logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Oranżada Hellena zaprasza na Pierwszą Gwiazdkę

  PR 03.12.2018, przeczytano 676 razy
ilustracjastrzałka

Oranżada Hellena w ubiegłym roku po raz pierwszy w historii marki zainwestowała w świąteczną kampanię reklamową. Efekt? Zakrojone na szeroką skalę akcje wizerunkowo-sprzedażowe prowadzone równolegle w telewizji, Internecie i w punktach sprzedaży przyczyniły się do tego, że w IV kwartale 2017 roku marka odnotowała wzrost sprzedaży o ponad  30 procent w porównaniu do roku 2016. Po tak rewelacyjnych wynikach producent napoju, firma Colian, zdecydował się na kontynuację zeszłorocznych działań reklamowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/oranzada-hellena-zaprasza-na-pierwsza-gwiazdke,380380,artykul.html

Świąteczna kampania telewizyjna przedstawia rywalizację pomiędzy Kubą Wojewódzkim a Oranżadowym Mikołajem. W tym zabawnym sporze zawsze wygrywa… Mikołaj.  Kultowy napój prezentowany jest w filmie jako autentycznie najlepszy na Święta i idealny na Pierwszą Gwiazdkę, zwiastującą te wyjątkowe dni. W ten sposób marka kontynuuje budowanie wizerunku Oranżady Hellena jako polskiego, autentycznego i wysokojakościowego napoju dla wszystkich. Kampania obejmuje swoim zasięgiem największe ogólnopolskie stacje telewizyjne: TVP, Polsat, TVN i stacje tematyczne. Działania reklamowe prowadzone są również w Internecie, w tym na Facebook.com i YouTube.com.

Oranżada Hellena otrzyma też mocne wsparcie w punktach sprzedaży. Przewidziano m.in. dodatkowe ekspozycje produktów, spójne wizerunkowo z reklamą. Jedną z nich będzie imponujących rozmiarów lokomotywa z wagonikami wypełnionymi po brzegi Oranżadą Hellena. Napoje będą opatrzone specjalnymi, świątecznymi etykietami, a w sklepach zawisną świąteczne plakaty i wobblery z mocnym brandingiem.

Źródło: Hellena

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764