logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Orange dba o bezpieczeństwo w kampanii „Orange tu jest”

  PR 16.10.2024, przeczytano 747 razy
ilustracja
Screen ze spotu

Kolejna odsłona kampanii Orange dla Firm dla małych i średnich przedsiębiorstw, którą w ramach platformy „Orange tu jest” przygotował Havas Creative Network.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/orange-dba-o-bezpieczenstwo-w-kampanii-_orange-tu-jest_,406133,artykul.html

Orange w najnowszej kampanii stara się zwrócić uwagę na cyberzagrożenia, które czyhają na przedsiębiorców i ich firmy. Niepozorne wiadomości, powiadomienia czy SMS-y to tylko część niebezpieczeństw, na które są narażeni właściciele przedsiębiorstw. Mimo zachowania środków ostrożności każdy z nas może paść ofiarą ataków w sieci. Współczesne cyberataki mogą oznaczać utratę cennych danych, poważne straty finansowe, problemy z opłacaniem faktur czy wypłatą pensji pracownikom. Przyjęcie proaktywnego podejścia, czyli zapobieganie cyberatakom, jest kluczowe. CyberTarcza i eksperci Orange pomagają swoim klientom i ich firmom zabezpieczyć biznesy, które mogą funkcjonować nieprzerwanie mimo ataków.

− Codziennie klikamy w jakiś ekran. Łatwo stracić czujność i wykonać o jedno kliknięcie za dużo, które da przestępcom dostęp do wrażliwych danych. Tworząc kampanię, musieliśmy uważnie konstruować przekaz. Temat jest poważny. Ale też nie chcieliśmy nikogo straszyć – zależało nam bardziej na uświadomieniu odbiorcom, że zagrożenia w sieci mogą dotyczyć każdego. Mam nadzieję, że pokazując, jak działają przestępcy w sieci, pozwolimy widzom się oswoić z problemem, odnieść go do realiów działania firmy i reagować racjonalnie, na chłodno − komentuje Mikołaj Pawlak, Associate Creative Director Havas Warsaw.

Praca przy tym projekcie uświadomiła mi, jak łatwo paść ofiarą cyberoszustwa. Wojna hybrydowa toczy się na naszych oczach. Każdy z nas, czy tego chce, czy nie, może być w nią wplątany, bo każdy z nas funkcjonuje w cyberprzestrzeni. Skala biznesu nie jest kluczowa – w sieci są atakowane zarówno duże korporacje, jak i małe kilkuosobowe firmy. To są działania masowe i zautomatyzowane, które, niestety, dotyczą wszystkich. Dzięki CyberTarczy od Orange możemy jednak zachować większy spokój. Mimo wszystko, funkcjonując w przestrzeni internetu, musimy zachować elementarną czujności i kierować się zdrowym rozsądkiem − dodaje Szymon Biela, Dyrektor Komunikacji Marketingowej w Orange.

Za strategię, kreację oraz nadzór nad produkcją kampanii odpowiada agencja Havas Warsaw. Value Media realizowała zakup mediów, za produkcję odpowiadała Papaya Films, za postprodukcję Orka, a realizację dźwięku obsługiwał Lunapark. Kampania obejmuje spot 30’’ TV, spot radiowy 30’’, POS, digital.

Źródło: Havas Media Network

havas.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mieszanka Krakowska w kampanii Wawel
Wawel, producent kultowych galaretek w czekoladzie Mieszanka Krakowska, wprowadza nowy smak i startuje z kampanią reklamową, obejmującą spot telewizyjny przygotowany z wykorzystaniem AI, działania digital, PR i in-store.
Nowe studio w Stowarzyszeniu Producentów Reklamowych
Do grona członków Stowarzyszenia Producentów Reklamowych (SPR) dołączył niezależny dom produkcyjny Sugar Free, specjalizujący się w realizacjach digital i branded content.
Fabrizio Romano ogłasza transfery w kampanii STS
STS rusza z „Misjami”, czyli wielką akcją promocyjną dla graczy, w której pula nagród wyniesie aż 5 mln zł. To najwyższa w historii zakładów bukmacherskich w Polsce kwota przekazana graczom w ramach jednej akcji bonusowej. Ten rekordowy transfer gotówki ogłosił w mediach sam Fabrizio Romano ze swoim słynnym hasłem „Here we...
SEXEDPL z kampanią do nauczycieli
Rusza kolejna odsłona kampanii „Ciało obce”, realizowana przez fundację SEXEDPL we współpracy z agencją Ancymony (*ancy). Przekaz? Jeśli jesteście nauczycielami i szukacie dobrych narzędzi do prowadzenia zajęć z zakresu edukacji seksualnej, to właśnie je znaleźliście!
Agencja ANDO zrealizuje kampanię „Niepełnosprawny, czyli jaki”
Fundacja Avalon, jedna z największych organizacji w Polsce wspierających osoby z niepełnosprawnościami i przewlekle chore, ogłasza wynik konkursu na agencję współpracującą przy kolejnej swojej kampanii społecznej planowanej na koniec tego roku. Kampania zrealizowana zostanie wspólnie z Agencją Nie Do Ogarnięcia (ANDO).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764