logo
GIEŁDA
Polska reklama i poligrafiaGIEŁDA

Toruń: Organizacja konferencji dla kuratorów, pedagogów, psychologów, pracowników socjalnych oraz pozostałych kadr pracujących z młodzieżą niedostosowaną społecznie z terenu województwa kujawsko-pomorskiego

12.09.2024
Oferta ważna do:23.09.2024 godz. 11:00
Odsłon: 170

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Organizacja konferencji dla kuratorów, pedagogów, psychologów, pracowników socjalnych oraz pozostałych kadr pracujących z młodzieżą niedostosowaną społecznie z terenu województwa kujawsko-pomorskiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Toruniu
1.3.) Oddział zamawiającego: ROPS w Toruniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 361502012
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bartkiewiczówny 93
1.5.2.) Miejscowość: Toruń
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@rops.torun.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.rops.torun.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
realizacja zadań samorządu w zakresie polityki społecznej

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Organizacja konferencji dla kuratorów, pedagogów, psychologów, pracowników socjalnych oraz pozostałych kadr pracujących z młodzieżą niedostosowaną społecznie z terenu województwa kujawsko-pomorskiego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1e6e5d8b-c339-41b9-ba2e-7826ff5cb695
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00495565
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00089947/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.12 Organizacja konferencji dla pracowników podmiotów działających na rzecz osób zagrożonych wykluczeniem społecznym w ramach projektu Trampolina 4 - etap I

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Zamówienie realizowane jest w ramach projektu „Trampolina 4 – etap I”, realizowanego w ramach Priorytetu 8: Fundusze europejskie na wsparcie w obszarze rynku pracy, edukacji i włączenia społecznego, Działanie 8.25: Usługi wsparcia rodziny i pieczy zastępczej, współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Funduszy Europejskich dla Kujaw i Pomorza na lata 2021-2027

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/rops_torun/proceedings
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miedzy Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu https://platformazakupowa.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postępowanie DO.2721.23.2024 prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl.
Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego.
Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy.
Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformazakupowa.pl przesłanych przez zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.
Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl , tj.:
stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
włączona obsługa JavaScript,
zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,
zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem.
Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z platformazakupowa.pl
w szczególności za sytuację, gdy zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce „Wyślij wiadomość do zamawiającego”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art. 221 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści specyfikacji, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie.swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1 z późn. zm.), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Zamawiający – Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Toruniu;kontakt do inspektora ochrony danych osobowych Zamawiającego: tel. 56 6571466, email: iodo@rops.torun.pl; Zamawiający nie działa przez przedstawiciela administratora danych osobowych dane osobowe przetwarzane będą zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z zamówieniem nr DO.2721.23.2024, pn. „ Organizacja konferencji dla kuratorów, pedagogów, psychologów, pracowników socjalnych oraz pozostałych kadr pracujących z młodzieżą niedostosowaną społecznie z terenu województwa kujawsko-pomorskiego odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o przepisy prawa; dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a w przypadku objęcia niniejszego zamówienia dofinansowaniem z budżetu UE - przez okres wynikający z postanowień zawartej umowy o dofinansowanie pomiędzy Zamawiającym a właściwym organem;
obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio Zamawiającemu jest wymogiem związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany;
zgodnie z RODO przysługuje Wykonawcy:
prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii,
prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych - skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z prowadzonym postępowaniem i złożoną ofertą oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników,
prawo do usunięcia danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa,
prawo do ograniczenia przetwarzania danych - prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego,
prawo do wniesienia skargi do Prezes UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa)
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z RODO Wykonawcy nie przysługuje: a) prawo do przenoszenia danych osobowych,
b) prawo do wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych, po złożeniu oferty,
c) prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych,
d) prawo do usunięcia danych osobowych;
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DO.2721.23.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opis skrócony zamówienia:
1) Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usług następująco:
zorganizowanie konferencji, w oparciu o szczegółowy program konferencji przekazany przez Zamawiającego, bazujący na programie ramowym określony w ust. 2;
zapewnienie obsługi konferencji, w tym opiekuna organizacyjnego konferencji i konferansjera;
zorganizowanie i obsługa recepcji konferencji, a także rejestracji uczestników;
zapewnienie prelegentów - specjalistów wygłaszających prelekcje oraz przeprowadzających warsztaty dla uczestników zgodnie z programem przekazanym przez Zamawiającego;
zapewnienie materiałów konferencyjnych - przygotowanie i wydruk materiałów konferencyjnych;
świadczenie usług cateringowych podczas konferencji – zapewnienie 2 przerw kawowych i obiadu w dniu konferencji dla 100 osób;
zapewnienie 3 sal warsztatowych (min. 80 m2) i 1 sali konferencyjnej (min. 150 m2) z wyposażeniem: stoły, krzesła, rzutnik multimedialny z ekranem, komputer, tablica flipchart lub tablica suchościeralna oraz komplet pisaków, bezprzewodowy dostęp do Internetu;
zapewnienie bezpłatnych miejsc parkingowych dla uczestników konferencji;
zapewnienie certyfikatów uczestnictwa w konferencji dla wszystkich uczestników;
przekazanie Zamawiającemu list obecności uczestników potwierdzających udział w konferencji oraz list odbioru materiałów konferencyjnych, potwierdzonych własnoręcznym podpisem;
przygotowanie i przekazanie Zamawiającemu sprawozdania z realizacji konferencji;
przekazania wszystkich niezbędnych dokumentów dotyczących realizacji działania, określonych i wymaganych przez Zamawiającego.

