców Amway.

Wśród nich znalazły się filmy prezentujące m.in. zasady działania programu, materiały drukowane oraz digitalowe, w tym aplikacja edukacyjno-rozrywkowa związana ze zdrowym stylem życia oraz formaty social media.

Działania obejmują swoim zasięgiem rynek niemiecki i austriacki.

Źródło: Opus B

www.opusb.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764