logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Oranżada Hellena z nową kampanią reklamową

  PR 16.03.2018, przeczytano 3425 razy
ilustracjastrzałka

Już dziś, 16 marca startuje nowa kampania reklamowa marki Oranżada Hellena. W sześciu rotujących spotach, można usłyszeć Kubę Wojewódzkiego, Tomasza Karolaka, Czesława Mozila, Michała Szpaka, Patrycję Markowską i Patricię Kazadi. Zakrojone na szeroką skalę działania wizerunkowo-sprzedażowe będą prowadzone równolegle w telewizji, Internecie i w punktach sprzedaży.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/oranzada-hellena-z-nowa-kampania-reklamowa,35824,artykul.html

Oranżada Hellena to jedna z czołowych marek na polskim rynku napojowym. Konsekwentnie realizuje działania wokół claimu Cudze chwalicie, swego nie znacie. W najnowszej kampanii kluczowe są: silny branding kolorystyczny, znane i lubiane głosy oraz ciekawa konwencja spotów. W sześciu rotujących reklamach można usłyszeć gwiazdy polecające Oranżadę Hellena: Kubę Wojewódzkiego, Tomasza Karolaka, Czesława Mozila, Michała Szpaka, Patrycję Markowską i Patricię Kazadi.

Kampania obejmuje swoim zasięgiem największe ogólnopolskie stacje telewizyjne: TVP, Polsat, TVN i stacje tematyczne. Będzie realizowana również w kanałach Social Media: Facebook, YouTube i Instagram. Oranżada Hellena otrzyma także mocne wsparcie w punktach sprzedaży. Przewidziano m.in. dodatkowe, spójne wizerunkowo z reklamą, ekspozycje produktów. Ponadto w placówkach handlowych przewidziano wsparcie w postaci materiałów POS z mocnym brandingiem: plakaty, wobblery i foldery.

Za kreację spotu odpowiedzialna jest agencja GonnaBe, a za jego produkcję Studio Filmowe M5. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Universal McCann. Działania PR prowadzi Kolterman Media Communications.

Metryczka kampanii:

  • Termin: 16.03.2018 – 10.06.2018
  • Hasło kampanii: Cudze chwalicie, swego nie znacie
  • Klient: Colian (Hellena)
  • Media: TV, Internet, materiały POSM
  • Kreacja: Agencja GonnaBe
  • Produkcja: Studio Filmowe M5
  • Dom mediowy: Universal McCann

Źródło: Colian

www.colian.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
,

Ciekawe do kogo trafia obecność w reklamie Michała Szpaka, Czesława Mozila czy Tomasza Karolaka.
Zdawać by się mogło przecież, że widz w reklamie chciałby widzieć kogoś wartego naśladowania...

avatar użytkownika
,

Tobie się tak wydaje? Że ludzie oglądają reklamy aby naśladować występujące w nich postaci?  

,

Do wygłoszenia kwestii, którą dowolny nieznany aktor zgodzi się wygłosić 1000 razy taniej, można zaprosić dowolnego nieznanego aktora, który zgodz się ją wygłosić 1000 razy taniej.

Po co więc celebryta? Wątpliwej jakości zresztą.
  

avatar użytkownika
,

Bo rozpoznawalny celebryta jest skuteczniejszy niż nieznany nikomu aktor z teatru przy powiatowym domu kultury?  

,

I w tym miejscu wstawiasz Szpaka, Mozila i Karolaka?
Jako tych skutecznych celebrytów?

  

avatar użytkownika
,

No - na 99,9% skutecznych to na pewno nie - więc wg Twoich kryteriów "nieskutecznych". Ale może reklamodawcy wystarczy, że skuteczniejszych od aktora z domu kultury?  

,

Ten argument nawet do mnie trafia - jakość celebryty dopasowana do jakości napoju.  

avatar użytkownika
,

A napój na ile procent oceniasz?  

,

W skali szkolnej na 1 z plusem.
Ten plus za chęci.
  

avatar użytkownika
,

To jaka jest w takim razie Twoja rada dla producenta: obniżyć jakość celebryty w stosunku do jakości napoju, podnieść ją? A może zostawić jak jest skoro jest Twoim zdaniem dobrze dopasowana?  

,

Nie udzielam bezpłatnych porad.  

avatar użytkownika
,

Moglibyście rozliczyć się barterem - Ty byś zdradził swoją poradę, a producent zaspokoiłby Twoją ciekawość wyjasniając "do kogo trafia obecność w reklamie Michała Szpaka, Czesława Mozila czy Tomasza Karolaka."...  

,

A gdzie w tym barterze korzyść dla mnie?  

avatar użytkownika
,

No fakt - ciekawość to pierwszy stopień do piekła.  

,

Nie bardzo widzę związek.
I nadal nie widzę żadnej korzyści w tym barterze.
  

avatar użytkownika
,

Skoro zaspokojenie Twojej ciekawości nie jest dla Ciebie korzystne - a jak głosi przytoczone ludowe powiedzenie faktycznie może nie być - to pewnie lepiej zrezygnować z barteru. Dla własnego bezpieczeństwa.  

