logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Orbit odświeża swój look

  PR 02.06.2022, przeczytano 914 razy
ilustracjastrzałka

Marka zdecydowała się na zmianę identyfikacji wizualnej. Obejmuje ona zarówno odświeżenie dotychczasowego logotypu, jak i metamorfozę designu opakowań wszystkich dostępnych na polskim rynku bezcukrowych gum i miętusów Orbit. Produkty w nowej odsłonie można już znaleźć na sklepowych półkach. Od czerwca odświeżenie marki jest też wspierane intensywną kampanią reklamową.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/orbit-odswieza-swoj-look,396119,artykul.html

Prawdziwe piękno płynie z różnorodności. Marka Orbit poprzez odświeżone opakowania zachęca do odzyskania swojego błysku. Nowy wygląd produktów to połączenie najnowszych trendów i preferencji konsumentów, a także utrzymanie budowanej przez lata tożsamości marki. Cała identyfikacja wizualna została uproszczona, dzięki czemu jest bardziej wyrazista, a produkty lepiej zauważalne na sklepowych półkach. Dodatkowo proste, wyraziste logo 2D lepiej sprawdza się też w przestrzeni cyfrowej. To ważne, ponieważ marka Orbit aktywnie dociera do młodych ludzi za pomocą niestandardowych działań marketingowych, między innymi dzięki aktywnemu zaangażowaniu w świat e-sportu. Teraz chce być jeszcze bliżej swoich konsumentów również dzięki warstwie wizualnej produktów.

- Logo i opakowania bezcukrowych gum do żucia i miętusów marki Orbit przeszły prawdziwą metamorfozę. Nowy minimalistyczny wygląd łączy nowoczesny styl z naszym wieloletnim dziedzictwem. W ten sposób odpowiadamy na oczekiwania konsumentów i pokazujemy, że o zdrowie zębów można dbać przyjemnie i stylowo. Mamy nadzieję, że odświeżony design pozwoli naszym produktom dotrzeć do młodszych odbiorców, ale przypadnie do gustu również konsumentom, którzy są z nami od lat - mówi Piotr Kaznowski, Dyrektor Zarządzania Kategorią i Marketingu, Mars Wrigley Polska.

Zmiana identyfikacji wizualnej marki od czerwca jest wspierana wielokanałowymi działaniami reklamowymi. Cała aktywacja skupia się wokół wizerunkowej metamorfozy zachęcającej do podkreślenia swojej osobowości i wyrażania jej poprzez styl. Pod hasłem: „Odkryj nowy, świeży look” będzie ją można zobaczyć w Internecie oraz na nośnikach w kinach i na ulicach w blisko 50 polskich miastach. „Świeży look” Orbit promują znani z ubiegłorocznej aktywacji marki uczestnicy 10 edycji „Top Model” – Dominika Wysocka i Arek Pydych.

Dodatkowo produkty Orbit w nowej odsłonie będzie też można zobaczyć w znanych już widzom kopiach telewizyjnych oraz online video.

Kreacje do kampanii Internetowej oraz outdoorowej przygotowała agencja Digital Kingdom, za zakup mediów kampanii odpowiada dom mediowy Mediacom.

Źródło: Mars Wrigley Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764