logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Oreo z limitowaną edycją ciastek Pac-Mman we współpracy z Namco

  PR 02.02.2024, przeczytano 658 razy
ilustracjastrzałka

Oreo od lat wprowadza limitowane edycje swoich produktów. Tym razem marka swoje siły połączyła z uwielbianym na całym świecie bohaterem gry PAC-MAN i stworzyła ciastka, które wyglądają jak jego labirynt! Współpracy towarzyszy kampania promocyjna, która trwa do końca kwietnia 2024 r.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/oreo-z-limitowana-edycja-ciastek-pac-mman-we-wspolpracy-z-namco,402962,artykul.html

PAC-MAN, komputerowa zręcznościowa gra, została wyprodukowana w 1980 r. Z biegiem czasu stała się popularna na całym świecie i zyskała miano kultowej. Jej bohater PAC-MAN uznawany jest za ikonę pop-kultury – był bohaterem filmu i animowanych seriali, a kojarzona przez miliony osób na całym świecie ścieżka dźwiękowa z gry pojawiła się w utworach muzycznych.

Także w tym roku marka Oreo kontynuuje swoją strategię wprowadzania edycji limitowanych przy współpracy z międzynarodowymi markami. Tym razem nawiązaliśmy współpracę z Namco, w ramach której powstały ciastka Oreo PAC-MAN. Zarówno na pudełkach, jak i znajdujących się w nich ciastkach, widoczne są nawiązania do kultowej gry. Obydwie strony ciastek mają emblematy przypominające labirynt i postacie z gry PAC-MAN. Dostępnych jest aż 6 różnych wzorów – z labiryntem, głównym bohaterem, dwoma duszkami, wisienką i napisem PAC-MAN. Produkty dostępne są w opakowaniach po 176 g, 154 g, 110 g i 44 g” – mówi Milena Misiewicz, Brand Manager Oreo, Belvita & Delicje Poland and Baltics.

Kampania promocyjna

Wprowadzeniu na rynek limitowanej edycji ciastek Oreo PAC-MAN towarzyszy kampania 360o, która potrwa do końca kwietnia 2024 r. Składają się na nią m.in. działania prowadzone w digitalu, na potrzeby których stworzony został 15-sekundowy spot, loteria konsumencka oraz wsparcie sprzedażowe w sklepach.

Co więcej, marka Oreo została sponsorem Snowlandii, czyli ogromnego śnieżnego labiryntu znajdującego się w Zakopanem. Na osoby odwiedzające ją w dniach 9-11 lutego 2024 r. czeka niepowtarzalna rozgrywka w PAC-MANA – jedna osoba z pary będzie mogła wcielić się w jego rolę i wejść do prawdziwego labiryntu. Druga korzystając z kamerki przymocowanej do drona stanie się graczem nawigującym kultowego bohatera. Atrakcji towarzyszy kreatywny sampling produktów wspierający zabawę, której celem jest zebranie jak najwięcej ciastek Oreo i jak najszybsze wyjście z labiryntu.

Atrakcyjne nagrody do wygrania w loterii konsumenckiej

W ramach kampanii zorganizowano także ogólnopolską loterię konsumencką z atrakcyjnymi nagrodami. Do wygrania nagroda główna – tygodniowy wyjazd do Japonii dla 4 osób z wizytą w Namco Gaming Centre oraz 70 zestawów składających się z przenośnych konsoli do gry i voucherów na grę PAC-MAN. Aby wziąć udział w loterii, wystarczy kupić dowolne opakowanie Oreo, uzupełnić formularz zgłoszeniowy na www.loteriaoreo.pl i sprawdzić, czy się wygrało! Należy zachować paragon lub fakturę imienną na zakupiony produkt. Loteria trwa od 1.02.2024 r. do 30.04.2024 r. Zakupu należy dokonać w dniach od 1.01.2024 r. do 30.04.2024 r. Szczegóły akcji znaleźć można w regulaminie zamieszczonym na stronie www.loteriaoreo.pl

Strategią i zakupem mediów zajął się dom mediowy Spark Foundary. Za przygotowanie na polski rynek spotu i kreacji digitalowych odpowiadała agencja POP. Materiały POS opracowała agencja Hasselford. Nad przebiegiem akcji promocyjnej i loterii konsumenckiej czuwa agencja IQ Marketing, aktywację w śnieżnym labiryncie koordynuje agencja Publicis. Komunikacją PR zajmuje się Big Picture.

Źródło: Mondelez Polska

Dodatkowe informacje:

Mondelez Polska
Mondelez Polska jest firmą branży spożywczej w Polsce, obecną na naszym rynku od 31 lat. Zatrudnia ponad 5000 pracowników i jest liderem na rynku czekolady i ciastek markowych w Polsce[1]. Bogata oferta firmy obejmuje marki takie jak: czekolady Milka, Toblerone i Alpen Gold, wafelki Prince Polo, batony 3BIT, ciastka Milka, OREO, belVita, Lubisie, Delicje, San, rogaliki i przekąski 7 Days oraz cukierki Halls. Mondelez Polska jest częścią rodziny firm Mondelēz International, Inc. Pod nazwą Mondelez funkcjonuje w Polsce od 2013 r.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Obiektyw Voigtlander APO Lanthar I 50 mm f/3,5 do Leica M
Niezmiernie miło jest nam poinformować o kolejnym obiektywie marki Voigtlander przeznaczonym do aparatów dalmierzowych Leica M.
Heytex Ecotex Frontlit w ofercie Antalis
Baner, który nie zawiera PVC? Materiał, który jest ultralekki, ale superwytrzymały? Wakacje już się zaczęły, ale nasi Zieloni Bohaterowie nie zwalniają tempa. Powitajcie jedną z naszych nowości – Heytex Ecotex Frontlit.
Pils odświeża identyfikację i komunikację
„Nasz PrzePils na piwo” to hasło kampanii reklamowej Lecha Pils promującej nowe opakowania piwa, prosto z Wielkopolski. Marka wprowadza na rynek butelki i puszki w nowej szacie graficznej, podkreślając lokalność Pilsa.
Sony ZV-E10 II i obiektyw E PZ 16–50 mm F3.5–5.6 OSS II
Sony wprowadza na rynek aparat ZV-E10 II, będący drugą generacją bestsellerowego modelu ZV-E10i. Korpus ZV-E10 jest obecnie podstawowym aparatem w przeznaczonej dla twórców treści serii Sony ZV. Stanowi wszechstronne, nieduże i łatwe w użyciu narzędzie dla początkujących i zaawansowanych twórców. Nowy ZV-E10 II będzie miał...
PLL LOT szuka strategicznej agencji reklamowej
Polska Grupa Lotnicza S.A., w imieniu Polskich Linii Lotniczych LOT S.A., ogłasza przetarg na wybór strategicznej agencji reklamowej do współpracy przy opracowaniu i realizacji kampanii wizerunkowej oraz bieżącej obsługi działań komunikacyjnych marki dla PLL LOT S.A.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764