logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Opus B dla Lufthansa Group Business Services

  PR 11.02.2022, przeczytano 766 razy
ilustracjastrzałka

„Work Smart, Travel Hard” to hasło najnowszej kampanii employer brandingowej przygotowanej przez zespół Opus B 4Corporate dla Lufthansa Group Business Services.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/opus-b-dla-lufthansa-group-business-services,394745,artykul.html

Strategia komunikacji została opracowana na bazie insightów zdobytych podczas warsztatów EVP (Employee Value Proposition), które zespół Opus B 4Corporate przeprowadził we współpracy z klientem.

Celem działań jest budowanie wizerunku Lufthansa Group Business Services, jako stabilnego pracodawcy, który daje możliwości rozwoju i nauki w branży lotniczej.  

Kampania potrwa do połowy marca. Obejmuje działania takie jak kampanię w social mediach, display, stworzenie landing page’a, a także wsparcie przy tworzeniu planu działań wewnętrznych.

Opus B 4Corporate to usługa agencji Opus B skierowana do korporacji. Zadaniem zespołu B4C jest tworzenie strategii komunikacji zmian dla firmy, jak również wspieranie projektów i procesów prowadzonych przez jej działy wewnętrzne – takie jak m.in. komunikacja wewnętrzna, innowacje, Human Resources czy IT.

Źródło: Opus B

www.opusb.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764