logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Opus B kolejny raz dla Egis Polska

  PR 09.11.2018, przeczytano 354 razy
ilustracjastrzałka

Opus B przygotował najnowszą kampanię dla marki Biovital.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/opus-b-kolejny-raz-dla-egis-polska,380094,artykul.html

Zespół Opus B już trzeci rok z rzędu przygotowuje komunikację dla marki Biovital. Dwie poprzednie kampanie promujące tonik Biovital oraz Biovital Complex w kapsułkach otrzymały statuetki Effie Awards - kolejno w 2017 i 2018 roku.

Tegoroczna odsłona kampanii skupia się na promowaniu nowych rozszerzeń funkcjonalnych Biovitalu. Marka lansując biovitalny styl życia zwiększa zakres działania.  

- Role główne w spocie TV grają Biovital oraz pełna energii Urszula Dudziak, która od lat jest ambasadorką marki. Tym razem Dudziak zmierzy się z niełatwym językiem budowlańców… - mówi Tomek Kosiński, Creative Director w Opus B

W ramach działań reklamowych przygotowano serię spotów TV, pierwszy z nich dotyczy suplementu Biovital Pamięć.

Opus B odpowiada za kreację i realizację kampanii. Spot wyreżyserowała Magda Targosz, za kamerą stał Jeremi Prokopowicz, produkcję zorganizowało Studio Garaż, za postprodukcję odpowiadało studio Film Garden.

Źródło: Opus B

www.opusb.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Integart odkupuje stare urządzenia. Sprawdź, ile możesz zyskać!
Najnowsza akcja Integartu prowadzona razem z firmą HP, to niepowtarzalna okazja, aby wymienić swoją starą drukarkę wielkoformatową na nowoczesny druk HP Latex 3 generacji. Od standardowego programu odkupu drukarek, HP Trade In różni się tym, że zaoferowane warunki są jeszcze bardziej atrakcyjne. Promocja trwa do końca czerwca, zapraszamy do kontaktu.
Zaprojektuj Plakat na Eurowybory: Podsumowanie akcji
W marcu informowaliśmy o inicjatywie Goethe Institut, który postanowił wesprzeć ideę udziału w wyborach do Parlamentu Europejskiego tworząc internetową platformę dla wszystkich, którzy chcą zaprojektować i udostępnić plakat zachęcający do udziału w Eurowyborach. Dziś, w dniu głosowania, prezentujemy efekty tej akcji.
Relacja STGU z Łódź Design Festival 2019
STGU odwiedziło Łódź Design Festival 2019 – hasło tegorocznej edycji to „dobre życie”. W świetle ostatnich alarmujących doniesień o dramatycznym stanie naszego środowiska naturalnego, hasło „dobre” jednoznacznie przywodzi na myśl „harmonijne, etyczne”, zamiast powiedzmy „luksusowe” czy „wygodne”. I rzeczywiście...
#Wciążzmieniamy – Coca-Cola kontra problemy środowiskowe i społeczne
Nie chcemy tylko produkować napojów. Chcemy dokonywać realnych zmian – ta myśl towarzyszy nowej kampanii Coca-Cola pod hasłem #WCIĄŻZMIENIAMY. Za jej sprawą marka chce stawić czoła zarówno problemom środowiskowym, jak i społecznym. Polska jest pierwszym krajem, w którym kampania zostanie uruchomiona.
Santander Bank Polska z wyróżnieniem za rebranding
Santander Bank Polska został wyróżniony w kategorii Marka Roku za wzorowo przeprowadzony rebranding i sprawną komunikację marki.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764