„Be Visible!” to sposób myślenia i mierzenia się z ciągle nowymi wyzwaniami, jakie stawiają przed zespołem Opus B jego klienci. Marki muszą być widoczne. Mają rzucać się w oczy od pierwszego kontaktu i na każdym etapie procesu zakupowego. Łatwo tę wyrazistość zatracić. Trudno ją ponownie odzyskać. Najtrudniej zbudować od podstaw.
- W Opus B sprawiamy, że marki nabierają ostrości i stają się wyraziste dla odbiorców. Nasza komunikacja przywraca widoczność tym markom, które ją zatraciły albo dopiero muszą stworzyć. Jak? Opierając się na prostych ideach, przedstawianych we właściwym kontekście i egzekwowanych z żelazną dyscypliną - tłumaczy Witold Libera, Dyrektor Strategii w Opus B
By sprostać oczekiwaniom klientów, Zarząd agencji postawił na mocno wyspecjalizowane zespoły. W styczniu 2019 roku ze struktur Opus B wyodrębniona została agencja Opus B Brand Design, która dziś zmienia nazwę na HiBrands. Decyzja o podziale podyktowana jest zmieniającymi się potrzebami rynku reklamowego oraz celami biznesowymi obu podmiotów. Firmy pozostają w jednej grupie kapitałowej.
Nowe podejście pozwoli obu podmiotom skupić się na dostarczaniu klientom eksperckich rozwiązań w jasno określonych, wyspecjalizowanych dziedzinach: Opus B w komunikacji 360, digital i motion design, zaś HiBrands w szeroko rozumianym brandingu: identyfikacja wizualna, projektowanie opakowań, czy wsparcie procesów new product development.
Źródło: Opus B