
Kolejna odsłona kampanii Orange dla Firm dla małych i średnich przedsiębiorstw, którą w ramach platformy „Orange tu jest” przygotował Havas Creative Network.
Orange w najnowszej kampanii stara się zwrócić uwagę na cyberzagrożenia, które czyhają na przedsiębiorców i ich firmy. Niepozorne wiadomości, powiadomienia czy SMS-y to tylko część niebezpieczeństw, na które są narażeni właściciele przedsiębiorstw. Mimo zachowania środków ostrożności każdy z nas może paść ofiarą ataków w sieci. Współczesne cyberataki mogą oznaczać utratę cennych danych, poważne straty finansowe, problemy z opłacaniem faktur czy wypłatą pensji pracownikom. Przyjęcie proaktywnego podejścia, czyli zapobieganie cyberatakom, jest kluczowe. CyberTarcza i eksperci Orange pomagają swoim klientom i ich firmom zabezpieczyć biznesy, które mogą funkcjonować nieprzerwanie mimo ataków.
− Codziennie klikamy w jakiś ekran. Łatwo stracić czujność i wykonać o jedno kliknięcie za dużo, które da przestępcom dostęp do wrażliwych danych. Tworząc kampanię, musieliśmy uważnie konstruować przekaz. Temat jest poważny. Ale też nie chcieliśmy nikogo straszyć – zależało nam bardziej na uświadomieniu odbiorcom, że zagrożenia w sieci mogą dotyczyć każdego. Mam nadzieję, że pokazując, jak działają przestępcy w sieci, pozwolimy widzom się oswoić z problemem, odnieść go do realiów działania firmy i reagować racjonalnie, na chłodno − komentuje Mikołaj Pawlak, Associate Creative Director Havas Warsaw.
− Praca przy tym projekcie uświadomiła mi, jak łatwo paść ofiarą cyberoszustwa. Wojna hybrydowa toczy się na naszych oczach. Każdy z nas, czy tego chce, czy nie, może być w nią wplątany, bo każdy z nas funkcjonuje w cyberprzestrzeni. Skala biznesu nie jest kluczowa – w sieci są atakowane zarówno duże korporacje, jak i małe kilkuosobowe firmy. To są działania masowe i zautomatyzowane, które, niestety, dotyczą wszystkich. Dzięki CyberTarczy od Orange możemy jednak zachować większy spokój. Mimo wszystko, funkcjonując w przestrzeni internetu, musimy zachować elementarną czujności i kierować się zdrowym rozsądkiem − dodaje Szymon Biela, Dyrektor Komunikacji Marketingowej w Orange.
Za strategię, kreację oraz nadzór nad produkcją kampanii odpowiada agencja Havas Warsaw. Value Media realizowała zakup mediów, za produkcję odpowiadała Papaya Films, za postprodukcję Orka, a realizację dźwięku obsługiwał Lunapark. Kampania obejmuje spot 30’’ TV, spot radiowy 30’’, POS, digital.
Źródło: Havas Media Network