,

Dla mnie, barter to wymiana dóbr o podobnej lub takiej samej wartości.
To wyczerpuje temat wspomnianych przez ciebie korzyści, niezależnie od tego, co mówią przysłowia.
  

avatar użytkownika
,

Przepraszamy - w pierwszym wpisie zasugerowałeś, że Twoja ciekawość stwarza pewną przestrzeń negocjacyjną.  

,

Przestrzeń przestrzenią, pozwól jednak, że zacytuję siebie:
"barter to wymiana dóbr o podobnej lub takiej samej wartości".
  

avatar użytkownika
,

Trudno abyśmy zgadywali jaką wartość ma dla Ciebie zaspokojenie Twojej ciekawości, albo jaką wartość będzie miała dla producenta Twoja porada.  

,

Nie ma żadnej.  

avatar użytkownika
,

Czyli oszukałeś nas?  

,

Yyy... na pewno odpowiadasz we właściwym wątku?  

avatar użytkownika
,

Twierdziłeś że ciekawi Cię do kogo trafia obecność w reklamie Michała Szpaka, Czesława Mozila czy Tomasza Karolaka...  

,

Co nie zmienia faktu, że informacja ta nie ma wartości.  

avatar użytkownika
,

Nie sposób zgodzić się z tym stwierdzeniem. Nie dlatego że jest nieprawdziwe, ale ponieważ jest nieprecyzyjne. Tak nieprecyzyjne, że nie sposób ocenić jego prawdziwości, czy choćby wiarygodności. W pierwszym wpisie zadeklarowałeś, że informacja ta wzbudza Twoją ciekawość, zatem posiada dla Ciebie pewną subiektywną wartość. Jaką - nie wiemy, być może np. wyłącznie emocjonalną. To oczywiście nie przesądza czy ma ona merytoryczną wartość dla kogoś, kto zamierzałby zrobić z niej np. naukowy albo biznesowy użytek. Tutaj wartość ta byłaby zależna od planowanego użytku.  

,

W kontekście barteru żadną.  

avatar użytkownika
,

Aby stosować taki kontekst, musiałbyś wiedzieć jak swoją korzyść oszacuje druga strona transakcji.  

,

Skoro oszacowałem przedmiot jako bezwartościowy, to znaczy, że możliwość barteru odrzucam, a zatem to, co myśli druga strona nie ma żadnego znaczenia.  

avatar użytkownika
,

No ale to się całkowicie nie zgadza z deklaracją złożoną w pierwszym wpisie, stąd pytanie czy był on aktem oszustwa?  

,

Chyba nie baudzo jest w pierwszym wpisie cokolwiek o barterze.
  

avatar użytkownika
,

Ale za to ile o wartości jaką ma dla Ciebie informacja, którą dysponuje producent!  

,

Ni krztyny.
Ślepniesz na starość.
  

Najnowsze w tym dziale

Żywiec Zdrój w kampanii wizerunkowej o osiągnięciu neutralności plastikowej
Trwa kampania "Z natury dla natury" Żywiec Zdrój (Danone). Marka kolejny raz podejmuje temat neutralności plastikowej. Kampania jest prowadzona z wykorzystaniem telewizji, digitalu, OOH oraz we współpracy z influencerami. VMLY&R odpowiada za koncept, kreację oraz działania w Internecie.
Agencja Space Cat Industries powstała, by pomagać markom w komunikacji z Pokoleniem Z. Misją firmy jest ciągła eksploracja nowych trendów i poszukiwanie wartości w nieustannie zmieniającym się digitalowym uniwersum. Space Cat Industries specjalizuje się w TikTok marketingu, współpracy z influencerami, produkcji audio i short video oraz TikTok Adsach.
Podsumowanie kampanii „Moc Polskich Warzyw” w 2022 roku
Biuro prasowe kampanii „Moc Polskich Warzyw” opublikowało podsumowanie ubiegłego roku. Rezultaty znacznie przewyższyły oczekiwania. Prowadzony od kilku lat projekt ma na celu propagowanie zdrowego stylu życia i zrównoważonej diety opartej na polskich warzywach sezonowych.

Warka wprowadza na rynek produkt wykraczający poza segment piw bezalkoholowych. Nowe piwo to rewolucyjny mix orzeźwiającej Warki 0.0%, lemoniady, naturalnej kofeiny i ekstraktu z żeń-szenia. W sprzedaży pojawią się dwa nowe smaki: Mango i Cytrusy oraz Ananas i Marakuja. Pierwszy z nich właśnie trafił do sieci Biedronka, a pod koniec lutego obydwa produkty będą już dostępne w...
Wyświetlacze LG na targach ISE 2023 pod hasłem „Life, Be Bloomed”
Zaawansowane wyświetlacze LG, w tym ekran Micro LED 8K, prezentowane są na interaktywnej wystawie wraz z wciągającą sztuką multimedialną i cyfrowymi przestrzeniami dla różnych branż
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764