logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Opus B rozpoczyna kolejny rok współpracy z BNP Paribas

  PR 28.04.2020, przeczytano 324 razy

Agencja kontynuuje realizacje kompleksowych działań z obszaru komunikacji marketingowej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/opus-b-rozpoczyna-kolejny-rok-wspolpracy-z-bnp-paribas,386795,artykul.html

Przez ostatnie 12 miesięcy Opus B odpowiadał za bieżącą obsługę oraz realizację wielu zadań komunikacyjnych dla marki BNP Paribas, w zakresie wspierania aktywności wizerunkowych dla różnych segmentów biznesowych, w tym: bankowości dla klientów indywidualnych, Bankowości Premium, Agro, Wealth Management, Biznesu – MŚP i korporacji. Opus B zajął się m.in. rebrandingiem materiałów marketingowych, kiedy na rynek wchodziła globalna marka BNP Paribas, a także designem kart płatnicznych.

- Stała obsługa reklamowa tak dużego podmiotu jakim jest bank, to duże wyzwanie dla agencji. Liczymy, że kolejny rok zaowocuje jeszcze ciekawszymi projektami, i jeszcze bardziej efektywną współpracą - mówi Klaudia Cieślak, Client Service Director w Opus B

W ramach dalszej współpracy agencja będzie kontynuować obsługę komunikacji marketingowej banku na zasadach ustalonych w zeszłorocznym przetargu. Opus B jako agencja wspierająca, odpowiedzialna nadal będzie za bieżącą obsługę, a także realizację zadań komunikacyjnych dla różnych segmentów biznesowych.

Źródło: Opus B

www.opusb.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764