logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Opus B przygotował kolejną kampanię dla Hortex

  PR 03.06.2020, przeczytano 224 razy
ilustracja

Wystartowała najnowsza kampania napojów Hortex. Za strategię i koncepcję działań odpowiada zespół Opus B.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-opus-b-przygotowal-kolejna-kampanie-dla-hortex,387266,artykul.html

Rusza nowa kampania napojów Hortex oparta na idei „Bardziej soczyste? Czy bardziej orzeźwiające?”. Ten ważki dylemat marka oddaje w ręce konsumentów namawiając ich do samodzielnego spróbowania i podjęcia decyzji jakie tak naprawdę są napoje Hortex. Odwołując się do głównych atrybutów marki, pozostawia pole do opinii i zaangażowania dla odbiorcy.

Przekaz oparty na wyborze, który nie może być zły opracował zespół Opus B. W komunikacji stworzono świat wizualny i tonality, które podkreślają atrybuty i przebojowe wersje smakowe. Adaptacją kampanii w kanałach digital zajmuje się agencja Asap&Asap.

- Zależało nam na stworzeniu wyróżnialnego i istotnego dla grupy docelowej przekazu, który zbuduje silne powiązanie napojów Hortex z soczystym orzeźwieniem - tłumaczy Tomek Kosiński, Creative Director w Opus B

Źródło: Opus B

www.opusb.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ruszyła rejestracja na wrześniowe targi Festiwaldruku.pl
W czerwcu rząd opublikował informacje, na które czekała cała branża: ponowna możliwość organizacji targów, spotkań oraz kongresów. Tym samym prace nad targami FestiwalDruku.pl ruszyły pełną parą. Zwiedzający mogą też już rejestrować się na to wydarzenie. Rejestracja jest bezpłatna dla przedstawicieli branży.
Drukarki Epson Colorworks z gwarancją na 3 lata
Nabywcy nowych urządzeń drukarek do etykiet z serii ColorWorks, którzy dokonają zakupu między 01.07.2020, a do 30 września 2020, mogą bezpłatnie wydłużyć okres gwarancyjny o dodatkowe 24 miesiące.
#Kobiecehistorie – inspirująca akcja marki Porta
PORTA chce być blisko kobiet, słuchać je i poznawać. Dlatego oddaje w ich ręce swoje kanały social media i zaprasza do tworzenia cyklu #KobieceHistorie. Opowieści wspaniałych kobiet od połowy lipca będzie można usłyszeć i obserwować na Instagramie.
Monday – agencja komunikacji w ramach współpracy z Wolt Polska odpowiada za wsparcie komunikacji korporacyjnej i marketingowej oraz doradztwo strategiczne w obszarze Public Relations i Public Affairs. Projekt po stronie Monday koordynuje Michał Czekański – Public Affairs Director.
Komunikacja+ wspiera Billennium w zakresie EB i SM
Grupa Komunikacja+ nawiązała współpracę z Billennium S.A., firmą oferującą innowacyjne rozwiązania i usługi IT dla biznesu. Działania GK+ skupiają się na dwóch obszarach: employer branding oraz social media.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764