logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Opus B współtwórcą „katolickiego Netflixa”

  PR 11.01.2019, przeczytano 116 razy

Uruchomiona przez dominikanów platforma to nowa odsłona portalu dominikanie.pl


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/opus-b-wspoltworca-_katolickiego-netflixa_,380756,artykul.html

Platforma to dedykowane miejsce do publikacji autorskich treści wideo przygotowywanych przez zakonników, a teraz również przez osoby świeckie.

Struktura nowej odsłony portalu www.dominikanie.pl inspirowana jest popularną na całym świecie platformą Netflix. Tematyka poruszana przez twórców będzie bardzo różnorodna – od programów stricte teologicznych i liturgicznych po materiały dla dzieci.

Opus B odpowiada za całość realizacji serwisu. Zespół postawił na popularne i sprawdzone rozwiązania webowe, również w kontekście dalszego rozwoju platformy i łatwości aktualizacji treści.

Źródło: Opus B

www.opusb.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Na tej drukarce wielkoformatowej Mutoh powstają… maty podłogowe
Firma Flocmat korzysta z drukarek sublimacyjnych japońskiej marki Mutoh do produkcji… spersonalizowanych mat podłogowych. Poznajcie kolejną historię sukcesu druku cyfrowego.
Panasonic na ISE 2019
W tym roku Panasonic zaprezentuje podczas targów ISE swoje najnowsze technologie audio-wizualne dla branży rozrywkowej, edukacyjnej, do pokazów publicznych, prezentacji firmowych i pracy grupowej. Podczas wydarzenia firma stworzy m.in supernowoczesną ulicę handlową i futurystyczną salę lekcyjną.
Podczas tegorocznej edycji targów ISE Ricoh zaprezentuje najnowsze rozwiązania ułatwiające współpracę, urządzenia i systemy dla sal konferencyjnych oraz z zakresu digital signage. Uczestnicy targów będą mogli m.in. poznać możliwości autorskiego oprogramowania Smart Meeting Assistant i jako pierwsi przetestować najnowszą serią monitorów interaktywnych....
Arkady Wrocławskie z nową linia kreatywną
Arkady Wrocławskie konsekwentnie realizują nową strategię rozwoju, która w centrum zainteresowanie stawia rodziny z dziećmi. Zlokalizowane w samym sercu Wrocławia centrum handlowe zaprezentowało właśnie linię kreatywną inspirowaną dziecięcymi kolorowankami. Działaniom Arkad Wrocławskich w 2019 roku towarzyszyć będzie też claim: „otwarte na rodziny”.
Prowly z Chief People & Culture Officerem
Prowly, firma technologiczna oferująca rozwiązania dla branży PR, zacieśnia współpracę z Izą Klat, która dołącza do zespołu jako Chief People & Culture Officer. Wcześniej związana m.in. z Google, wspiera teraz coachingowo i doradczo startup Joanny Drabent i Sebastiana Przyborowskiego.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia
© 1997-2019 ICOS
Wszystkie prawa zastrzeżone