logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Opus B kolejny raz dla Egis Polska

  PR 09.11.2018, przeczytano 327 razy
ilustracjastrzałka

Opus B przygotował najnowszą kampanię dla marki Biovital.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/opus-b-kolejny-raz-dla-egis-polska,380094,artykul.html

Zespół Opus B już trzeci rok z rzędu przygotowuje komunikację dla marki Biovital. Dwie poprzednie kampanie promujące tonik Biovital oraz Biovital Complex w kapsułkach otrzymały statuetki Effie Awards - kolejno w 2017 i 2018 roku.

Tegoroczna odsłona kampanii skupia się na promowaniu nowych rozszerzeń funkcjonalnych Biovitalu. Marka lansując biovitalny styl życia zwiększa zakres działania.  

- Role główne w spocie TV grają Biovital oraz pełna energii Urszula Dudziak, która od lat jest ambasadorką marki. Tym razem Dudziak zmierzy się z niełatwym językiem budowlańców… - mówi Tomek Kosiński, Creative Director w Opus B

W ramach działań reklamowych przygotowano serię spotów TV, pierwszy z nich dotyczy suplementu Biovital Pamięć.

Opus B odpowiada za kreację i realizację kampanii. Spot wyreżyserowała Magda Targosz, za kamerą stał Jeremi Prokopowicz, produkcję zorganizowało Studio Garaż, za postprodukcję odpowiadało studio Film Garden.

Źródło: Opus B

www.opusb.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Dni Otwarte z ploterami Artemis – 21 marca 2019
W pierwszy dzień wiosny, dystrybutor szerokoformatowych drukarek Artemis – firma Atrium Centrum Ploterowe z Opola – zaprezentuje podczas Dni Otwartych, dwa urządzenia o szerokości roboczej 320 cm.
Bartłomiej Topa nowym ambasadorem marki Mitsubishi
Polski oddział Mitsubishi Motors nawiązał współpracę z cenionym aktorem - Bartłomiejem Topa, który będzie pełnił rolę ambasadora marki. Znany z dużego oraz małego ekranu oraz sceny teatralnej i cieszący się ogromnym uznaniem widzów i krytyków Bartłomiej Topa będzie promował najnowsze wcielenie znanego SUV-a Mitsubishi Outlander. Kluczyki do nowego auta przekazał aktorowi...
Blikomania: milion na nagrody za codzienne płatności Blikiem
Wystartowała nowa edycja popularnej BLIKOMANII – loterii Polskiego Standardu Płatności. Każdy, kto zarejestruje się w loterii i będzie regularnie płacić BLIKIEM do 21 sierpnia br., może codziennie wygrać 100 lub 1000 zł. Dodatkowo będzie mógł wygrać nagrodę główną czyli 100 000 zł.
Imagine z nowym New Business Directorem
IMAGINE poszerza zespół – do agencji dołącza Mariusz Parol, który będzie odpowiadał za przygotowanie strategii sprzedaży i rozwinięcie działu new business.
STS i KSW przedłużają kontrakt
STS oraz Federacja KSW podjęły decyzję o przedłużeniu współpracy. Porozumienie zawarto na najbliższy rok – obejmować będzie co najmniej 5 gal KSW zaplanowanych w 2019 roku. Dotychczasowa współpraca bukmachera z Federacją trwa od lutego 2018 roku.  
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764