logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Opus B zdobywa The Dieline Award 2017

  PR 09.05.2017, przeczytano 695 razy
ilustracjastrzałka

Koncept i projekty opakowań SLOW otrzymały brązowe trofeum The Dieline 2017 – w najbardziej prestiżowym konkursie branży opakowaniowej na świecie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/opus-b-zdobywa-the-dieline-award-2017,32379,artykul.html

SLOW to autorski projekt zespołu Brand Design Opus B, który w tegorocznym konkursie The Dieline Awards zdobył trzecią nagrodę w kategorii Concept.

Konkurs, którego rezultaty ogłoszono 2 maja w Chicago, jest jedną z najważniejszych imprez w branży designu opakowań. W tym roku organizatorzy otrzymali ponad 1600 zgłoszeń z całego świata w 18 kategoriach. W skład jury konkursu wchodziło 19 ekspertów z branży projektantów opakowań.

– Filozofia konkursu skupia się na aspekcie wyjątkowości opakowań, często mocno odbiegających od  mainstreamu, dlatego tym bardziej cieszy fakt docenienia przez jury naszego wyjątkowego konceptu, który niewątpliwie prowokuje nowy rytuał spożywania napoju – mówi Paweł Frej, Brand Design Director Opus B.

W duchu SLOW

SLOW to koncept wyciszającego napoju, antyenergetyka. Zamysłem autorów było stworzenie opakowania, które będzie skłaniało konsumentów do nowego rytuału spożywania produktu. To nie sam napój i jego receptura miały spowalniać użytkownika, ale opakowanie, które stworzyło pretekst do złapania chwili dla siebie. Projekt szklanej butelki o wąskiej szyjce zapewnił powolne dozowanie płynu do naczynia, dzięki czemu spożywający napój zatrzyma się, weźmie głęboki oddech i zamanifestuje w duchu slow.

– Przygotowując opakowanie, w formie dwupaku, nawiązaliśmy do klepsydry, symbolu upływającego czasu. Poprzez przekręcenie pierścienia znajdującego się na środku opakowania, można otrzymać dwie niezależne, zamknięte butelki i podzielić się z kimś innym slow, czyli tym, co najcenniejsze – czasem – tłumaczy Paweł Frej.

The Dieline Awards

The Dieline to absolutny światowy autorytet w dziedzinie projektowania opakowań. Organizatorzy konkursu doskonale uświadamiają sobie ogromną wartość, jaka leży w dobrze zaprojektowanym opakowaniu produktu. Podkreślają fakt, iż to właśnie opakowanie informuje o sukcesie marki. Od 8 lat w konkursie biorą udział indywidualni designerzy, studia projektowe, agencje brand designu i producenci z całego świata.

TheDieline.com jest najczęściej odwiedzaną stroną internetową dotyczącą packaging design. Stworzona platforma, to miejsce, w którym społeczność może wymieniać poglądy na temat różnorodnych projektów, informować o trendach i inspirować projektantów oraz same marki, wyznaczając tym samym najwyższe standardy w packaging design.

To już kolejny międzynarodowy konkurs, w jakim projektanci Brand Design Opus B zostali docenieni przez jury. W 2016 roku zespół otrzymał nagrody Red Dot oraz Pentawards.

Źródło: Opus B

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
Nowy Zarząd Stowarzyszenia Producentów Reklamowych
W czwartek 18.04.2023 odbyło się walne zgromadzenie członków Stowarzyszenia Producentów Reklamowych (SPR), zrzeszającego 29 studiów produkcyjnych. Podczas spotkania podsumowano drugi rok działalności i wybrano nowy zarząd.
Launch marki Kellys w Polsce
Do grona klientów domu mediowego #GeneracjiAI, WowMedia&Metrics, dołączyła marka KELLYS. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze komunikacji oraz planowania i zakupu mediów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764