2) Termin realizacji konferencji: 19 listopada 2024 r.
3) Miejsce realizacji usługi: w promieniu do 30 km od granic administracyjnych Miasta Torunia lub Miasto Toruń.
4) Liczba uczestników konferencji: maksymalnie 100 osób.
5) Usługa będzie realizowana stacjonarnie.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80522000-9 - Seminaria szkoleniowe

80590000-6 - Usługi seminaryjne

55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

55320000-9 - Usługi podawania posiłków

55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-11-19
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, zaplanował udzielenie zamówienia dotychczasowemu Wykonawcy usług, polegającego na powtórzeniu podobnych usług - usługi zorganizowania i przeprowadzenia konferencji, usług restauracyjnych oraz zapewnienia Sali szkoleniowej, jakie stanowią przedmiot niniejszego zamówienia. Przewidywana wartość zamówień na usługi polegających na powtórzeniu wynosić będzie maksymalnie 50% wartości zamówienia określonego w umowie zawartej z Wykonawcą.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena nastąpi zgodnie z kryteriami określonymi w SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 50
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy
4.3.5.) Nazwa kryterium: aspekty społeczne – integracja społeczna i zawodowa osób z grup zagrożonych wykluczeniem społecznym
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej
Zamawiający ustanawia następujące minimalne poziomy zdolności:
a) w zakresie doświadczenia:
Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia winien wykazać się realizacją minimum trzech usług mających za przedmiot organizację i przeprowadzenia konferencji/seminariów/warsztatów/ szkoleń. Wartość łączna wszystkich zrealizowanych (a w przypadku usług ciągłych również wykonywanych usług) i wskazanych przez Wykonawcę w wykazie usług winna wynosić co najmniej 50.000,00 zł brutto. Wśród ww. usług znaleźć musi się minimum jedna konferencja zrealizowana dla min. 50 osób lub minimum jeden cykl konferencji/seminariów/szkoleń/warsztatów zrealizowanych dla min. 100 osób na podstawie jednej umowy, przy zastrzeżeniu, że usługa ww. konferencji/cyklu konferencji/seminariów/szkoleń/warsztatów obejmowała usługi tożsame z przedmiotem niniejszego zamówienia tj. zapewnienie prelegentów/wykładowców/trenerów, materiałów szkoleniowych, sal szkoleniowych, usług wyżywienia i noclegu.
W celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu, każdy z Wykonawców składa w ofercie oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ustawy Pzp, którego treść zawarta jest w załączniku nr 3 do SWZ.
Podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w Rozdziale XII składane są przez Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, na wezwanie Zamawiającego, o którym mowa w art. 274 ust. 1 ustawy Pzp,
b) w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia winien wykazać się dysponowaniem osobami, które posiadają uprawnienia i kwalifikacje zgodne z obowiązującymi przepisami prawa oraz doświadczenie w realizacji konferencji metodycznych/seminariów/warsztatów/szkoleń. W szczególności Zamawiający wymaga, aby:
osoba pełniąca funkcję opiekuna organizacyjnego konferencji posiadała doświadczenie w organizacji minimum 3 konferencji/seminariów/warsztatów/szkoleń,
osoba pełniąca funkcję konferansjera konferencji posiadała doświadczenie w moderowaniu minimum 3 konferencji/seminariów/warsztatów/szkoleń,
osoby rekomendowane do wygłaszania prelekcji i prowadzenia warsztatów posiadały wykształcenie wyższe i były specjalistami w dziedzinie resocjalizacji/ profilaktyki społecznej/ pedagogiki/ psychologii/ psychoprofilaktyki/psychiatrii/ itp.; osoby wygłaszające wykłady – prelekcje główne – powinny wykazywać się przeprowadzeniem min. 5 prelekcji w ciągu ostatnich trzech lat odpowiadających tematyką przedmiotowi zamówienia; osoby prowadzące warsztaty winny wykazywać się przeprowadzeniem min. 5 warsztatów/szkoleń odpowiadających tematyką przedmiotowi zamówienia. W celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu, każdy z Wykonawców składa w ofercie oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ustawy Pzp, którego treść zawarta jest w załączniku nr 3 do SWZ;
Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji opiekuna organizacyjnego i prelegenta. Zamawiający wymaga, aby min. 1 prelegent wygłaszający prelekcję główną oraz osoby prowadzące warsztaty posiadały min. 2-letnie doświadczenie praktyczne w pracy w placówkach zamkniętych i/lub z młodzieżą przebywającą w placówkach zamkniętych i/lub w pracy kuratora sądowego (dla nieletnich).
warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający nie ustanawia minimalnych poziomów zdolności w tym zakresie.
W celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu, każdy z Wykonawców składa w ofercie oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ustawy Pzp, którego treść zawarta jest w załączniku nr 3 do SWZ.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: w celu wykazania spełniania braku podstaw do wykluczenia - Wykonawca składa następujące podmiotowe środki dowodowe:
zamiast podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w § 2 ust. 1 pkt 1, 2 lub 4-6 Rozporządzenia w sprawie podmiotowych środków dowodowych, żąda oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, tj. oświadczenie winno odnosić się do podstaw wykluczenia, o których mowa w:
