logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Opus B stawia na nowe pozycjonowanie

  PR 18.09.2019, przeczytano 321 razy

„Be Visible!” to sposób myślenia i mierzenia się z ciągle nowymi wyzwaniami, jakie stawiają przed zespołem Opus B jego klienci. Marki muszą być widoczne. Mają rzucać się w oczy od pierwszego kontaktu i na każdym etapie procesu zakupowego. Łatwo tę wyrazistość zatracić. Trudno ją ponownie odzyskać. Najtrudniej zbudować od podstaw.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/opus-b-stawia-na-nowe-pozycjonowanie,384005,artykul.html

- W Opus B sprawiamy, że marki nabierają ostrości i stają się wyraziste dla odbiorców. Nasza komunikacja przywraca widoczność tym markom, które ją zatraciły albo dopiero muszą stworzyć. Jak? Opierając się na prostych ideach, przedstawianych we właściwym kontekście i egzekwowanych z żelazną dyscypliną - tłumaczy Witold Libera, Dyrektor Strategii w Opus B

By sprostać oczekiwaniom klientów, Zarząd agencji postawił na mocno wyspecjalizowane zespoły. W styczniu 2019 roku ze struktur Opus B wyodrębniona została agencja Opus B Brand Design, która dziś zmienia nazwę na HiBrands. Decyzja o podziale podyktowana jest zmieniającymi się potrzebami rynku reklamowego oraz celami biznesowymi obu podmiotów. Firmy pozostają w jednej grupie kapitałowej.

Nowe podejście pozwoli obu podmiotom skupić się na dostarczaniu klientom eksperckich rozwiązań w jasno określonych, wyspecjalizowanych dziedzinach: Opus B w komunikacji 360, digital i motion design, zaś HiBrands w szeroko rozumianym brandingu: identyfikacja wizualna, projektowanie opakowań, czy wsparcie procesów new product development.

Źródło: Opus B

www.opusb.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764