logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Opus B zwyciężył w przetargu BNP Paribas

  PR 12.04.2019, przeczytano 583 razy

Współpraca dotyczy bieżącej obsługi reklamowej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/opus-b-zwyciezyl-w-przetargu-bnp-paribas,382082,artykul.html

W wyniku przeprowadzonego przetargu Bank BNP Paribas wybrał dwie agencje do obsługi reklamowej. Publicis Lion będzie agencją wiodącą odpowiedzialną za budowanie strategii komunikacji banku, natomiast agencja Opus B będzie odpowiedzialna za bieżącą obsługę, a także realizację zadań komunikacyjnych dla różnych segmentów biznesowych.

- W tym roku przed Bankiem stoją duże wyzwania w szczególności stworzenie i konsekwentne prowadzenie komunikacji dla nowej marki, wychodzącej poza standardy kategorii, zaskakującej i poruszającej ważne tematy, które wykraczają daleko poza obszar produktów bankowych. Jestem przekonany, że współpraca z takimi partnerami, jak Opus B i Publicis Lion pomoże nam w realizacji tego zadania - mówi Dariusz Maciołek, Dyrektor Zarządzający Pionu Komunikacji i Marketingu w Banku BNP Paribas

Dotychczas Opus B świadczył usługi full service dla Raiffeisen Polbank.

Źródło: Opus B

www.opusb.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764