- art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej "ustawą",
- art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego
- art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy - oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;
oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w: art. 108 ust. 1 pkt 3 Pzp, art. 108 ust. 1 pkt 4 Pzp, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego, art. 108 ust. 1 pkt 5 Pzp, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji, art. 108 ust. 1 pkt 6 Pzp, tj. informacje zawarte w oświadczeniu winny potwierdzać brak podstaw do wykluczenia, o których mowa w:
- art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy,
- art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,
- art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,
- art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy, Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.
c. oświadczenie Wykonawcy o aktualności dotyczące przesłanek wykluczenia,
o których mowa w art. 5k Rozporządzenia 833/2014 - wzór stanowi załącznik nr 8 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Stosownie do treści art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:
w celu wykazania minimalnych zdolności, określonych w Rozdziale XI ust. 1 pkt 1 lit. a SWZ, wezwany Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy; Wzór wykazu stanowi załącznik nr 5 do SWZ.
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług, wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz dotyczy usług, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy,
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
program konferencji, sporządzony na wzorze, stanowiącym załącznik nr 7 do SWP – uzupełniony o imiona, nazwiska oraz tytuły naukowe/zawodowe prelegentów/prowadzących; program musi stanowić załącznik do oferty sporządzonej przez Wykonawcę w odniesieniu do tej usługi, na którą składana jest oferta - w związku z tym, iż program konferencji stanowi przedmiotowy środek dowodowy, Zamawiający stosownie do treści art. 107 ust. 2 ustawy Pzp przewiduje możliwość wezwania do ich uzupełnienia, zgodnie z dyspozycją zawartą w ww. przepisie ustawy.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Program konferencji, o którym mowa powyżej.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Do oferty należy dołączyć:
formularz ofertowy – wzór formularza stanowi załącznik nr 2 do SWZ;
pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;
pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wzór oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu stanowi załącznik nr 3 do SWZ, z uwzględnieniem wymagań zawartych w Rozdziale XI ust. 1 pkt 1 lit. a, b SWZ (oświadczenie dotyczące podmiotu trzeciego zostało zawarte w załączniku nr 3a do SWZ);
zobowiązanie, o którym mowa w Rozdziale XI ust. 8 SWZ;
odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania;
wykaz osób wyznaczonych do realizacji zamówienia - załącznik nr 6;
program konferencji, sporządzony na wzorze, stanowiącym załącznik nr 7 do SWP – uzupełniony o imiona, nazwiska oraz tytuły naukowe/zawodowe prelegentów/prowadzących; program musi stanowić załącznik do oferty sporządzonej przez Wykonawcę w odniesieniu do tej usługi, na którą składana jest oferta - w związku z tym, iż program konferencji stanowi przedmiotowy środek dowodowy, Zamawiający stosownie do treści art. 107 ust. 2 ustawy Pzp przewiduje możliwość wezwania do ich uzupełnienia, zgodnie z dyspozycją zawartą w ww. przepisie ustawy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Dopuszcza się możliwość dokonania zmian niniejszej umowy w stosunku do treści oferty jedynie w zakresie:
terminu wykonania przedmiotu umowy;
składu osobowego prelegentów/moderatora/opiekuna – wskazanych przez Zamawiającego
i zapewnionych przez Wykonawcę, z zastrzeżeniem, że zmiana nastąpi poprzez wyznaczenie osoby/osób posiadających co najmniej takie samo doświadczenie jak osoba zmieniana; na tej podstawie dopuszczalne jest rozszerzanie kadry merytorycznej;
treści programu konferencji, o którym mowa w § 1 ust. 8 umowy - jeśli jest to uzasadnione potrzebami Zamawiającego.
Warunkiem wprowadzenia zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy jest wystąpienie okoliczności niezależnych od stron umowy, uniemożliwiających wykonanie umowy w terminie pierwotnym. Obowiązek udokumentowania wystąpienia okoliczności uzasadniających zmianę terminu wykonania przedmiotu umowy ciąży na stronie umowy wnioskującej o wprowadzenie zmiany. Za okoliczności uniemożliwiające wykonanie przedmiotu umowy w terminie uznaje się w szczególności:
działanie siły wyższej;
przedłużającą się procedurę, w związku z rozpatrywaniem wniesionego/ wniesionych przez Wykonawcę środków odwoławczych;
okoliczności występujące po stronie Zamawiającego, które uniemożliwią wykonanie zamówienia w ustalonym w umowie terminie.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-09-23 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/rops_torun/proceedings
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-09-23 11:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-10-22


