logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Orchidea Creative Group dla Appel

  PR 13.03.2013, przeczytano 1049 razy
ilustracjastrzałka

Rybne kompozycje firmy Appel - nowości zamknięte w poręcznych puszkach z łatwym otwarciem - trafiły na sklepowe półki w oprawie materiałów reklamowych, zaprojektowanych przez Orchidea Creative Group.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/orchidea-creative-group-dla-appel,18200,artykul.html

Agencja przygotowała ulotki z wizualizacjami umieszczonymi na tle, wzbogaconym o ikonki charakterystycznego logo firmy Appel. Przestrzennie ukazany błękit nieba, przechodzi płynnie w seledyn fal. Puszki z produktem umieszczono na drewnianych deskach imitujących pomost. Wszystkie te elementy wzbudzają skojarzenia z przestrzenią morza – jego świeżością i orzeźwiającą bryzą, co wzbudza wrażenie dostarczenia produktu prosto z rybackiego kutra do rak konsumenta.

Wyraźne zdjęcia, wykonane w studio Orchidei, ukazują produkt i wyeksponowane dodatki, charakteryzujące jego nutę smakową.

Źródło: Orchidea Creative Group


avatar użytkownika
+ + +

Tekst opublikował użytkownik: bebu

(Beniamin Buszewski)

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764