logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Opus B dla Decathlon

  PR 08.11.2019, przeczytano 247 razy
ilustracjastrzałka

#domyosbuddies - ruszyła najnowsza akcja stworzona przez Opus B dla marki Decathlon.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/opus-b-dla-decathlon,384633,artykul.html

Kampania skierowana jest przede wszystkim do kobiet, które szukają motywacji do ćwiczeń. W akcję zaangażował się Daniel Qczaj, jeden z najpopularniejszych trenerów sportowych w Polsce.

- Na zajęciach fitness często walczymy ze słabościami i oceniamy się przez pryzmat koleżanek. Akcja #domyosbuddies ma to zmienić i pokazać, że kobiety mają moc wzajemnego wsparcia, nie tylko na treningu - tłumaczy Martyna Wieczorek, copywriterka w Opus B

- W ramach akcji zorganizowany został konkurs na Instagramie. By wziąć w nim udział należy opublikować na swoim profilu zdjęcie w sportowych ubraniach marki Domyos by Decathlon, opatrzyć go hasztagiem #domyosbuddies #sprawdzasiewsporcie i opisać historię swojej fitness-motywacji - mówi Magdalena Zachiewicz-Sobolewska, Communication Specialist w Decathlon

Nagrodą w konkursie jest m.in. dostęp do platformy QCZAJfitness. Poparcie dla akcji można wyrazić m. in. dzięki darmowym bransoletkom, dodawanym do odzieży Domyos zakupionej w sklepach Decathlon.

Zespół Opus B odpowiada za koncepcję kreatywną akcji, stworzenie strony www, kontent social media oraz realizację kampanii digital. Za zakup mediów odpowiada MullenLowe.

Źródło: Opus B

www.opusb.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja Węc PR nagrała swój Hot16challenge2
Akcja hot16challenge2 cieszy się dużą popularnością wśród polskich internautów.  W społeczną inicjatywę zaangażowali się celebryci i politycy, a nawet znane brandy. Nominacje dotarły również do branży kreatywnej. Specjaliści z agencji WĘC PR podjęli rękawicę i zarapowali, by wesprzeć medyków w walce z koronawirusem.
Kampania społeczna marki Ambition
Czas izolacji, ograniczenie kontaktów z bliskimi, niepewna przyszłość to nowa rzeczywistość, z którą w ostatnich miesiącach przyszło nam się zmierzyć. Wszechobecne zakazy bezpośrednio przemodelowały nasz dotychczasowy sposób życia, jednak to, co naprawdę ważne powinno pozostać niezmienne. Marka Ambition, w swojej nowej kampanii zachęca odbiorców do podtrzymania wiary w...
Nowe przenośne projektory LCD Panasonic
Firma Panasonic ogłosiła dziś wprowadzenie na rynek dwóch ekonomicznych serii projektorów LCD, które wyróżniają się niewiarygodnie długim cyklem eksploatacji przy jej jednoczesnym niskim całkowitym koszcie. Główne zalety produktów to wysoka jakość i duży kontrast wyświetlanych obrazów. Nowe serie, które doskonale nadają się...
Aplikacje Photo Gallery i AiFoto debiutują w nowych wersjach. Producent gruntownie przemodelował interfejs i dodał szereg nowych funkcji. Mają one sprawić, że organizacja, przeglądanie i udostępnianie zdjęć będą prostsze niż kiedykolwiek wcześniej.
Agencja marketingu zintegrowanego Communication Unlimited jest odpowiedzialna za stworzenie strategii komunikacji firmy, doradztwo komunikacyjne, zarządzanie relacjami z mediami.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764