logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Opus B dla Żatecky Svetly Lezak

  PR 18.08.2017, przeczytano 2587 razy
ilustracjastrzałka

Zespół Opus B Brand Design autorem projektu opakowania nowej marki w portfolio Carslberg – piwa Żatecky Svetly Lezak.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-opus-b-dla-zatecky-svetly-lezak,33441,artykul.html

Zadaniem zespołu Opus B Brand Design było zaprojektowanie całego zestawu opakowań Żatecky Svetly Lezak, obejmującego: butelkę, puszkę i czteropak.

Inspiracją dla projektantów był czeski Żateck, owiany legendą szlachetnej odmiany chmielu. Piwo oparte na najlepszej odmianie tej rośliny zasługiwało na opakowanie, które podkreśliłoby jego rodowód.

Pracując  nad projektem, designerzy przeanalizowali piwne kody czeskości obecne  na etykietach i na ich podstawie zbudowali tożsamość nowej marki, wiernej  „czeskiemu duchowi”.


Źródło: Opus B

opusb.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Panjasonic: procesor multimedialny dla projekcji immersyjnych
Pierwszy z nowej serii procesorów mediowych ma zrewolucjonizować tworzenie niesamowitych doświadczeń za pomocą wielokrotnej projekcji, umożliwiając bezproblemowe ożywianie treści
Youtuberzy zbudowali działającą elektrownię jądrową w Minecrafcie
W ramach promocji programu Polski Atom dwóch popularnych twórców gamingowych – Karol „Dealereq” Kutermankiewicz i Mikołaj „Żelazny” Cieślak stworzyło działającą elektrownię jądrową w grze Minecraft. Projekt został zrealizowany przez agencję gaming marketingu Gameset (Grupa Lifetube) oraz Grupę Defence24 dla Ministerstwa Klimatu i...
KERRIS poszerza długoletnią współpracę z klientem – SWISS KRONO. Od teraz agencja odpowiada nie tylko za komunikację marki w Polsce, lecz także za zakup mediów i obsługę kanałów płatnych na rynkach zagranicznych. Klient powierzył agencji budżet reklamowy na działania w Stanach Zjednoczonych i w Meksyku.
Marka L.O.L. Surprise z początkiem grudnia wystartowała ze świątecznym konkursem „Kalendarz marzeń”, który jest prawdziwą gratką dla wszystkich wielbicieli tych kultowych zabawek. Dzięki stworzonemu kalendarzowi adwentowemu, każdego dnia aż do Wigilii, można zgarnąć nową, wyjątkową nagrodę niespodziankę z produktami z najnowszych serii. Ponadto do wygrania...
Grzech Luft nowym Head of Creation w Cape Morris
Grzech Luft stanął na czele kreacji w agencji Cape Morris. Wcześniej agencja informowała, że dotychczasowy Head of Creation, Jarek Kacperczyk, został awansowany na stanowisko Chief Design Officer i zajmie się koordynacją działań nowo utworzonego zespołu designu w ramach struktury agencji.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764