logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Opus B rozpoczyna współpracę z marką Ariston

  PR 24.09.2021, przeczytano 288 razy
ilustracjastrzałka

„Komfort na Twoich warunkach” – wystartowała kampania wizerunkowa Ariston – producenta m.in. kotłów gazowych i pomp ciepła.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/opus-b-rozpoczyna-wspolprace-z-marka-ariston,393130,artykul.html

Zespół agencji przygotował KV, materiały do kampanii digital, prasowej oraz radiowej. Opus B odpowiada za opracowanie strategii i kreacji działań oraz produkcję kampanijnego video. Velue Media za zaplanowanie kampanii radiowej i prasowej, natomiast Kooki.to za działania online.

Poza działaniami wizerunkowymi, planowana jest kampania produktowa, promującą nowości w portfolio marki Ariston.

Źródło: Opus B

www.opusb.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Hybrydowa formuła może zdominować rynek konferencji i spotkań również po pandemii
Branża eventowa jest jedną z tych, które najbardziej ucierpiały w wyniku pandemii COVID-19. Kiedy większość wydarzeń została odwołana ze względu na reżim sanitarny, branża ekspresem przeniosła się do online’u, a agencje i ich klienci przeszli przyspieszony kurs digitalizacji. Z raportu „Digital Event 2020/21” wynika, że największą popularnością...
W ramach Abanana, swojego kreatywnego zespołu, Grupa Eura7 rozpoczęła współpracę z jedną z największych szkół językowych online w Polsce - Edoo.pl.
Nowa kampania BBC Brit przygotowana przez Digital Kingdom
Wystartowała kampania promująca wieczorne pasmo programowe BBC Brit. Niestandardową kampanię przygotowała agencja Digital Kingdom we współpracy z Andrzejem Mleczko.
Pocztex w nowej odsłonie – rusza kampania reklamowa „Otwórz się na Pocztex”
Poczta Polska kontynuuje działania promocyjne związane z usługą Pocztex. Od dziś, tj. od 25 października, rozpoczyna emisję spotu wizerunkowo-produktowego „Otwórz się na Pocztex”. To kolejny element prowadzonych od września 2021 r. działań komunikacyjnych Spółki dotyczących usługi Pocztex.
Po polskim sukcesie OneDayMore i ustaleniu silnej pozycji w sektorze żywności funkcjonalnej, przyszedł czas, by dać szanse poznania produktów marki także zagranicznym konsumentom. Inauguracja obecności marki za granicą odbywa się poprzez udział w imprezach targowo-wystawienniczych. Uczestnictwo OneDayMore w takich wydarzeniach możliwe jest między innymi dzięki dofinansowaniu...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764