logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

BADANIE: Opus B w poszukiwaniu prawdy o współczesnej polskiej mamie

  PR 25.10.2021, przeczytano 1053 razy
ilustracja

Opus B we współpracy z Mediahub i Instytutem Badań Pollster przygotował raport na temat polskich matek.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/opus-b-w-poszukiwaniu-prawdy-o-wspolczesnej-polskiej-mamie,393510,artykul.html

Kobiety mające dzieci to jedna z najbardziej popularnych grup docelowych, jakie wskazywane są przez marki w briefach marketingowych, bo to właśnie matki najczęściej podejmują decyzje zakupowe w swoich rodzinach.

Dlatego Opus B opracował materiał we współpracy z Mediahub oraz Instytutem Badań Pollster, w którym sprawdzono kim jest współczesna polska mama.

Raport dowodzi, że współczesna matka ma wiele twarzy, boryka się z takimi problemami jak "mom shaming" czy wszechwiedzące "madki". Z badania wynika też, że aż 66 proc. kobiet miewa czasem myśli, że jest złą matką. Eksperci podejmują również temat milenijnych mam i ich podejścia do macierzyństwa oraz tego, jak kobiety posiadające dzieci konsumują media.

  • Raport można pobrać TUTAJ[PDF].

W raporcie swoimi opiniami podzielili się także eksperci marek:

  • ALDI: Agnieszka Brańska, Dyrektor Marketingu i Komunikacji
  • Bank BNP Paribas: Małgorzata Petru, ekspert ds. Zarządzania Karierami/ Diversity Officer
  • Hortex: Agata Bonikowska, Marketing Director Frozen Division

Partnerem medialnym raportu jest Media&Marketing Polska.

Źródło: Opus B

www.opusb.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764