logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Oranżada Hellena ze wsparciem w punktach handlowych

  PR 26.11.2021, przeczytano 584 razy

W związku ze zbliżającymi się świętami Oranżada Hellena w rodzinnym formacie 1,25 l zyskała dedykowaną szatę graficzną – etykietę z bożonarodzeniowym motywem. Do sprzedaży trafiły kolorowe, brandingowe zgrzewki kultowego napoju z funkcjonalną rączką, umożliwiającą wygodniejsze zakupy. Przewidziano też oryginalne ekspozycje. Jedną z nich jest imponujących rozmiarów pociąg z lokomotywą wypełniony po brzegi butelkami Oranżady Hellena o pojemności 1,25 l. Nie zapomniano też o paletach i półpaletach z oryginalnymi napojami o charakterystycznym landrynkowym smaku. Na potrzeby punktów sprzedaży przygotowano specjalne materiały POSM: świąteczne plakaty, foldery, wobblery i tzw. potykacze z postacią oranżadowego Mikołaja.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/oranzada-hellena-ze-wsparciem-w-punktach-handlowych,393913,artykul.html

Marka zaplanowała również efektowne ekspozycje wystrzałowej Oranżady Hellena Party stworzonej z myślą o dziecięcych i młodzieżowych imprezach. Niebawem w punktach sprzedaży pojawią się ćwierćpalety, półpalety i palety ze szklanymi butelkami o pojemności 0,75 l z wyrazistym designem.

Poza aktywnościami w sklepach klasyczna Oranżada Hellena, jak i Oranżada Hellena Party uzyskają wsparcie mediowe. Kampanie reklamowe przewidziano na grudzień.

Źródło: Colian Sp. z o.o.

www.colian.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764