logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Opus B zwyciężył w przetargu BNP Paribas

  PR 12.04.2019, przeczytano 313 razy

Współpraca dotyczy bieżącej obsługi reklamowej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/opus-b-zwyciezyl-w-przetargu-bnp-paribas,382082,artykul.html

W wyniku przeprowadzonego przetargu Bank BNP Paribas wybrał dwie agencje do obsługi reklamowej. Publicis Lion będzie agencją wiodącą odpowiedzialną za budowanie strategii komunikacji banku, natomiast agencja Opus B będzie odpowiedzialna za bieżącą obsługę, a także realizację zadań komunikacyjnych dla różnych segmentów biznesowych.

- W tym roku przed Bankiem stoją duże wyzwania w szczególności stworzenie i konsekwentne prowadzenie komunikacji dla nowej marki, wychodzącej poza standardy kategorii, zaskakującej i poruszającej ważne tematy, które wykraczają daleko poza obszar produktów bankowych. Jestem przekonany, że współpraca z takimi partnerami, jak Opus B i Publicis Lion pomoże nam w realizacji tego zadania - mówi Dariusz Maciołek, Dyrektor Zarządzający Pionu Komunikacji i Marketingu w Banku BNP Paribas

Dotychczas Opus B świadczył usługi full service dla Raiffeisen Polbank.

Źródło: Opus B

www.opusb.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Imagine Nation - Partner CxO Summit & Gala Partner Awards 2019
15 kwietnia br. w Hotelu Double Tree by Hilton w Łodzi, odbyła się konferencja oraz gala wręczenia nagród Partner CxO Summit & Partner Awards 2019. Wśród uczestników znaleźli się klienci i partnerzy oraz przedstawiciele firm należących do rodziny Dell Technologies. Za kompleksową realizację wszystkich działań trzeci rok z rzędu odpowiadała agencja Imagine Nation.
Mikrofony Saramonic w ofercie Foxfoto
W ofercie Foxfoto pojawiły się mikrofony dedykowane do smartfonów i tabletów z dwoma różnymi złączami: Saramonic SmartMic+ UC - z wejściem USB-C i Saramonic SmartMic+ Di z wejściem Lightning oraz teleskopowa tyczka przeznaczona dla mikrofonów typu shotgun Saramonic Magic BoomPole.
Portal Alior Banku Zafirmowani.pl najciekawszą bankową innowacją
Alior Bank zwyciężył w konkursie Liderów Świata Bankowości i Ubezpieczeń. Został doceniony za portal Zafirmowani.pl – nowatorski serwis internetowy skierowany do mikro i małych przedsiębiorstw. Portal zajął pierwsze miejsce w tegorocznej edycji konkursu w kategorii Najciekawsza innowacja dla banku. W imieniu Alior Banku nagrodę odebrał Maciej Surdyk, wiceprezes...
Krzysztof Iwański: Plakat dla Festiwalu Łódź Czterech Kultur 2019
Neon i bawełna,  kontrasty i faktury, wszystko to składające się na kulturową mozaikę współczesnego miasta – jest już plakat tegorocznej edycji Festiwalu Łódź Czterech Kultur. Zaprojektował go Krzysztof Iwański, uznany artysta wizualny, eksperymentujący z typografią, specjalizujący się w plakacie. Sam festiwal odbędzie się we wrześniu pod hasłem Współistnienie.
Niezwykła kampania autorstwa Grey Group
Krajowa Izba Kominiarzy i przedstawiciele trzech religii - PRAWOSŁAWNEJ, KATOLICKIEJ i MUZUŁMAŃSKIEJ biorą udział w kampanii edukacyjnej  mającej na celu zmianę zachowania ludzi, tak by uchronić ich przed zatruciem tlenkiem węgla.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764