logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Opus B z wyróżnieniem w konkursie Golden Arrow 2019

  PR 21.06.2019, przeczytano 468 razy

Zespół Opus B zdobył wyróżnienie za kampanię przygotowaną dla Decathlon.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/opus-b-z-wyroznieniem-w-konkursie-golden-arrow-2019,382968,artykul.html

Jury konkursu Golden Arrow 2019 przyznało zespołowi Opus B wyróżnienie w kategorii „grywalizacja” za kampanię Decathlon Carbon Challenge.

Celem konkursu jest nagradzanie najbardziej efektywnych i innowacyjnych rozwiązań marketingowych.

Przeprowadzona kampania Decathlon Carbon Challenge zaangażowała użytkowników i przyniosła wspaniałe efekty. Dzięki sportowemu wyzwaniu kolarze z całej Polski byli przekonywani do szosówek Decathlon B’TWIN. Reguły były proste: uczestnicy dostali 48h na topowej, karbonowej szosówce Decathlon, by kręcić kilometry. Kto przejechał ich najwięcej, wygrywał rower. W efekcie zmieniliśmy nastawienie kluczowej grupy konsumentów do marki, co przełożyło się na wzrost sprzedaży topowych rowerów Decathlon.

  • Lista wszystkich nagrodzonych kampanii TUTAJ

Źródło: Opus B

www.opusb.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764