logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Orange z nowym spotem „Drapnąć okazję”

  PR 05.09.2019, przeczytano 384 razy

W piątek, 6 września będzie miał premierę spot promujący nową ofertę Orange dla Firm, skierowaną do odbiorców z sektora małych i średnich przedsiębiorstw. Za pomysł kreatywny oraz realizację kampanii odpowiedzialna jest agencja Havas Warsaw.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/orange-z-nowym-spotem-_drapnac-okazje_,383839,artykul.html

Kampania ma charakter taktyczny, a jej celem jest wzmocnienie sprzedaży smartfonów Samsung Galaxy A50.

Koncepcja kreatywna opiera się na obserwacji, że smartfon to dla współczesnego przedsiębiorcy niezbędne narzędzie do codziennej pracy. Dobrze zarządzający swoimi zasobami przedsiębiorcy nie są skłonni ponosić wysokich kosztów związanych z zakupem tego typu urządzeń – smartfon i tak trzeba będzie wymienić za jakiś czas. Dlatego też warto korzystać z okazji, które rekomenduje zaufany partner / doradca, przygotowujący ofertę dobraną specjalnie dla firm.

Za kreację odpowiadają Katarzyna Macharz i Kamil Nazarewicz, za obsługę klienta: Anna Żurek wraz z Katarzyną Wierzbicką. Produkcją zajęła się Agnieszka Wiewiórska.

Kampania obejmuje takie media jak 15” TVC, BTL, Internet.

Źródło: Orange

www.orange.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764