logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Organic Marketing tematem konferencji Havas Media Group

  PR 10.11.2015, przeczytano 1306 razy
ilustracjastrzałka

19 listopada br. już po raz dziewiąty odbędzie się, ciesząca się popularnością w branży, konferencja Havas Media Group. Tegoroczna edycja, podobnie jak ubiegłoroczna, jest poświęcona zagadnieniu „Organic Marketing”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/organic-marketing-tematem-konferencji-havas-media-group,26503,artykul.html

Havas Media Group Conference to cykliczne przedsięwzięcie organizowane co roku przez polski oddział Havasa. W dotychczasowych ośmiu edycjach wzięło udział 62 prelegentów z 12 krajów, a ich wykładów miało okazję wysłuchać ponad 1,5 tys. uczestników. W programie tegorocznej konferencji znalazły się m. in. takie zagadnienia jak:

  • Kreatywność w reklamie – czy to wszystko?
  • Kontent jako przekaz reklamowy
  • Jeszcze bardziej połączeni – nowe urządzenia i nowy styl życia
  • Projektowanie interakcji ucieleśnionej, czyli jak angażować się łącząc fizyczne z cyfrowym


Wykłady poprowadzą znani w branży eksperci z Polski i zagranicy. Wśród zaproszonych gości swoje prelekcje wygłoszą: Mark Adams (Senior Vice President VICE Media, LLC), Jez Jowett (Global Head of Creative Technology, Havas Media Group), Olivier Robert-Murphy (Universal Music, Global Head of New Business), Alicja Cybulska (Havas Media Group Polska Strategy Director), Barbara Stawarz (Content Marketing Director, Havas Worldwide Warsaw), Aleksandra Bujnowska (Digital Director, Havas Media Group), Brad Jansen (VP Global Accounts, Havas Sports & Entertainment, Atlanta) oraz Wiesław Bratkowski (Projektant interakcji i badacz systemów złożonych, Uniwersytet SWPS).

Realia rynkowe pokazują nam jak bardzo w ostatnich latach zmieniło się postrzeganie marketingu i mediów – mówi Małgorzata Węgierek CEO Havas Media Group. Organic Marketing to nasza autorska wizja tego jak efektywnie łączyć ze sobą poszczególne kanały komunikacji i wykorzystywać ich możliwości. Jeśli chcemy skutecznie docierać do klientów musimy poszukiwać nowych rozwiązań w zakresie strategii marketingowych – dziś wiemy, że zarządzanie (data) angażującą i dopasowaną treścią (content) stanowi o sile marek. To właśnie o nich będziemy mówić podczas naszej tegorocznej konferencji. Serdecznie zapraszamy wszystkich zainteresowanych.

Więcej informacji na temat wydarzenia oraz możliwość limitowanego zakupu biletów znajduje się na stronie: http://hmgc.pl/

Źródło: Havas Media Group

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764