logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Opus B realizuje kolejną kampanię dla soków Hortex

  PR 24.09.2018, przeczytano 585 razy
ilustracjastrzałka

W swojej najnowszej kampanii Hortex postawił na pokazanie okazji, w których najczęściej konsumowane są soki. Podkreślono codzienne sytuacje - poranek podczas śniadania, przerwa w pracy, czy rodzinny posiłek.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/opus-b-realizuje-kolejna-kampanie-dla-sokow-hortex,379459,artykul.html

Komunikacja marki nabiera nowej dynamiki, przez połączenie świata Matki Natury ze światem konsumenta, pokazanego z dystansem i humorem. To zderzenie wywołuje nie tylko uśmiech, ale mocno łączy soki Hortex z codziennymi okazjami spożycia - mówi Tomek Kosinski z Opus B.

To już kolejna kampania, której główną bohaterką jest Matka Natura. W jej nowej odsłonie, której hasło brzmi: „Hortex. Od Matki Natury” - Matka Natura przybywa zawsze wtedy, kiedy czegoś nam brakuje, przynosząc pomoc prosto z natury.

Kampania rozpoczęła się 24 września i potrwa kilka miesięcy. Trzy spoty (15’): Sok Pomarańczowy – do śniadania, Hortex Vitaminka - sok-przekąska na przerwę w pracy oraz Sok Jabłkowy – do obiadu,  emitowane są w największych stacjach telewizyjnych oraz stacjach tematycznych. Kampania będzie również wsparta działaniami digital, obejmującymi VOD, YouTube czy FB.

Za kreację i nadzór nad realizacją kampanii odpowiada Opus B, spoty reżyserował Tadek Śliwa, produkcją zajęło się studio Papaya, postprodukcją studio Coloroffon.

 

Źródło: Opus B

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764