logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Opus B dla Gedeon-Richter

  PR 20.09.2019, przeczytano 726 razy
ilustracjastrzałka

Wystartowała kampania marki Groprinosin. Za koncepcję i realizację działań odpowiada Opus B.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/opus-b-dla-gedeon-richter,384045,artykul.html

Kampania przygotowana przez zespół Opus B dla marki Groprinosin opiera się na mocnym i wyrazistym brandingu oraz okazjach zażycia. Autorom koncepcji zależało na tym, aby silna i zrytmizowana komunikacja jak najlepiej promowała markę leku oraz uwypuklała jego benefity.

- A dlaczego rytm? Bo nawracające infekcje wybijają nas z naturalnego rytmu. Groprinosin natomiast pozwala nam znów go złapać i cieszyć się życiem. Podkreślamy skuteczność leku oraz jego przewagi dzięki symbolicznym zabiegom formalnym - tłumaczy Tomek Kosiński, Creative Director w Opus B

Spoty 30’ i 15’ emitowane będą w największych stacjach telewizyjnych oraz kanałach tematycznych. Za koncepcję i realizację kampanii odpowiada Opus B. Spoty wyprodukowało studio Garaż, postprodukcją zajęło się studio Film Garden.

Źródło: Opus B

www.opusb.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Empik Foto stworzył kolekcje gadżetów z polskimi artystami znanymi z Internetu
Empik Foto połączył siły ze znanymi internetowymi twórcami, czego efektem są unikalne kolekcje gadżetów z autorskimi grafikami. Do tej pory marka zaprosiła do współpracy czwórkę artystów: Rynn Rysuje, Bazgram, życie-na-kreskę oraz Grafikk Jasikk. Empik Foto planuje kolejne kolekcje z popularnymi wśród internautów rysownikami i...
ZenBusiness sprawdził, czy słowa rzeczywiście mogą ranić, tym razem jednak nie ludzi, a biznes. Okazuje się, że dla nowych firm negatywne recenzje są ciosem w prawie 100% przypadków, a dla starszych w 97%. Czy słowa Marilyn Monroe: “Nieważne co o mnie myślą, ważne, żeby mnie kochali”, stały się nieaktualne?
Rozpoczynamy drugi dzień Targów Opakowań Packaging Innovations
Drugi dzień targów to kolejna dawka wiedzy, kontaktów i nowych pomysłów na rozwinięcie firmy.
Nieagencja nowym klientem PR Calling
Nieagencja, firma z branży marketingowej specjalizująca się w przeprowadzaniu transformacji cyfrowych, dołączyła do grona klientów PR Calling. W ramach współpracy agencja odpowiada za stworzenie strategii PR i jej realizację.
Finał kampanii Durex „Głośni w łóżku”
Rola otwartej komunikacji w związku, rozmów o seksie i szukanie idealnego dopasowania – o tym opowiada seria filmów dokumentalnych, jakie marka Durex stworzyła na potrzeby kampanii „Głośni w łóżku”. Teaser już teraz można obejrzeć na kanale YouTube marki. Premiera pierwszego odcinka zaplanowana jest na 14 września, a kolejne materiały ukażą się kolejno – 17, 21 i 24...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764