logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Opus B zwyciężył w przetargu BNP Paribas

  PR 12.04.2019, przeczytano 399 razy

Współpraca dotyczy bieżącej obsługi reklamowej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/opus-b-zwyciezyl-w-przetargu-bnp-paribas,382082,artykul.html

W wyniku przeprowadzonego przetargu Bank BNP Paribas wybrał dwie agencje do obsługi reklamowej. Publicis Lion będzie agencją wiodącą odpowiedzialną za budowanie strategii komunikacji banku, natomiast agencja Opus B będzie odpowiedzialna za bieżącą obsługę, a także realizację zadań komunikacyjnych dla różnych segmentów biznesowych.

- W tym roku przed Bankiem stoją duże wyzwania w szczególności stworzenie i konsekwentne prowadzenie komunikacji dla nowej marki, wychodzącej poza standardy kategorii, zaskakującej i poruszającej ważne tematy, które wykraczają daleko poza obszar produktów bankowych. Jestem przekonany, że współpraca z takimi partnerami, jak Opus B i Publicis Lion pomoże nam w realizacji tego zadania - mówi Dariusz Maciołek, Dyrektor Zarządzający Pionu Komunikacji i Marketingu w Banku BNP Paribas

Dotychczas Opus B świadczył usługi full service dla Raiffeisen Polbank.

Źródło: Opus B

www.opusb.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja Peppermint rozszerzyła współpracę z Nowy Adres S.A. Zespół Peppermint odpowiada za wsparcie targów MoneyDays.
Yieldbird dołącza do grona firm członkowskich IAB Polska
Do grona firm członkowskich IAB Polska dołącza Yieldbird – firma specjalizująca się zwiększaniu przychodów z reklam w modelu programmatic.
Danuta Olczyk odpowiada za komunikację They.pl
Danuta Olczyk objęła stanowisko PR & Communication Specialist w agencji marketingowej They.pl, zastępując Joannę Warszawską, która rozstała się z firmą.
Slavoj Żiżek otwiera line-up 26. edycji Golden Drum
Na scenie w Portoroż zobaczymy czterdziestu międzynarodowych prelegentów, w tym czworo Polaków. Wśród gwiazd znajdą się także Jeanette Liendo i Bogdan Draganski.
Maxcom prezentuje nowe logo
Maxcom, polska firma zajmująca się produkcją klasycznych telefonów komórkowych, przedstawiła dziś logotyp. Zmiana komunikacji wizualnej jest elementem nowej strategii marketingowej, której celem jest odświeżenie wizerunku polskiego producenta.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764