logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Opus B kolejny raz dla Egis Polska

  PR 09.11.2018, przeczytano 291 razy
ilustracjastrzałka

Opus B przygotował najnowszą kampanię dla marki Biovital.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/opus-b-kolejny-raz-dla-egis-polska,380094,artykul.html

Zespół Opus B już trzeci rok z rzędu przygotowuje komunikację dla marki Biovital. Dwie poprzednie kampanie promujące tonik Biovital oraz Biovital Complex w kapsułkach otrzymały statuetki Effie Awards - kolejno w 2017 i 2018 roku.

Tegoroczna odsłona kampanii skupia się na promowaniu nowych rozszerzeń funkcjonalnych Biovitalu. Marka lansując biovitalny styl życia zwiększa zakres działania.  

- Role główne w spocie TV grają Biovital oraz pełna energii Urszula Dudziak, która od lat jest ambasadorką marki. Tym razem Dudziak zmierzy się z niełatwym językiem budowlańców… - mówi Tomek Kosiński, Creative Director w Opus B

W ramach działań reklamowych przygotowano serię spotów TV, pierwszy z nich dotyczy suplementu Biovital Pamięć.

Opus B odpowiada za kreację i realizację kampanii. Spot wyreżyserowała Magda Targosz, za kamerą stał Jeremi Prokopowicz, produkcję zorganizowało Studio Garaż, za postprodukcję odpowiadało studio Film Garden.

Źródło: Opus B

www.opusb.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Reprograf: Efi i Perfecta - Premiery na Remadays 2019
Reprograf odlicza już dni do targów RemaDays. Zapraszamy: hala F, stoisko N7.
Tomasz Bogdanowicz otworzył agencję marketingu sprzedażowego „Shopper Link”
Na polskim rynku pojawiała się nowa agencja świadcząca kompleksowe usługi w zakresie komunikacji marketingowej - Shopper Link. Jej wyróżnikiem jest stawianie na równi wizerunkowego wymiaru budowania marki, jak i aspektu sprzedażowego. Założycielem jest Tomasz Bogdanowicz, który przez ostatnich 6 lat był związany z Walk, gdzie m.in. pełnił obowiązki Managing...
Agencja interaktywna Mint Media rozpoczęła współpracę z firmą Mattel, jednym z największych na świecie producentów zabawek. Agencja odpowiadała za przeprowadzenie kampanii promującej grę UNO w serwisie TikTok i na Instagramie.
Nowa kampania TV marki Sanytol
W poniedziałek 14 stycznia wystartowała nowa kampania wideo promująca uniwersalny środek czyszczący i dezynfekujący marki Sanytol. Media w kampanii zaplanował i zakupił dom mediowy Havas Media.
Osiem nowych agencji dołączyło do IPRN
The International Public Relations Network (IPRN), organizacja zrzeszająca niezależne agencje public relations, obecna w ponad 40 krajach, ogłosiła w tym tygodniu zwiększenie swojego globalnego zasięgu. Dołączyło do niej ośmiu nowych członków z różnych krajów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia
© 1997-2019 ICOS
Wszystkie prawa zastrzeżone