logo
WIADOMOŚCI

Organicart i Kaldi Coffee w gronie Członków PIAP

  PR 09.04.2018, przeczytano 154 razy

Polska Izba Artykułów Promocyjnych rośnie w siłę i powiększa się o kolejnych graczy rynku artykułów promocyjnych. Grono Członków PIAP w marcu br. zasiliły firmy: OrganicArt i Kaldi Coffee.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/organicart-i-kaldi-coffee-w-gronie-czlonkow-piap,36083,artykul.html

- Do grona członków PIAP przystępujemy ponieważ chcemy uczestniczyć w budowaniu profesjonalnej grupy dostawców i producentów artykułów promocyjnych. Liczymy, że nasze oryginalne produkty i nieszablonowe podejście do pracy zaowocuje pozyskaniem nowych klientów agencyjnych. Zakładamy również, że będąc członkiem PIAP mamy większą możliwość nawiązania nowych kontaktów z producentami w zakresie produkcji półproduktów wykonanych zgodnie z naszą misją wprowadzania natury do otoczenia- mówi Marzena Sołdrzyńska właściciel firmy OrganicArt.

- Do PIAP-u przystąpiliśmy mając na uwadze systematycznie rosnący popyt na innowacyjne, a zarazem użyteczne narzędzia marketingowe. Wierzymy, że członkostwo w tej organizacji umożliwi nam dotarcie do Klientów zainteresowanych najwyższej jakości, eleganckimi produktami, w jakich się specjalizujemy – mówi Katarzyna Wyżycka Wiceprezes Zarządu Kaldi Coffee Sp. z o.o.

OrganicArt
to pracownia kreatywna zajmująca się projektowaniem i produkcją ekologicznych wyrobów z drewna. Jakość, kreatywność, niestandardowe materiały i ekologia to priorytety pracowni. Produkty wykonane przez OrganicArt cechuje wysoka dbałość o szczegóły począwszy od szkicu produktu a kończąc na opakowaniu. Wykonują głównie niestandardowe produkcje na indywidualne zamówienie klienta oraz posiadają gotowe wzory do adaptacji m.in. magnesy na lodówkę, breloki do kluczy, podkładki pod kubki, biżuterię drewnianą i wiele innych. Większość produktów wykonanych jest z litego drewna dębowego. OrganicArt stale powiększa park maszynowy co pozwala wprowadzać nowe wzornictwo i metody personalizacji.

Kaldi Coffee
 to palarnia kawy, która dostarcza świeżo paloną kawę najwyższej jakości, przygotowaną w oparciu o tradycyjne włoskie receptury. Kaldi Coffee specjalizuje się w personalizowanych emisjach kawy. Razem ze swoimi Klientami projektuje opakowania, dobiera odpowiednie mieszanki kaw 100% Arabica, by później przekazać w ich ręce nietuzinkowe narzędzie marketingowe. Najwyższej jakości, świeżo palona kawa, w eleganckim, dostosowanym do wizerunku Klienta opakowaniu jest nowoczesnym i użytecznym prezentem. Firma posiada w swojej ofercie również wysokiej jakości personalizowane herbaty oraz miody z polskich pasiek.

Źródło: PIAP

www.piap-org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Jak skutecznie promować miasto i region?
Kongres Innowacyjnego Marketingu w Samorządach już w przyszłym tygodniu.
Spotkanie w Idea Hub: Zakupy on-line w nowej rzeczywistości zamówień publicznych
Czekają nas duże zmiany w zamówieniach publicznych. Od stycznia 2020 roku wszystkie zamówienia sektora państwowego będą dokonywane jedynie on-line. Jak się do tego przygotować? Na czym dokładnie będą polegać zmiany? Już w najbliższy czwartek, 25 października w poznańskim Idea Hub podczas bezpłatnego spotkania networkingowego, Mateusz Bartosiewicz, trener i doradca ds....
Amica wśród sponsorów kampanii „Diagnostyka jajnika”
Grupa Amica od roku kampanie społeczne organizowane przez Ogólnopolską Organizację „Kwiat Kobiecości”. Ich celem jest popularyzacja zdrowego stylu życia wśród pań, profilaktyka najgroźniejszych chorób spośród tych potocznie zwanych kobiecymi – nowotworowych. 16 października rozpoczęła się kolejna kampania, pod hasłem...
Giętarki HD Green Series w Automatic Letter Bender
Jako autoryzowany przedstawiciel marki HD wprowadziliśmy do oferty nowe giętarki HD GREEN SERIES. Dlaczego są godne uwagi? To doskonałe rozwiązanie dla firm poszukujących kompromisu pomiędzy dobrą jakością systemu gięcia i nacinania oraz przystępną ceną.
Panasonic wprowadził na rynek wielkoformatowe wyświetlacze 4K z serii EQ1
Panasonic uzupełnił ofertę wyświetlaczy 4K o sześć nowych modeli z linii EQ1. Ekrany o przekątnych od 43 do 86 cali oferują wysoką jakość obrazu, łatwą instalację oraz szerokie możliwości zastosowania.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
. Wszystkie prawa zastrzeżone