logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Opus B dla Decathlon

  PR 19.08.2020, przeczytano 873 razy
ilustracja

Zespół Opus B przygotował kampanię promującą rower elektryczny Decathlon. W działania zaangażowano youtuberów z „5 sposobów na…”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-opus-b-dla-decathlon,388146,artykul.html

Zadaniem postawionym przed zespołem Opus B było wypromowanie składanego roweru elektrycznego TILT 500 E i pokazanie, że idealnie nadaje się do jazdy po mieście.

Aby dotrzeć do jak najszerszej grupy odbiorców autorzy kampanii zaprosili do współpracy influencerów z popularnego kanału YouTube „5 sposobów na…”, którzy podjęli wyzwanie rzucone przez Decathlon. Przetestowali rower w miejskich warunkach, a na trasie czekały na nich dodatkowe zadania…. Do wyścigu, oprócz promowanego elektryka, stanęli samochód i komunikacja miejska.

Decathlon jest pewny swojego sprzętu, dlatego nie boi się takich testów! Rowery elektryczne to ciągle nisza na polskim rynku, choć z roku na rok zyskują coraz większą popularność.

- Zdecydowaliśmy się na angażującą formę, oddając rower w ręce odpowiednich ludzi – kto zna chłopaków z „5 sposobów na…” wie, że profesjonalizm i poczucie humoru to ich wizytówki. W ostatecznym starciu wzięli udział Klamer, Sztaba i Primosz. Kto zwyciężył w zielonogórskim wyścigu? Trzeba zobaczyć! Wbrew pozorom nie jest to takie oczywiste - tłumaczy Martyna Wieczorek, Copywriterka w Opus B

Za koncepcję i realizację działań odpowiada zespół Opus B, który przygotował kampanię digital i social media.

To kolejna wspólna kampania Opus B i Decathlon Polska. W ubiegłym roku efektywne działania w ramach kampanii „Decathlon Carbon Challenge” zostały nagrodzone statuetkami Mixx Awards oraz Golden Arrow.

Źródło: Opus B

www.opusb.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764