logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Organicart i Kaldi Coffee w gronie Członków PIAP

  PR 09.04.2018, przeczytano 193 razy

Polska Izba Artykułów Promocyjnych rośnie w siłę i powiększa się o kolejnych graczy rynku artykułów promocyjnych. Grono Członków PIAP w marcu br. zasiliły firmy: OrganicArt i Kaldi Coffee.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/organicart-i-kaldi-coffee-w-gronie-czlonkow-piap,36083,artykul.html

- Do grona członków PIAP przystępujemy ponieważ chcemy uczestniczyć w budowaniu profesjonalnej grupy dostawców i producentów artykułów promocyjnych. Liczymy, że nasze oryginalne produkty i nieszablonowe podejście do pracy zaowocuje pozyskaniem nowych klientów agencyjnych. Zakładamy również, że będąc członkiem PIAP mamy większą możliwość nawiązania nowych kontaktów z producentami w zakresie produkcji półproduktów wykonanych zgodnie z naszą misją wprowadzania natury do otoczenia- mówi Marzena Sołdrzyńska właściciel firmy OrganicArt.

- Do PIAP-u przystąpiliśmy mając na uwadze systematycznie rosnący popyt na innowacyjne, a zarazem użyteczne narzędzia marketingowe. Wierzymy, że członkostwo w tej organizacji umożliwi nam dotarcie do Klientów zainteresowanych najwyższej jakości, eleganckimi produktami, w jakich się specjalizujemy – mówi Katarzyna Wyżycka Wiceprezes Zarządu Kaldi Coffee Sp. z o.o.

OrganicArt
to pracownia kreatywna zajmująca się projektowaniem i produkcją ekologicznych wyrobów z drewna. Jakość, kreatywność, niestandardowe materiały i ekologia to priorytety pracowni. Produkty wykonane przez OrganicArt cechuje wysoka dbałość o szczegóły począwszy od szkicu produktu a kończąc na opakowaniu. Wykonują głównie niestandardowe produkcje na indywidualne zamówienie klienta oraz posiadają gotowe wzory do adaptacji m.in. magnesy na lodówkę, breloki do kluczy, podkładki pod kubki, biżuterię drewnianą i wiele innych. Większość produktów wykonanych jest z litego drewna dębowego. OrganicArt stale powiększa park maszynowy co pozwala wprowadzać nowe wzornictwo i metody personalizacji.

Kaldi Coffee
 to palarnia kawy, która dostarcza świeżo paloną kawę najwyższej jakości, przygotowaną w oparciu o tradycyjne włoskie receptury. Kaldi Coffee specjalizuje się w personalizowanych emisjach kawy. Razem ze swoimi Klientami projektuje opakowania, dobiera odpowiednie mieszanki kaw 100% Arabica, by później przekazać w ich ręce nietuzinkowe narzędzie marketingowe. Najwyższej jakości, świeżo palona kawa, w eleganckim, dostosowanym do wizerunku Klienta opakowaniu jest nowoczesnym i użytecznym prezentem. Firma posiada w swojej ofercie również wysokiej jakości personalizowane herbaty oraz miody z polskich pasiek.

Źródło: PIAP

www.piap-org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mbridge nawiązuje współpracę z Gentleman-store.pl
Agencja marketingowa MBridge – Marketing Experts rozpoczęła działania z zakresu SEO dla sklepu internetowego Gentleman-Store.pl.
Remadays Warsaw 2019: Loteria i nagrody dla zwiedzających
Podobnie jak w latach ubiegłych także podczas targów RemaDays Warsaw  2019 organizowana jest loteria dla zwiedzających.
Mutoh Valuejet 1324 X tym razem w Agencji Reklamowej Gale
Drukarka wielkoformatowa Mutoh ValueJet 1324X jest urządzeniem wysoce wszechstronnym, a przez to jednym z najczęściej sprzedawanych ploterów w Polsce. Kolejne jej wdrożenie miało miejsce w Agencji Reklamowej GALE.
Radosław Smorga businness directorem w 180heartbeats + Jung v Matt
Radosław Smorga dołączył do agencji 180heartbeats + Jung v Matt, w której objął nowo utworzone stanowisko business directora.
Trendbook z możliwością interakcji od Peppermint
Agencja strategiczno-kreatywna Peppermint powered by Quad przygotowała Trend Mixer - interaktywne zestawienie trendów wizualnych i marketingowych na 2019 rok. Trend Mixer dostępny jest online oraz w formie drukowanej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia
© 1997-2019 ICOS
Wszystkie prawa zastrzeżone