logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Orchidea opakowuje paszteciki od Dudy

  PR 07.12.2012, przeczytano 1703 razy
ilustracjastrzałka

Przedsiębiorstwo Duda wprowadziło na rynek linię różnorodnych smakowo pasztetów w małych, ekonomicznych opakowaniach. Na ofertę składają się rozmaite smaki – cebulkowy, pomidorowy czy drobiowy. Agencja marketingowa Orchidea Creative Group zaprojektowała pudełka dla zestawu produktów Dudy i etykiety ozdabiające każdy z ich rodzajów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/orchidea-opakowuje-paszteciki-od-dudy,17440,artykul.html

Projekty charakteryzują się nowatorstwem i pomysłowością, akcentując fakt, że paszteciki przeznaczone są dla wszystkich członków rodziny, a z całą pewnością zasmakują w nich dzieci. Design linii odwołuje się do ich lekkiej, łatwosmarownej, kremowej konsystencji i akcentuje różnorodność asortymentu, jak i delikatność pasztecikowego smaku.

Źródło: Orchidea Creative Group


avatar użytkownika
+ + +

Tekst opublikował użytkownik: bebu

(Beniamin Buszewski)

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764