Agencja marketingowa Orchidea Creative Group, przygotowała dla firmy Peklimar - producenta wyrobów wędliniarskich - kampanię promującą nowość w ich asortymencie – linię wędlin Delicjum.
Orchidea - znana z nieszablonowych rozwiązań - i tym razem zwróciła na siebie uwagę propozycją ciekawego USPu.
Kolekcja Delicjum to aromatyczne wędliny o hiszpańskim czy francuskim temperamencie. Szynka marynowana toskańska, burgundzka oraz marynowane kiełbasy – alzacka i katalońska czy peperami sycylijskie, zapraszają koneserów szlachetnych wędlin jak i pasjonatów win, w kulinarną podróż.
Katalog produktów, wykreowany przez zespół Orchidei to ekskluzywny folder, prezentujący kompozycje wędliniarsko-winiarskie, w klimacie podróży po urokliwych regionach Włoch czy Francji. Orchidea Creative Group, umiejętnie stosując marketing sensoryczny, niestandardowo realizuje launch produktu, wskazując dla niego możliwe konotacje i kompozycje kulinarne. Tak przeprowadzony branding, wraz z materiałami wspierającymi sprzedaż, zapewnia umieszczenie linii wędlin Delicjum w klasie wyrobów premium.
Kolorystyka, dominująca na zaprojektowanych opakowaniach, etykietach, bizerbach, banderolach i pozostałych materiałach POS to purpura i złocenia, w otoczeniu floralnych ornamentów.
Walory wędlin Delicjum ukazane w takiej oprawie, niewątpliwie wpłyną na jakość sprzedaży asortymentu Peklimaru, gwarantując jej sukces.
Źródło: Orchidea Creative Group