logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Orange Polska i Value Media wykorzystują innowacyjne Addressable TV

  PR 03.10.2022, przeczytano 224 razy

Addressable TV, innowacyjne rozwiązanie wprowadzone przez TVN Grupa Discovery, to rewolucja w reklamie telewizyjnej, którą Orange Polska i Value Media wykorzystują w swojej kampanii. Rozwiązanie telewizji adresowalnej umożliwia emisję dedykowanych reklam dopasowanych do indywidualnych charakterystyk odbiorców.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/orange-polska-i-value-media-wykorzystuja-innowacyjne-addressable-tv,397443,artykul.html

Addressable TV umożliwia precyzję dotarcia digitalu w linearnym środowisku, lepsze dopasowanie reklam oraz bezpośrednie mierzenie efektów.  Telewizja adresowalna to także szersze możliwości optymalizacji dzięki  m.in. kontroli częstotliwości emisji reklamy, co przekłada się na większą efektywność działań. Każda reklama TV emitowana na kanałach należących do TVN Group Discovery może być dopasowana do indywidualnych cech charakterystycznych odbiorców, zdefiniowanych na poziomie gospodarstwa domowego i określone na podstawie danych geolokalizacyjnych, demograficznych oraz szacunkowego poziomu zamożności gospodarstw domowych. Jak podkreśla Biuro Reklamy TVN Media, w tym modelu nie ma nieefektywnych kontaktów widza z przekazem reklamowym.

Kampania realizowana przez Value Media dla Orange z wykorzystaniem Addressable TV wystartowała w poniedziałek 3 października.

Kampania ma na celu promowanie usług i produktów operatora telekomunikacyjnego Orange Mobile Voice. Realizowana jest na kanałach online (serwisy horyzontalne, platformy VOD)  i offline w tym w TV. Tu wykorzystano innowacyjne Adressable TV. Kampania TV trwa od 1 września do 23 października.

Źródło: Group One S.A.

www.groupone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rossmann po raz kolejny zajął pierwsze miejsce w rankingu najbardziej zauważalnych w prasie, serwisach internetowych i mediach społecznościowych firm w branży aptek i drogerii. Organizatorem rankingu Top marka jest wydawnictwo Press.
Bankier.pl ponownie wybrany głównym źródłem informacji dla inwestorów giełdowych
Bankier.pl został ponownie uznany za najpopularniejszy i najbardziej wartościowy serwis internetowy dla polskich inwestorów w corocznym badaniu przeprowadzonym przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych.
Od 1 grudnia br. w pakietach telewizyjnych z dekoderem Netia EvoBox 4K dostępne są cztery nowe kanały w jakości 4K: Love Nature 4K, My Zen 4K, Museum 4K i Travel XP 4. Promocyjnie kanały te dostępne są dla wszystkich użytkowników dekoderów 4K, a docelowo wejdą w skład pakietu L 4K, zawierającego 189 kanałów.  
Dział Sprzedaży Grupy RMF otrzymał główną nagrodę w organizowanym przez branżowy miesięcznik „Media Marketing Polska” rankingu na najlepsze biura reklamy radiowej. Wyróżnienie to trafiło do Grupy RMF już ósmy raz z rzędu.
Wirtualna Polska wraz z należącym do niej serwisem Open FM uruchomiła nadawanie stacji WP Radio w technologii DAB+. Spółka otrzymała koncesje w Warszawie, Tarnowie, Poznaniu, Toruniu, Rzeszowie, Katowicach oraz Częstochowie.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764