logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Opus B kolejny raz dla Hochland

  PR 17.11.2017, przeczytano 644 razy
ilustracjastrzałka

Opus B Brand Design zaprojektował linię opakowań dla kremowych serków Hochland.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/opus-b-kolejny-raz-dla-hochland,34523,artykul.html

Celem projektantów Opus B Brand Design było stworzenie nowego wizerunku kremowych serków Hochland, podkreślającego naturalność składników.

– Postawiliśmy na naturalne wizualizacje produktu – aranżacja zdjęć odchodzi od wyidealizowanych, sztucznych kompozycji, zastępując je bardziej autentycznymi. Nowym ważnym elementem jest kontrastowe światło, które wydobywa świeżość detali spożywczych takich, jak rodzaj pieczywa na którym położony jest serek, czy apetycznie uwypuklone dodatki smakowe –
tłumaczy Paweł Frej, Brand Design Director w Opus B.

Ważny aspekt, czyli naturalność produkcji serków jest komunikowany za pośrednictwem specjalnej infografiki, łączącej opis z ilustracją oraz przedstawiającej podstawowe składniki produktu.

Projektanci położyli akcent przede wszystkim na serowość – poprzez wskazanie podstawowego gatunku sera twardego, który został zastosowany w produkcji. Istotnym zabiegiem było również zaprezentowanie w części wizualnej alternatywnych, często zaskakujących, zastosowań serków w domowej kuchni. Autorzy nowej linii opakowań, zrezygnowali z zawężającej definicji „serki do smarowania” na rzecz szerszego pojęcia „serków kremowych”.

Źródło: Opus B

www.opusb.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764