logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

ORACAL-owskie zimówki

  PR 07.12.2008, przeczytano 1284 razy

Większość dostępnych na rynku folii samoprzylepnych posiada jedną wspólną cechę: ich aplikacja powinna odbywać się w temperaturze powietrza powyżej 8-10˚C. Dotychczas oznaczało to, że wykonanie reklamy outdoorowej w okresie zimowym zgodnie z zaleceniami producenta folii nie było możliwe.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/oracal-owskie-zimowki,8187,artykul.html

Firma Orafol GmbH znalazła jednak rozwiązanie tego problemu wprowadzając do swojej oferty nowe folie do druku solwentowego ze specjalnym klejem DT umożliwiającym aplikację również w temperaturach ujemnych. Dwa nowe produkty, folia monomeryczna 3161DT oraz folia polimerowąa 3551D, mogą być naklejane na docelowe podłoża nawet wtedy, gdy temperatura powietrza spada do minus 5 stopni Celsjusza. Folia 3161DT o grubości 100mikronów i 4-letnim okresie trwałości doskonale sprawdzi się przy wykonywaniu krótkookresowej reklamy zewnętrznej. Natomiast wyższej jakości, średniookresową grafikę „zimową” z powodzeniem uda się wykonać za pomocą 7-letniej folii polimerowej 3551DT, o grubości 70 mikronów. Nowe produkty ORAJET znajdą zastosowanie wszędzie tam, gdzie wykonanie reklamy w okresie jesienno-zimowym, kiedy temperatura powietrza spada poniżej 0˚C nie jest możliwe w zamkniętym pomieszczeniu.

Wszelkie informacje na temat dostępności i szerokości rolek znajdą Państwo w oddziałach PHP Lambda Sp. z o.o.
www.lambda.pl

Źródło: Lambda


avatar użytkownika
+ +

Tekst opublikował użytkownik: IISC

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ikony polskiego designu na znaczkach Poczty Polskiej
Poczta Polska przygotowała nową emisję znaczków pocztowych „Polski design". Projekt został zrealizowany we współpracy z Instytutem Wzornictwa Przemysłowego w Warszawie.
Netia z nową kampanią reklamową
Internet do 300 Mb/s za 25 zł miesięcznie przy zakupie pakietu: światłowód, TV S 4K, dostęp do serwisu Max. Dodatkowo 3 miesiące na start bez opłat. Sprzedaż tej oferty wspiera Netia w nowej odsłonie „olimpijskiej” kampanii ATL (m.in. TV, OOH, internet).
Bezpieczne dzieci w sieci - w kampanii ING
Zasady cyberbezpieczeństwa w postaci wpadających w ucho rymowanek to idea nowej kampanii ING w ramach działań edukacyjnych „Bezpieczne dzieci w sieci”. ING zachęca w niej do wspólnej nauki i utrwalania zasad bezpiecznego korzystania z sieci. Już prawie milion dzieci trenuje takie zasady przez zabawę w grze edukacyjnej „Miasto ING” na platformie Roblox....
Kampania „Wyprostuj spojrzenie” kontra stereotypy na temat chorób mózgu
Choroby mózgu są narastającym problemem zdrowotnym, który dotyka coraz większej grupy osób na świecie. W Polsce na depresję choruje około 1,2 miliona osób[1], na schizofrenię 385 tysięcy[2], a na padaczkę około 400 tysięcy.[3] Mimo tego, że są to powszechne choroby, wiedza na ich temat wciąż nie jest wystarczająca. Wokół osób...
Oranżada Hellena sponsorem XV edycji The Voice of Poland
Oranżada Hellena, marka należąca do polskiego producenta Colian, jesienią pojawi się na szklanym ekranie w jednym z najbardziej popularnych talent show w kraju – The Voice of Poland. Pierwszy odcinek zostanie wyemitowany 7 września na antenie TVP2 o godzinie 20:05. To kolejny, po Sopot Festiwal Top of the Top, muzyczny projekt zaplanowany w działaniach marketingowych...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764