logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Oracle wprowadza usługi do skoordynowanej obsługi wielokanałowej

  PR 30.09.2016, przeczytano 345 razy

Firma Oracle jako pierwsza w branży wprowadziła do chmury Oracle Marketing Cloud innowacje, które przekształcają sposób w jaki specjaliści ds. marketingu porozumiewają się z klientami w wielu kanałach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/oracle-wprowadza-uslugi-do-skoordynowanej-obslugi-wielokanalowej,30096,artykul.html

Rozwiązanie zostało po raz pierwszy wprowadzone na rynek w 2009 r. jako część programu o nazwie Canvas, a dzięki obecnym nowym udoskonaleniom, specjaliści ds. marketingu mogą łatwiej zapewniać klientom spersonalizowaną obsługę w Internecie, czy w aplikacjach mobilnych na podstawie ujednoliconej tożsamości klienta skonsolidowanej z różnych kanałów.

Od specjalistów ds. marketingu oczekuje się, że zapewnią klientom spójną i spersonalizowaną obsługę, ale przeszkodą jest często praca w zespołach, które korzystają z odizolowanych danych dotyczących poszczególnych kanałów. Bez dysponowania jednolitą tożsamością klienta specjaliści ds. marketingu mogą jedynie rozszerzyć marketing masowy na większą liczbę kanałów. Aby to zmienić, firma Oracle wprowadziła rozwiązanie ‘Orchestration Canvas’, nowej generacji system do zarządzania kampaniami. Pomaga on koordynować działania marketingowe w wielu kanałach i zarządzać nimi, a także uzyskać całościowy obraz klienta. Oracle ułatwia i przyspiesza zapewnianie klientom jak najlepszej obsługi, oferując marketerom jedną platformę do testowania, optymalizowania i przeprowadzania kampanii marketingowych w dowolnym punkcie kontaktu przez cały cykl obsługi.

‘Orchestration Canvas’ to prosty, a jednocześnie zaawansowany interfejs użytkownika w chmurze Oracle Marketing Cloud, za pomocą którego specjaliści ds. marketingu mogą skutecznie zarządzać obsługą klienta przez cały cykl współpracy z klientem. Dodatkowe udoskonalenia obejmują m.in. narzędzie Mobile App Visual Editor, gdzie specjaliści ds. marketingu mogą testować i optymalizować obsługę klienta na aplikacjach mobilnych i w kontekście obsługi wielokanałowej. Dzięki nowym dodatkom do chmury Oracle Marketing Cloud specjaliści ds. marketingu uzyskują następujące korzyści:

  • Adaptacyjne tworzenie i optymalizowanie ścieżek klienta: Droga klienta do zakupu jest nieprzewidywalna i niekonsekwentna oraz obejmuje coraz więcej różnych kanałów. Za pomocą Orchestration Canvas specjaliści ds. marketingu mogą tworzyć adaptacyjne ścieżki oparte na wydarzeniach i zachowaniach klientów, w których podczas interakcji z marką to klienci decydują o tym, jaki będzie następny etap.
  • Skuteczna koordynacja wielokanałowa: Wiadomości przesyłane w wielu różnych kanałach mogą być szablonowe, powtarzalne i mało interesujące dla odbiorców, co może pogorszyć relacje z klientem. Orchestration Canvas pomaga specjalistom ds. marketingu w połączeniu wszystkich tożsamości danej osoby z różnych kanałów w jeden spójny profil, co pozwala im lepiej poznać każdego klienta.
  • Sprawne i wygodne testowanie obsługi mobilnej: Specjaliści ds. marketingu mogą wykorzystać interfejs typu „przeciągnij i upuść” niewymagający tworzenia kodu do testowania i optymalizacji aplikacji mobilnych. Pozwala on na testowanie wieloma metodami — od prostych testów A/B do złożonych testów wielowariantowych i personalizacji segmentów.
  • Zintegrowane środowisko i stos rozwiązań: Specjaliści ds. marketingu mogą ujednolicić dane i aplikacje klientów dzięki zintegrowanemu stosowi rozwiązań Oracle Marketing Cloud, co pomoże wszystkim zespołom zajmującym się obsługą klienta — od marketingu do sprzedaży, handlu i serwisu — zapewnić klientom atrakcyjną, jednolitą i spersonalizowaną obsługę.


Zestaw usług Oracle Marketing Cloud wchodzi w skład większego pakietu usług Oracle Customer Experience Cloud (CX Cloud), zapewniającego pełną obsługę klienta. Pozostałe elementy, to Oracle Commerce, Oracle Configure, Price, and Quote Cloud (Oracle CPQ Cloud), Oracle Sales Cloud, Oracle Service Cloud oraz Oracle Social Cloud.

Źródło: Oracle

www.oracle.com/pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764