logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Opus B dla Decathlon

  PR 08.11.2019, przeczytano 186 razy
ilustracjastrzałka

#domyosbuddies - ruszyła najnowsza akcja stworzona przez Opus B dla marki Decathlon.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/opus-b-dla-decathlon,384633,artykul.html

Kampania skierowana jest przede wszystkim do kobiet, które szukają motywacji do ćwiczeń. W akcję zaangażował się Daniel Qczaj, jeden z najpopularniejszych trenerów sportowych w Polsce.

- Na zajęciach fitness często walczymy ze słabościami i oceniamy się przez pryzmat koleżanek. Akcja #domyosbuddies ma to zmienić i pokazać, że kobiety mają moc wzajemnego wsparcia, nie tylko na treningu - tłumaczy Martyna Wieczorek, copywriterka w Opus B

- W ramach akcji zorganizowany został konkurs na Instagramie. By wziąć w nim udział należy opublikować na swoim profilu zdjęcie w sportowych ubraniach marki Domyos by Decathlon, opatrzyć go hasztagiem #domyosbuddies #sprawdzasiewsporcie i opisać historię swojej fitness-motywacji - mówi Magdalena Zachiewicz-Sobolewska, Communication Specialist w Decathlon

Nagrodą w konkursie jest m.in. dostęp do platformy QCZAJfitness. Poparcie dla akcji można wyrazić m. in. dzięki darmowym bransoletkom, dodawanym do odzieży Domyos zakupionej w sklepach Decathlon.

Zespół Opus B odpowiada za koncepcję kreatywną akcji, stworzenie strony www, kontent social media oraz realizację kampanii digital. Za zakup mediów odpowiada MullenLowe.

Źródło: Opus B

www.opusb.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Owens-Illinois (O-I) poinformował o instalacji pierwszego w Europie pieca wykorzystującego całkowicie innowacyjną technologię wytopu szkła. Piec skonstruowany w oparciu o technologię MAGMA (Modular Advanced Glass Manufacturing Asset) wraz z wysoce elastyczną linią produkcyjną zostanie umieszczony w zakładzie w Holzminden (Dolna Saksonia, Niemcy).
Eko biuro dla tworzących przyszłość projektu Robert Majkut Design
Studio Robert Majkut Design na zlecenie Alior Bank zaprojektowało biuro łączące w sobie design, technologię oraz dbałość o ekologię. Biuro RBL_ to jedna z najbardziej zaawansowanych przestrzeni do pracy. Począwszy od projektu, poprzez dobór partnerów, kończąc na realizacji  - wszystkie szczegóły zostały starannie dobrane tak, by spełniały oczekiwania Klienta.
Walk Creative rozpoczyna współpracę z Moët Hennessy Polska. Agencja odpowiada za opracowanie koncepcji kreatywnej oraz realizację kampanii „Polish Welcomes”dla Belvedere Vodka, pierwszej na świecie wódki super premium. Współpracę nawiązano w wyniku przeglądu ofert.
SAW: najlepsze dyplomy 2018/2019 z architektury wnętrz ASP w Warszawie
Już 18 listopada br. w siedzibie SARP na ul. Foksal 2 w Warszawie rozpocznie się wystawa najlepszych prac dyplomowych absolwentów warszawskiego Wydziału Architektury Wnętrz ASP 2018/2019. Wystawa jest wynikiem współpracy uczelni ze Stowarzyszeniem Architektów Wnętrz, które postanowiło nagrodzić najzdolniejszych studentów i zaprezentować ich prace szerokiemu gronu odbiorców.
Limitowane pudełka Burger King wyprzedane
Są ludzie, którzy wyrzucają pudełka. Nie mówmy o nich. Ponieważ z tym pudełkiem zamiast się rozstawać, lepiej się pokazać. Limitowana edycja opakowań Chicken Fries Burger King Encrusted with crystals from Swarovski, wyprzedała się w poniedziałek w ciągu trzech godzin w CL20 w Warszawie. Kolejna partia jeszcze przed weekendem.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764