logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Opus B dla Lufthansa Group Business Services

  PR 11.02.2022, przeczytano 845 razy
ilustracjastrzałka

„Work Smart, Travel Hard” to hasło najnowszej kampanii employer brandingowej przygotowanej przez zespół Opus B 4Corporate dla Lufthansa Group Business Services.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/opus-b-dla-lufthansa-group-business-services,394745,artykul.html

Strategia komunikacji została opracowana na bazie insightów zdobytych podczas warsztatów EVP (Employee Value Proposition), które zespół Opus B 4Corporate przeprowadził we współpracy z klientem.

Celem działań jest budowanie wizerunku Lufthansa Group Business Services, jako stabilnego pracodawcy, który daje możliwości rozwoju i nauki w branży lotniczej.  

Kampania potrwa do połowy marca. Obejmuje działania takie jak kampanię w social mediach, display, stworzenie landing page’a, a także wsparcie przy tworzeniu planu działań wewnętrznych.

Opus B 4Corporate to usługa agencji Opus B skierowana do korporacji. Zadaniem zespołu B4C jest tworzenie strategii komunikacji zmian dla firmy, jak również wspieranie projektów i procesów prowadzonych przez jej działy wewnętrzne – takie jak m.in. komunikacja wewnętrzna, innowacje, Human Resources czy IT.

Źródło: Opus B

www.opusb.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Aktualizacje wprowadzają udoskonalenia funkcji rejestracji obrazu i rozszerzają obsługę rozwiązania Camera Authenticity Solution.
Green Day z Antalis na targach Rema Days
Ekologiczne rozwiązania w handlu detalicznym: inspirujące panele, eksperci branży oraz praktyczne wskazówki, jak wdrażać strategie ESG i eco materiały w biznesie. Wydarzenie Green Day odbędzie się 30 stycznia 2025 roku w godzinach 10:00 – 16:00 na targach Rema Days.
Nuda i bezpieczni Kierowcy w kampanii Link4
Startuje nowa kampania marketingowa LINK4, w której ubezpieczyciel apeluje do kierowców o rozważną i bezpieczną jazdę. Dzięki temu można uniknąć tragicznych w skutkach wypadków, ale także zaoszczędzić na niższej składce, bo LINK4 chce nagradzać kierowców za odpowiedzialną postawę na drodze. Tłem muzycznym kampanii jest...
Energa wspiera Arkę Gdynia na drodze do ekstraklasy
W rundzie wiosennej 2025 oraz całym sezonie 2025/2026 piłkarze gdyńskiej Arki grać będą z logiem Energi na przodzie koszulek. To efekt podpisania nowej umowy pomiędzy Energą a najbardziej utytułowanym w Gdyni piłkarskim klubem.
Z okazji Dnia Babci i Dziadka Ministerstwo Cyfryzacji rusza z kampanią, która łączy pokolenia. We współpracy z RMF FM zaprasza do udziału w konkursie, w którym słuchacze mogą podzielić się historiami z ich dziadkami i babciami w roli głównej. Najciekawsze opowieści zostaną nagrodzone, a ich autorzy będą mieli okazję podzielić się nimi na antenie...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764