logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Orchidea Creative Group dla Peklimaru

  PR 05.12.2012, przeczytano 1563 razy
ilustracjastrzałka

Agencja marketingowa Orchidea Creative Group, przygotowała dla firmy Peklimar - producenta wyrobów wędliniarskich - kampanię promującą nowość w ich asortymencie – linię wędlin Delicjum.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/orchidea-creative-group-dla-peklimaru,17411,artykul.html

Orchidea - znana z nieszablonowych rozwiązań - i tym razem zwróciła na siebie uwagę propozycją ciekawego USPu.

Kolekcja Delicjum to aromatyczne wędliny o hiszpańskim czy francuskim temperamencie. Szynka marynowana toskańska, burgundzka oraz marynowane kiełbasy – alzacka i katalońska czy peperami sycylijskie, zapraszają koneserów szlachetnych wędlin jak i pasjonatów win, w kulinarną podróż.

Katalog produktów, wykreowany przez zespół Orchidei to ekskluzywny folder, prezentujący kompozycje wędliniarsko-winiarskie, w klimacie podróży po urokliwych regionach Włoch czy Francji. Orchidea Creative Group, umiejętnie stosując marketing sensoryczny, niestandardowo realizuje launch produktu, wskazując dla niego możliwe konotacje i kompozycje kulinarne. Tak przeprowadzony branding, wraz z materiałami wspierającymi sprzedaż, zapewnia umieszczenie linii wędlin Delicjum w klasie wyrobów premium.

Kolorystyka, dominująca na zaprojektowanych opakowaniach, etykietach, bizerbach, banderolach i pozostałych materiałach POS to purpura i złocenia, w otoczeniu floralnych ornamentów.

Walory wędlin Delicjum ukazane w takiej oprawie, niewątpliwie wpłyną na jakość sprzedaży asortymentu Peklimaru, gwarantując jej sukces.

Źródło: Orchidea Creative Group


avatar użytkownika
+ + +

Tekst opublikował użytkownik: bebu

(Beniamin Buszewski)

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Feeders Agency z kampanią Old Spice na trzech rynkach
Agencja Feeders ruszyła z nową kampanią influencerską dla Old Spice na rynku polskim, czeskim i węgierskim. Pod hasłem “Żele Old Spice – świeżość, o której śnisz”, angażując popularnych influencerów, marka chce trafić z produktami pod prysznic do młodych mężczyzn.
UM wygrywa przetarg Vinted
Vinted, platforma C2C służąca do sprzedaży i zakupu odzieży i akcesoriów modowych z drugiej ręki, wybrała w przetargu mediowym ofertę UM (IPG Mediabrands).
Polygon Streaming - technologia HTC usprawni integrację modeli 3D
VIVERSE, platforma do przetwarzania przestrzennego firmy HTC, uruchamia nową samodzielną usługę dla swojej autorskiej technologii Polygon Streaming, udostępniając ją po raz pierwszy poza VIVERSE. Dzięki temu twórcy będą mogli elastycznie integrować interaktywne modele 3D na różnych urządzeniach, w tym na smartfonach, tabletach, laptopach/komputerach PC lub zestawach XR.
MullenLowe Warsaw z kolejną odsłoną kampanii Provident
Agencja MullenLowe Warsaw przygotowała nową, odświeżoną odsłonę kampanii „Mam plan” firmy pożyczkowej Provident. Działania reklamowe wystartowały 14 lipca i obejmują szerokie spektrum mediów, w tym telewizję oraz intensywne działania w internecie.
Nowy standard sponsoringu Kompanii Piwowarskiej
Szacunek dla środowiska naturalnego, pozytywne i inkluzywne doświadczenia uczestników wydarzeń, promocja odpowiedzialnego spożywania alkoholu i zachowanie umiaru – takie mają być aktywacje współorganizowane i sponsorowane przez Kompanię Piwowarską. Firma skupia się na zapewnieniu wyjątkowych doświadczeń festiwalowych, które idą w parze z wartościami...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764