logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Opus B stawia na nowe pozycjonowanie

  PR 18.09.2019, przeczytano 114 razy

„Be Visible!” to sposób myślenia i mierzenia się z ciągle nowymi wyzwaniami, jakie stawiają przed zespołem Opus B jego klienci. Marki muszą być widoczne. Mają rzucać się w oczy od pierwszego kontaktu i na każdym etapie procesu zakupowego. Łatwo tę wyrazistość zatracić. Trudno ją ponownie odzyskać. Najtrudniej zbudować od podstaw.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/opus-b-stawia-na-nowe-pozycjonowanie,384005,artykul.html

- W Opus B sprawiamy, że marki nabierają ostrości i stają się wyraziste dla odbiorców. Nasza komunikacja przywraca widoczność tym markom, które ją zatraciły albo dopiero muszą stworzyć. Jak? Opierając się na prostych ideach, przedstawianych we właściwym kontekście i egzekwowanych z żelazną dyscypliną - tłumaczy Witold Libera, Dyrektor Strategii w Opus B

By sprostać oczekiwaniom klientów, Zarząd agencji postawił na mocno wyspecjalizowane zespoły. W styczniu 2019 roku ze struktur Opus B wyodrębniona została agencja Opus B Brand Design, która dziś zmienia nazwę na HiBrands. Decyzja o podziale podyktowana jest zmieniającymi się potrzebami rynku reklamowego oraz celami biznesowymi obu podmiotów. Firmy pozostają w jednej grupie kapitałowej.

Nowe podejście pozwoli obu podmiotom skupić się na dostarczaniu klientom eksperckich rozwiązań w jasno określonych, wyspecjalizowanych dziedzinach: Opus B w komunikacji 360, digital i motion design, zaś HiBrands w szeroko rozumianym brandingu: identyfikacja wizualna, projektowanie opakowań, czy wsparcie procesów new product development.

Źródło: Opus B

www.opusb.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa odsłona kampanii Nutricia
W poniedziałek 21 października rusza nowa odsłona kampanii dla kaszek BoboVita PORCJA ZBÓŻ, której koncepcję kreatywną opracowała agencja Havas Warsaw. Kampania swoim zasięgiem obejmie telewizję oraz internet, w tym media społecznościowe.
PKN ORLEN został Oficjalnym Partnerem Ekstraklasy. W ramach współpracy w sezonie 2019/2020 marka będzie promowana na stadionach oraz podczas transmisji meczów już od najbliższej, 12. kolejki rozgrywek.
Kampania teaserowa „Idealiści” promuje czwartą edycję Open Eyes Economy Summit
Agencja Eskadra startuje z oryginalną kampanią outdoorową „Idealiści”, która promuje międzynarodowy kongres ekonomii wartości – Open Eyes Economy Summit. Nowe billboardy, citylighty i cityscrolle są odpowiedzią na kontrowersyjne hasła sprzed tygodnia.
ICE z nową strategią komunikacji od Hand Made
Centrum Kongresowe ICE Kraków odświeża strategię komunikacji, którą będzie wdrażać w latach 2020-2025. Twórcą kompleksowej koncepcji jest krakowska agencja reklamowa Hand Made, która dostarczyła zwycięską ideę i wizję kolejnych pięciu lat dla tego niezwykłego miejsca na mapie Krakowa.
Wraz z rozpoczęciem sezonu jesienno-zimowego ruszyła kolejna odsłona akcji Nikon „Natychmiastowy Rabat”, dzięki której przy zakupie aparatu z obiektywem zaoszczędzić można nawet do 1720 zł. Promocja obejmuje szeroką gamę produktów marki, w tym lustrzanki cyfrowe, bezlusterkowce i obiektywy Nikkor.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764