logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Orbita Chillu na Lotnisku Chopina

  PR 09.07.2024, przeczytano 262 razy
ilustracja

Szukasz wygodnego miejsca na „chillowanie” przed wylotem – Orbit znalazł na to rozwiązanie. Z okazji sezonu urlopowego marka przygotowała wyjątkową niespodziankę dla podróżujących. W ramach nowej platformy komunikacji powstała Orbita Chillu na Lotnisku Chopina w Warszawie. Specjalna strefa ma umilić podróżującym czas oczekiwania na lot. Wyjątkowy spot można odwiedzać przez cały okres wakacyjny aż do 14 września br.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/orbita-chillu-na-lotnisku-chopina,404938,artykul.html

W tym roku Mars Wrigley odświeżył komunikację marki Orbit, podkreślając, że bezcukrowa guma jest nie tylko orzeźwiającą przekąską, ale może być również najlepszym towarzyszem wielu codziennych momentów. Z okazji sezonu urlopowego marka przygotowała dedykowaną odsłonę kampanii przedstawiającą znaczenie „małych chwil dla siebie” podczas wakacyjnych podróży, które paradoksalnie również mogą obfitować w mikrostresy. Dlatego marka przypomina, że wakacje to przede wszystkim czas odpoczynku i relaksu.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

– Chcąc uatrakcyjnić czas, który podróżni spędzają na lotnisku, postanowiliśmy zorganizować na warszawskim Lotnisku Chopina strefę Orbity Chillu. Znajdują się w niej komfortowe pufy i kanapy z widokiem na startujące samoloty, ale również atrakcje, które zapewnią aktywny relaks przed odlotem. Serdecznie zapraszamy do odwiedzenia strefy! – mówi Laura Lipska, Senior Brand Manager, Mars Polska.

Strefa Orbita Chillu jest dostępna do 14 września br. Spot marki Orbit jest zlokalizowany na Lotnisku Chopina w Warszawie, za strefą check-in w Pirsie centralnym. Na Orbicie Chillu znajdziemy niespotykaną dotąd „tablicę odlotów”, maszynę vendingową ze specjalnie zaprojektowaną grą, gdzie można bezpłatnie otrzymać bezcukrowe gumy Orbit, miejsce do odpoczynku, praktyczne gniazdka do ładowania telefonu, a także insta spot – „kolorowy łuk”, przez który można obserwować odlatujące samoloty. Wsparciem dla strefy będą też aktywacje konkursowe oraz akcje influencerskie.

Za adaptacje strategii i kreacji odpowiada agencja Digital Kingdom, za planowanie i zakup mediów agencja EssenceMediacom oraz za działania public relations agencja Garden of Words Group.

Źródło: Mars Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) przypomina, że zbliża się termin zakończenia naboru „Wzornictwo w MŚP” z programu Fundusze Europejskie dla Polski Wschodniej 2021-2027 (FEPW). W ramach działania można otrzymać środki na opracowaną strategię wzorniczą, która będzie przedmiotem wdrożenia innowacji w przedsiębiorstwie. Budżet naboru to 100 mln...
czołowi międzynarodowi eksperci i działacze w obszarze zdrowia publicznego wzywają do rezygnacji ze sponsoringu dużych imprez sportowych przez duże marki słodzonych napojów. Nowa kampania pt. "Kick Big Soda Out of Sport” („Pozbądźmy się dużych marek napojów z imprez sportowych”) zwraca uwagę na szkodliwość obecnego modelu współpracy...
Biuro Coca-Cola HBC w Warszawie projektu Bit Creative
Biuro firmy Coca-Cola HBC w warszawskim budynku Business Garden rozlokowane zostało na 3 piętrach o łącznej powierzchni 5,5 tys. mkw. Inwestorowi zależało by było ono nie tylko funkcjonalne i dopasowane do stylu pracy korporacji, ale też zaprojektowane zgodnie z brandbookiem firmy. Do współpracy przy projekcie wnętrza zaprosili więc architektów...
Projekt „Fokus na Allure” w kampanii Peugeot E-3008
Agencja Leo Burnett Warszawa na zlecenie marki Peugeot zrealizowała projekt wokół kampanii wprowadzającej na rynek nowego elektrycznego SUV-a typu fastback „Next-Level” – Peugeot E-3008. Innowacyjny model promuje wirtualna galeria, prezentująca wynik współpracy marki Peugeot z wybitnymi fotografami.
Marka Tygryski stawia na multibranding
W poszukiwaniu jeszcze bardziej atrakcyjnych rozwiązań dla swoich Klientów, marka Tygryski specjalnie dla sieci sklepów Lidl przygotowała coś wyjątkowego! W ramach akcji multibrandingu razem z Grupą JuraPark, Tygryski o smaku toffi i miód malina pojawiły się na sklepowych półkach w nowych, większych opakowaniach. Lecz to nie wszystko… W...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764