Ogłoszenie pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/organizacja-konferencji-dla-kuratorow%2C-pedagogow%2C-psychologow%2C-pracownikow-socjalnych-oraz-pozostalych-kadr-pracujacych-z-mlodzieza-niedostosowana-spolecznie-z-terenu-wojewodztwa-kujawsko-pomorskiego%2C-torun,93752,ogloszenie.html

https://www.rops.torun.pl/
Signs.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść ofert i ogłoszeń, nie jest stroną i nie pośredniczy w transakcjach prowadzonych za pośrednictwem Giełdy.

źródło ogłoszenia: Urząd Zamówień Publicznych

Ogłoszenia w dziale "Zamówienia publiczne" są subiektywnym wyborem redakcji Signs.pl, dokonywanym na podstawie analizy publikacji UZP. Wybieramy ogłoszenia, o których sądzimy, że mogą być dla naszych użytkowników interesujące. Nie możemy jednak gwarantować, że nie pominęliśmy czegoś istotnego. Całościowy przegląd ogłoszeń o zamówieniach, wraz z oryginałami ogłoszeń, informacjami o wynikach przetargów oraz bogatą bazą wiedzy znaleźć można w serwisie UZP: uzp.gov.pl. Signs.pl nie odpowiada za ewentualne błędy w zamieszczanych na naszych stronach kopiach ogłoszeń.

REKLAMA:
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764