logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Opus B dla Oceanic

  PR 22.05.2018, przeczytano 768 razy
ilustracjastrzałka

Opus B przygotował kampanię online promującą nowe produkty do higieny intymnej - AA Intymna Biozgodna Formuła.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/opus-b-dla-oceanic,36586,artykul.html

W kategorii kosmetyków do higieny intymnej komunikacja kierowana do kobiet jest łagodna, delikatna i bezpieczna. Kobiety zaczynają jednak mieć dość tego lukrowego obrazu samych siebie, co najlepiej widać w social mediach i popkulturze. Dlatego Opus B wraz z zespołem AA stworzył strategię, która opiera się na kobiecej sile i wolności wyboru.

Pozytywna komunikacja kładzie nacisk na różnorodność kobiet pokazaną pod jednym wspólnym mianownikiem – kobiecych spraw.

– Koncepcja „Kobieca sprawa” jest zapoczątkowaniem nowej komunikacji marki - mówiącej do kobiet ich językiem. Na potrzeby nowej strategii stworzyliśmy manifest marki, w którym podkreślamy wolność wyboru oraz wprost mówimy, że kobiece sprawy, w tym sprawy intymności, to nasze, wasze czy twoje sprawy – tłumaczy Joanna Schmeltz, Creative Director w Opus B.

W ramach działań digital przygotowano landing page, serię formatów reklamowych dla Wizaż.pl, komunikację w social media z influencerami oraz akcję testowania produktów we współpracy z Wizaż.pl. Kampania potrwa do połowy czerwca.

Źródło: Opus B

www.opusb.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764