logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Opus B z wyróżnieniem w konkursie Golden Arrow 2019

  PR 21.06.2019, przeczytano 283 razy

Zespół Opus B zdobył wyróżnienie za kampanię przygotowaną dla Decathlon.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/opus-b-z-wyroznieniem-w-konkursie-golden-arrow-2019,382968,artykul.html

Jury konkursu Golden Arrow 2019 przyznało zespołowi Opus B wyróżnienie w kategorii „grywalizacja” za kampanię Decathlon Carbon Challenge.

Celem konkursu jest nagradzanie najbardziej efektywnych i innowacyjnych rozwiązań marketingowych.

Przeprowadzona kampania Decathlon Carbon Challenge zaangażowała użytkowników i przyniosła wspaniałe efekty. Dzięki sportowemu wyzwaniu kolarze z całej Polski byli przekonywani do szosówek Decathlon B’TWIN. Reguły były proste: uczestnicy dostali 48h na topowej, karbonowej szosówce Decathlon, by kręcić kilometry. Kto przejechał ich najwięcej, wygrywał rower. W efekcie zmieniliśmy nastawienie kluczowej grupy konsumentów do marki, co przełożyło się na wzrost sprzedaży topowych rowerów Decathlon.

  • Lista wszystkich nagrodzonych kampanii TUTAJ

Źródło: Opus B

www.opusb.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

MSL zdobyła zwycięską statuetkę SABRE Awards w prestiżowym konkursie branży public relations dla regionu EMEA. Wygraną w kategorii „Chemia i Przemysł” zapewniła agencji kampania CSR „Jutro bez smogu – Drugie życie starych pieców”, zrealizowana dla ArcelorMittal Poland. Wśród 400 finalistów, znalazło się jedynie 8 polskich...
Golden Arrow już po raz 14. przyznała nagrody i wyróżnienia dla najciekawszych projektów w 20 kategoriach. Tegoroczna edycja konkursu cieszyła się rekordową liczbą zgłoszeń. Kampania społeczna FASOFF została wyróżniona spośród 71 wszystkich propozycji w jednej z najbardziej popularnych w tym roku kategorii – CSR. Celem akcji FASOFF jest edukacja...
Golden Arrow 2020: Pełna lista zwycięzców!
W tegorocznej edycji konkursu marketingowego Golden Arrow 2020 przyznano 22 nagrody i 28 wyróżnień. Żadna praca nie otrzymała grand prix. Przyznano również dwie nagrody specjalne. Pierwszą otrzymał BNP Paribas Bank Polska SA za długofalowe, autentyczne zaangażowanie społeczne, widoczne w wielu wymiarach działalności. Drugą nagrodę specjalną otrzymała agencja Przestrzeń za...
Konkurs Golden Arrow wyznacza trendy w komunikacji marketingowej. Jury nagradza innowacyjne kampanie oraz zwraca szczególną uwagę na wykorzystanie niestandardowych narzędzi i rozwiązań. Podczas finałowej gali, 25 czerwca 2020 roku, Amica zdobyła nagrodę Golden Arrow 2020 w kategorii Najlepszy Program Lojalnościowy B2B za projekt Amica Ekoiści. Jury złożone z...
Czerwiec okazał się bardzo sprzyjającym miesiącem dla Dentsu. W wyniku rozstrzygnięć ostatnich konkursów i rankingów branżowych, liczba nagród będących w posiadaniu Grupy zwiększyła się o kolejne 7 nagród i 6 wyróżnień.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764