logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Oranżada Hellena sponsorem nowej edycji Idola

  PR 15.02.2017, przeczytano 526 razy

Na srebrny ekran powraca jedyne w swoim rodzaju talent show – Idol. Popularny program będzie emitowany w wiosennej ramówce telewizji Polsat. Sponsorem show została kultowa Oranżada Hellena.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/oranzada-hellena-sponsorem-nowej-edycji-idola,31467,artykul.html

Idol to program muzyczny, który cieszył się niezwykłą popularnością w latach 2002-2005 i wyłonił wiele gwiazd polskiego show-businessu. W tym sezonie, po dwunastoletniej przerwie, pełen pozytywnej energii program wraca na antenę telewizji Polsat. W jury Idola zasiądą: charyzmatyczny frontman grupy Lady Pank – Janusz Panasewicz, popularna piosenkarka – Ewa Farna, wokalista zespołu Video – Wojtek Łuszczykiewicz oraz obecna we wszystkich edycjach show, specjalistka od emisji głosu i krytyk muzyczny - Elżbieta Zapendowska. Program, tak jak przed laty, poprowadzi Maciek Rock. Sponsorem programu będzie Oranżada Hellena.

- Sponsoring kultowego show, jakim bez wątpienia jest Idol, to dla marki Oranżada Hellena kolejny element budujący jej silny, pozytywny wizerunek. Jesteśmy kojarzeni z radością, zabawą i pozytywnymi emocjami, a tych dostarcza zarówno nasz oryginalny napój, jak i talent show. Zgodnie z długofalową strategią komunikacji marki, zaznaczamy swoją obecność w szeroko rozpoznawalnych, prestiżowych programach, chętnie oglądanych przez młodych ludzi, którym optymistyczne wartości Oranżady Hellena są bardzo bliskie. Działania marki w programie Idol obejmują sponsoring, lokowanie produktu, aktywności online oraz POS. O wszystkich działaniach będziemy informować na bieżąco. – mówi Magdalena Koszela, Brand Manager Oranżady Hellena.  

Kampanię realizuje Mediabrands Studios – specjalistyczna komórka grupy IPG Mediabrands. Za działania PR odpowiada agencja Kolterman Media Communications.

Źródło: Grupa Colian

www.colian.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764