logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Oracle pomaga marketerom uprościć zarządzanie i aktywację danych klientów

  PR 01.10.2020, przeczytano 298 razy

Aby pomóc marketerom uprościć dostarczanie spersonalizowanych programów marketingowych, które zwiększają sprzedaż, poprawiają satysfakcję klientów i zwiększają ich wartość, firma Oracle ogłosiła dzisiaj serię nowych innowacji w ramach swojej platformy do analizy danych klientów. Najnowsze aktualizacje Oracle Unity umożliwiają marketerom B2B i B2C wyeliminowanie kosztownych i złożonych projektów integracji danych klientów poprzez udostępnienie jednej platformy, która łączy wszystkie dane klientów i umożliwia ich szybką i łatwą aktywację w ramach istniejących procesów biznesowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/oracle-pomaga-marketerom-uproscic-zarzadzanie-i-aktywacje-danych-klientow,388605,artykul.html

- W Oracle bardzo poważnie podchodzimy do zarządzania danymi klientów i koncentrujemy się na dostarczaniu innowacji, które pomagają marketerom wyeliminować kosztowne i złożone wyzwania związane z integracją i ułatwiają uzyskanie pełnego i praktycznego obrazu klienta - powiedział Rob Tarkoff, wiceprezes i dyrektor Oracle, szef działów Cloud CX i Data Cloud. - Dzięki Unity mamy wyjątkową możliwość sprostania temu wyzwaniu. Unity nie tylko łączy wszystkie dane, aby stworzyć jeden widok klienta, ale w przeciwieństwie do innych platform CDP jest również zintegrowany z kompletnym zestawem aplikacji biznesowych. Oznacza to, że marketerzy mogą szybko i łatwo działać na podstawie informacji o klientach, aby projektować wysoce spersonalizowane programy marketingowe.

Oracle Unity to platforma do zarządzania danymi klientów, która zapewnia marketerom wszystko, czego potrzebują w swojej pracy. Łączy dane klientów ze źródeł online, offline i rozwiązań innych firm, a następnie stosuje wbudowane funkcje automatycznego uczenia, aby wskazać optymalne przebiegi w obrębie istniejących procesów biznesowych. Najnowsze udoskonalenia platformy Oracle Unity to:

  • Nowe możliwości marketingowe B2B: Oracle Unity jest pierwszą platformą CDP obsługującą zarówno marketerów B2C, jak i B2B. W przypadku marketerów B2B najnowsza wersja zawiera nowy schemat danych B2B, który wiąże dane kontaktowe z kontami. Aby pomóc marketerom w wykorzystaniu tych danych, nowa integracja Oracle Unity i Oracle Eloqua bierze pod uwagę szczegółowe informacje z Unity i tworzy zautomatyzowane programy marketingowe skierowane do określonych kont.
  • Nowe możliwości w zakresie danych behawioralnych: Oracle Unity zawiera teraz funkcje gromadzenia danych behawioralnych i personalizacji w czasie rzeczywistym obsługiwane przez Oracle Infinity. Dzięki temu marketerzy mogą stosować uczenie maszynowe do danych na temat zachowań klientów i budować spersonalizowane doświadczenia cyfrowe na stronach internetowych, w aplikacjach i punktach sprzedaży.
  • Nowe możliwości gromadzenia i importowania danych: Oracle Unity obsługuje teraz również uniwersalne etykiety cyfrowe we wszystkich aplikacjach Oracle Fusion Cloud Customer Experience (CX) oraz na stronach internetowych klientów, w aplikacjach mobilnych i innych narzędziach cyfrowych. Umożliwia to marketerom uproszczenie gromadzenia i importowania danych w czasie rzeczywistym zarówno dla znanych, jak i nieznanych klientów.
  • Nowe możliwości analityki internetowej: Oracle Unity jest teraz w pełni zintegrowany z Oracle Data Management Platform (DMP). Dzięki temu marketerzy mogą kategoryzować nieznanych gości odwiedzających witrynę na podstawie ich zainteresowań i lepiej ich obsługiwać we wszystkich kanałach cyfrowych.
  • Nowe integracje z aplikacjami partnerów: integracje Oracle Unity z Sourcepoint i OneTrust pomagają marketerom w przyspieszeniu generowania wartości i utrzymaniu zgodności z szybko zmieniającymi się przepisami dotyczącymi ochrony i bezpieczeństwa danych konsumentów.
  • Sourcepoint — nowa możliwość integracji między rozwiązaniem Sourcepoint Consent Management Platform i platformą Oracle Unity pomoże wspólnymi klientom prowadzić rejestry udzielonych zgód, które są szybko i łatwo dostępne w czasie rzeczywistym.
  • OneTrust — integracja między platformami do ochrony bezpieczeństwa i prywatności OneTrust oraz Oracle Unity pomoże wspólnym klientom przestrzegać przepisów dotyczących bezpieczeństwa i ochrony prywatności.

Platforma Oracle Unity została wprowadzona na rynek w październiku 2018 r. i jest wstępnie zintegrowana z rozwiązaniem Oracle Cloud CX. Oracle Cloud CX to zintegrowany zbiór aplikacji, które pomagają klientom zmniejszać złożoność środowiska informatycznego, budować innowacyjne doświadczenia klientów i uzyskiwać przewidywalne, wymierne wyniki biznesowe.

Źródło: Oracle

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764