logo
WIADOMOŚCI

Opus B kolejny raz dla Egis Polska

  PR 09.11.2018, przeczytano 236 razy
ilustracjastrzałka

Opus B przygotował najnowszą kampanię dla marki Biovital.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/opus-b-kolejny-raz-dla-egis-polska,380094,artykul.html

Zespół Opus B już trzeci rok z rzędu przygotowuje komunikację dla marki Biovital. Dwie poprzednie kampanie promujące tonik Biovital oraz Biovital Complex w kapsułkach otrzymały statuetki Effie Awards - kolejno w 2017 i 2018 roku.

Tegoroczna odsłona kampanii skupia się na promowaniu nowych rozszerzeń funkcjonalnych Biovitalu. Marka lansując biovitalny styl życia zwiększa zakres działania.  

- Role główne w spocie TV grają Biovital oraz pełna energii Urszula Dudziak, która od lat jest ambasadorką marki. Tym razem Dudziak zmierzy się z niełatwym językiem budowlańców… - mówi Tomek Kosiński, Creative Director w Opus B

W ramach działań reklamowych przygotowano serię spotów TV, pierwszy z nich dotyczy suplementu Biovital Pamięć.

Opus B odpowiada za kreację i realizację kampanii. Spot wyreżyserowała Magda Targosz, za kamerą stał Jeremi Prokopowicz, produkcję zorganizowało Studio Garaż, za postprodukcję odpowiadało studio Film Garden.

Źródło: Opus B

www.opusb.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Architektura spersonalizowana elementem brandingu TME
Budynki biurowe w naszym otoczeniu powstają jak grzyby po deszczu. W krajobrazie wielkich miast przywykliśmy już do zunifikowanej, utylitarnej architektury kodu kreskowego, która oferuje luksusowe, choć najczęściej pozbawione indywidualizmu biurowce pod wynajem. Rzadziej inwestorzy decydują się na budowę obiektu biurowego ściśle dopasowanego do ich własnych potrzeb – budynku,...
Durex w kampanii profilaktyki AIDS
Karolina Gilon i Jakob Kosel w polskiej odsłonie globalnej kampanii Durex, zachęcają do tego, by „uprawiać seks i ratować życie” (Have Sex and Save Lives). Za projekt, który swoim zasięgiem obejmuje OOH, kina, digital oraz social media, odpowiadają agencje VMLY&R Poland, Papaya, LiquidThread oraz Zenith.
Black Friday, Cyber Monday oraz zakupy świąteczne stanowią dla detalistów i producentów ostatnią prostą w handlowym maratonie roku. Ze względu na rosnący udział zakupów dokonywanych za pomocą urządzeń mobilnych na tym etapie istotną rolę odegra kanał sprzedaży online, z każdym rokiem coraz ważniejszy element w strategii omnichannel.
Spółka Centrum Targowo-Kongresowe, zarządzająca obiektem Global Expo wybudowanym na dawnych terenach FSO, podpisała 5-letnią umowę o współpracy z Health and Beauty Media należącą do wiodącego organizatora targów kosmetycznych w Europie – Health and Beauty Group. W ramach kontraktu w latach 2019-2023 na terenie niedawno otwartego, nowoczesnego centrum przy...
Dom mediowy Value Media, zdobywa budżet reklamowy iSpot, największego polskiego dystrybutora produktów Apple. Współpraca, nawiązana w drodze przetargu, ma charakter długofalowy i obejmuje działania w kanałach cyfrowych. Value Media odpowiada za strategię mediową, planowanie i zakup mediów. Doradztwem, analityką oraz optymalizacją procesu sprzedaży zajmie się...
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
Wszystkie prawa zastrzeżone