logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Opus B dla BNP Paribas

  PR 05.05.2021, przeczytano 822 razy
ilustracjastrzałka

Wystartowała kampania promocyjna programu stypendialnego Klasa Fundacji BNP Paribas. Działania przygotował zespół Opus B.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-opus-b-dla-bnp-paribas,391317,artykul.html

Klasa to autorski program stypendialny Fundacji BNP Paribas, skierowany do absolwentów szkół podstawowych, pochodzących ze wsi i małych miejscowości, będących w trudnej sytuacji materialnej. Przez 19 lat trwania programu skorzystało z niego blisko 800 młodych osób.

- To 800 życiorysów, którym Fundacja BNP Paribas pomogła wyrównać szanse edukacyjne. W naszej koncepcji postanowiliśmy wykorzystać ten kapitał i oprzeć naszą narrację na trzech prawdziwych bohaterach. Każdy z nich jest inny, czym innym się zajmuje, ma inne zainteresowania, ale wszyscy mają jeden wspólny motyw - ich historia zaczęła się w Klasie - tłumaczy Robert Kochan, Senior Copywriter w Opus B

Opus B odpowiada za strategię, kreację oraz realizację działań ATL, BTL i digital. Część spotów TV będzie emitowana również w wersji dla osób niesłyszących.

Źródło: Opus B

www.opusb.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764