Większość dostępnych na rynku folii samoprzylepnych posiada jedną wspólną cechę: ich aplikacja powinna odbywać się w temperaturze powietrza powyżej 8-10˚C. Dotychczas oznaczało to, że wykonanie reklamy outdoorowej w okresie zimowym zgodnie z zaleceniami producenta folii nie było możliwe.
Firma Orafol GmbH znalazła jednak rozwiązanie tego problemu wprowadzając do swojej oferty nowe folie do druku solwentowego ze specjalnym klejem DT umożliwiającym aplikację również w temperaturach ujemnych. Dwa nowe produkty, folia monomeryczna 3161DT oraz folia polimerowąa 3551D, mogą być naklejane na docelowe podłoża nawet wtedy, gdy temperatura powietrza spada do minus 5 stopni Celsjusza. Folia 3161DT o grubości 100mikronów i 4-letnim okresie trwałości doskonale sprawdzi się przy wykonywaniu krótkookresowej reklamy zewnętrznej. Natomiast wyższej jakości, średniookresową grafikę „zimową” z powodzeniem uda się wykonać za pomocą 7-letniej folii polimerowej 3551DT, o grubości 70 mikronów. Nowe produkty ORAJET znajdą zastosowanie wszędzie tam, gdzie wykonanie reklamy w okresie jesienno-zimowym, kiedy temperatura powietrza spada poniżej 0˚C nie jest możliwe w zamkniętym pomieszczeniu.
Wszelkie informacje na temat dostępności i szerokości rolek znajdą Państwo w oddziałach PHP Lambda Sp. z o.o.
www.lambda.pl
Źródło: Lambda