logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Opus B i Timecode Akcja Animacja

  PR 24.09.2021, przeczytano 517 razy
ilustracja

16 września ruszyła 4. edycja konkursu Timecode Akcja Animacja, którego celem jest umożliwienie zaistnienia w branży kreatywnej zdolnym twórcom animacji reklamowej. Konkurs odbywa się pod hasłem Animacja dla Planety, a jego organizatorem jest dom produkcyjny Timecode Film Production, Opus B został partnerem kreatywnym wydarzenia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/opus-b-i-timecode-akcja-animacja,393128,artykul.html

Opus B został partnerem kreatywnym tegorocznej edycji Timecode Akcja Animacja, Michał Kuczkowski w jury konkursu.

Zadanie uczestników polega na stworzeniu, w dowolnej technice animacyjnej, filmu do jednej z sześciu ścieżek dźwiękowych, opracowanych przez partnerów kreatywnych konkursu. Zespół Opus B opracował materiał dla NEXERA.

Animacja dla Planety

Za każdą nadesłaną pracę, organizator wraz z Fundacją LAS NA ZAWSZE, posadzi 1 m2 lasu. Organizacja ta wspiera ochronę środowiska naturalnego poprzez sadzenie drzew i krzewów bez stosowania substancji biobójczych. Jest to najprostsza forma działania, na rzecz ograniczenia zmian klimatycznych.

Michał Kuczkowski w jury konkursu

Spośród zgłoszonych prac, jury składające się z ekspertów w dziedzinie animacji, motion designu, grafiki oraz komunikacji marketingowej, wybierze pięciu półfinalistów, którzy zostaną zaproszeni na warsztaty kreatywne. W tym roku do grona jury dołączył Michał Kuczkowski, Head of Motion w Opus B.

Zwycięzców poznamy 16 listopada podczas gali finałowej. Laureat tegorocznej edycji otrzyma nagrodę główną: 10 000 zł oraz tablet Wacom Cintiq 16. Dodatkowo każda z marek partnerskich, przyzna własne wyróżnienia.

Źródło: Opus B

www.opusb.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

II generacja obiektywu portretowego Sony FE 85 mm F1.4 GM II
Nowa generacja obiektywu 85 mm z mocowaniem typu E do korpusów pełnoklatkowych, wyróżniająca się wysoką rozdzielczością, wspaniałym efektem bokeh i szybkim systemem AF, doskonale nadaje się do zdjęć portretowych i nagrywania filmów
Nikt nie powinien być w zawieszeniu - kampania Pracuj.pl
Kandydaci, którzy szukają pracy, często nie otrzymują odpowiedzi na wysyłane CV. Pracuj.pl dostrzega ten problem, dlatego wprowadził nowe statusy aplikacji oraz uruchomił kampanię budującą świadomość znaczenia informacji zwrotnej w procesie rekrutacji. Z badania marki wynika, że 8 na 10 kandydatów preferuje otrzymać informację o odrzuceniu ich CV, niż pozostać...
Zapisy na jesienny webinar w ramach cyklu DIMAQ Voice
DIMAQ Voice – cykl konferencji online powraca po wakacyjnej przerwie. 52. Edycja wydarzenia odbędzie się już 24 września o godzinie 15.00 i potrwa co najmniej do 16.30, ponieważ zaplanowaliśmy aż 3 wystąpienia z różnych obszarów tematycznych.
Rada Sektorowa: konkurs na dalszą działalność inicjatywy
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR wraz ze Związkiem Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska, kontynuując dotychczasową działalność Sektorowej Rady ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej, zamierza przystąpić do konkursu organizowanego przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) w celu uzyskania możliwości organizacji i prowadzenia Rady w...
Z okazji 20. rocznicy przystąpienia Polski do Unii Europejskiej Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej oraz Przedstawicielstwo Komisji Europejskiej w Polsce uruchomiły wspólną kampanię promocyjną pod hasłem „Dzięki nam jest wilk syty i Wilkowyje city”. Jej celem jest zwiększenie świadomości o korzyściach, jakie Polska czerpie z członkostwa w UE,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764