logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Opus B dla Volkswagen E-home

  PR 17.08.2020, przeczytano 737 razy
ilustracjastrzałka

Zespół Opus B przygotował najnowszą digitalową kampanię wirtualnego salonu Volkswagen e-Home.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-opus-b-dla-volkswagen-e-home,388122,artykul.html

Otwarcie salonów samochodowych w wersji online to naturalny krok i jedynie przyspieszony przez panującą pandemię. Volkswagen e-Home nie jest wyłącznie tymczasowym rozwiązaniem, lecz stałą usługą otwierającą nową ścieżkę zakupu auta.

Wirtualny salon Volkswagena daje klientowi wyjątkową szansę skontaktowania się z doradcą, który poprzez wideokonferencję pomoże mu wybrać najlepszy model z wszystkich ofert salonów Volkswagen w Polsce oraz przeprowadzi go przez wszystkie etapy zakupu.

- W tym salonie przenika online z offline. Nie inaczej jest w naszej kampanii. Chcieliśmy zwrócić w niej uwagę na to, że to wirtualne rozwiązanie przekłada się na jak najbardziej realne korzyści - tłumaczy Agnieszka Wojtyniak, copywriter w Opus B

Kampania digitalowa uzupełniona została o kampanię na Facebooku, która przybliża wirtualny proces zakupu nowego Volkswagena.

Jest to pierwsza faza działań, które obejmują stworzenie konceptu oraz przygotowanie formatów programmaticowych i social mediowych.

Źródło: Opus B

www.opusb.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pekao S.A.: bankowość prywatna z nowym designem placówek i aplikacji
Bank Pekao S.A. otworzył dwie pierwsze placówki bankowości prywatnej w zupełnie nowym formacie. W Warszawie i Łodzi klienci mogą już korzystać z nowoczesnych a zarazem eleganckich przestrzeni z elementami wystroju projektantów nurtu modernistycznego. Klienci bankowości prywatnej Pekao z pewnością dostrzegą też zmianę tła w aplikacji mobilnej PeoPay, w której udostępniona...
Zeromat wspiera rebranding Pepsi
Pepsi zaprasza wszystkich fanów marki do świętowania i powitania Pepsi Zero Cukru. Tuż przy rondzie ONZ, w centrum Warszawy, czekać będzie na nich wyjątkowa atrakcja — Zeromat. To pierwszy tego rodzaju automat marki, w którym oddając puste opakowanie po produkcie, w zamian otrzymujesz dwa pełnowymiarowe napoje gratis. Od teraz aż do 13 kwietnia możesz przyjść i...
Wojciech Borowski wraca na stanowisko w McCann
Po dwóch latach Wojciech Borowski ponownie obejmuje stanowisko Dyrektora Zarządzającego McCANN, jednocześnie pełniąc funkcję Group CEO McCANN Poland. Marcin Sosiński, dotychczasowy Dyrektor Zarządzający, który łączył tę rolę ze stanowiskiem Dyrektora Kreatywnego, zdecydował się opuścić agencję po 14 latach pracy.
Newline podsumowuje sprzedaż monitorów w Polsce
Newline Interactive to dobrze znany na polskim rynku dostawca monitorów interaktywnych. Odpowiedź na pytanie – jak dobrze znany – przyniosło podsumowanie sprzedaży w roku 2023. Raport przygotowany przez Futuresource Consulting nie pozostawia wątpliwości - co 5. sprzedany w Polsce monitor interaktywny to Newline. Udział rynkowy Newline Interactive wyniósł 19.06% - co daje marce...
Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764