logo
WIADOMOŚCI

Organicart i Kaldi Coffee w gronie Członków PIAP

Mateusz Zawiślak  PR 09.04.2018, przeczytano 98 razy

Polska Izba Artykułów Promocyjnych rośnie w siłę i powiększa się o kolejnych graczy rynku artykułów promocyjnych. Grono Członków PIAP w marcu br. zasiliły firmy: OrganicArt i Kaldi Coffee.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/organicart-i-kaldi-coffee-w-gronie-czlonkow-piap,36083,artykul.html

- Do grona członków PIAP przystępujemy ponieważ chcemy uczestniczyć w budowaniu profesjonalnej grupy dostawców i producentów artykułów promocyjnych. Liczymy, że nasze oryginalne produkty i nieszablonowe podejście do pracy zaowocuje pozyskaniem nowych klientów agencyjnych. Zakładamy również, że będąc członkiem PIAP mamy większą możliwość nawiązania nowych kontaktów z producentami w zakresie produkcji półproduktów wykonanych zgodnie z naszą misją wprowadzania natury do otoczenia- mówi Marzena Sołdrzyńska właściciel firmy OrganicArt.

- Do PIAP-u przystąpiliśmy mając na uwadze systematycznie rosnący popyt na innowacyjne, a zarazem użyteczne narzędzia marketingowe. Wierzymy, że członkostwo w tej organizacji umożliwi nam dotarcie do Klientów zainteresowanych najwyższej jakości, eleganckimi produktami, w jakich się specjalizujemy – mówi Katarzyna Wyżycka Wiceprezes Zarządu Kaldi Coffee Sp. z o.o.

OrganicArt
to pracownia kreatywna zajmująca się projektowaniem i produkcją ekologicznych wyrobów z drewna. Jakość, kreatywność, niestandardowe materiały i ekologia to priorytety pracowni. Produkty wykonane przez OrganicArt cechuje wysoka dbałość o szczegóły począwszy od szkicu produktu a kończąc na opakowaniu. Wykonują głównie niestandardowe produkcje na indywidualne zamówienie klienta oraz posiadają gotowe wzory do adaptacji m.in. magnesy na lodówkę, breloki do kluczy, podkładki pod kubki, biżuterię drewnianą i wiele innych. Większość produktów wykonanych jest z litego drewna dębowego. OrganicArt stale powiększa park maszynowy co pozwala wprowadzać nowe wzornictwo i metody personalizacji.

Kaldi Coffee
 to palarnia kawy, która dostarcza świeżo paloną kawę najwyższej jakości, przygotowaną w oparciu o tradycyjne włoskie receptury. Kaldi Coffee specjalizuje się w personalizowanych emisjach kawy. Razem ze swoimi Klientami projektuje opakowania, dobiera odpowiednie mieszanki kaw 100% Arabica, by później przekazać w ich ręce nietuzinkowe narzędzie marketingowe. Najwyższej jakości, świeżo palona kawa, w eleganckim, dostosowanym do wizerunku Klienta opakowaniu jest nowoczesnym i użytecznym prezentem. Firma posiada w swojej ofercie również wysokiej jakości personalizowane herbaty oraz miody z polskich pasiek.

Źródło: PIAP

www.piap-org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Margaret, Maserak i Maleńczuk w kampanii Warka Radler
W nowym spocie telewizyjnym Margaret, Rafała Maseraka i Macieja Maleńczuka Warka Radler 0.0% pokazuje na luzie i puszcza oko do widza. Znana piosenkarka, charyzmatyczny tancerz i kultowy piosenkarz Maciej Maleńczuk nawiązali współpracę z marką Warka Radler i reklamują najnowszą linię Warki Radler 0.0%. Nowa kampania telewizyjna z ich udziałem wystartuje 16 kwietnia 2018. 
Dni Otwarte z drukarkami Efi w Atrium Centrum Ploterowe
26 kwietnia w siedzibie Atrium w Opolu odbędą się Dni Otwarte. Pośród kilkunastu drukarek wielkoformatowych, można będzie zobaczyć dwie wielkoformatowe drukarki LED-UV marki EFI - Pro 24f i Pro 16h.
Mindshare Polska i National Geographic promują nową odsłonę antologii „Geniusz: Picasso”
22 kwietnia na antenie National Geographic pojawi się druga odsłona serialu fabularnego „Geniusz”, która skupia się na życiu i twórczości wybitnego hiszpańskiego artysty Pabla Picassa. W  pierwszym sezonie, który miał premierę rok temu, mogliśmy śledzić zawiłą historię życia Einsteina. Za działania reklamowe na zlecenie FOX Networks Group Poland ponownie odpowiada dom mediowy Mindshare ...
W nowej kampanii ING bank zachęca Polaków do oszczędzania na emeryturę. Działania reklamowe wspiera specjalna promocja Indywidualnego Konta Emerytalnego z bonusem 100 zł za regularne odkładanie.
Największa akcja promocyjna Żywca „Ustaw sobie Ż” powraca
Po sukcesie zeszłorocznej loterii Żywiec startuje z kolejną edycją. Pula nagród gwarantowanych jest w tym roku jeszcze większa i wynosi 5.7 mln zł.
 
sobota 21.04.2018, 82 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone