logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Opus B i Kamis na straży autentyczności smaku

  PR 27.07.2018, przeczytano 609 razy
ilustracjastrzałka

Najnowsza kampania przypraw KAMIS inauguruje platformę komunikacyjną marki pod nazwą „A dokładniej?”. Celem kampanii jest budowa świadomości dobrych praktyk, stosowanych przez markę, takich jak kupowanie przypraw bezpośrednio od zaufanych farmerów, co gwarantuje doskonałą jakość i sprawdzony smak produktów KAMIS.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/opus-b-i-kamis-na-strazy-autentycznosci-smaku,37401,artykul.html

Najnowszy spot telewizyjny KAMIS przenosi konsumentów do malowniczego Gundlupet w indyjskiej prowincji Karnataka. To tam znajduje się farma kurkumy Shivamurthy’ego Shanthappy – jednego z tysięcy farmerów, z którymi bezpośrednio współpracuje producent przypraw.

W przyprawach najważniejszy jest smak, dlatego postanowiliśmy pokazać, skąd bierze się jego pewność. Zagłębiliśmy się w to, jak KAMIS pozyskuje swoje przyprawy i doszliśmy do wniosku, że ta marka po prostu wie o nich dokładnie wszystko. Stąd zobrazowana w spocie idea podróży do źródła. Do konkretnej farmy, z której pochodzi kurkuma, a nawet do konkretnego poletka – bo i taką wiedzą dysponuje właściciel marki KAMIS , dzięki czemu staranniej kontroluje jej jakość - tłumaczy Kuba Janicki, Creative Director w Opus B.

Kampania wystartowała 23 lipca i potrwa do końca roku. Za kreację oraz nadzór nad realizacją działań odpowiada Opus B. Spot wyprodukował Papaya Films, a wyreżyserował Antek Nykowski.

Źródło: Opus B

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764