IAB US, IAB Tech Lab, ANA (Association of National Advertisers) oraz inne organizacje branżowe ogłaszają partnerstwo na rzecz Responsible Addressable Media. Współpraca będzie opierać się na pracach w projekcie Rearc mającym na celu opracowanie rozwiązań technologicznych zorientowanych na prywatność i odpowiednie personalizowanie reklam.
Projekt Rearc to inicjatywa IAB US i IAB Tech Lab mająca na celu zaangażowanie wszystkich grup interesariuszy uczestniczących w rozmowach biznesowych, politycznych i technologicznych, które napędzają proces ustanawiania standardów. Celem Rearc jest przemyślenie i przebudowa marketingu cyfrowego w taki sposób, by nadal realizował swoje założenia, a jednocześnie adresował obecne wyzwania i potrzeby w zakresie prywatności konsumentów i personalizacji.
IAB Polska powołał lokalną Grupę Zadaniową Rearc, która rozpoczęła swe prace już w kwietniu. Grupa jest otwarta dla wszystkich firm zrzeszonych w IAB Polska. Poza aktywnym udziałem w pracach Rearc, Grupa jest również pierwszym miejscem opiniowania, a także weryfikacji wszelkich wypracowanych standardów i propozycji pod kątem polskich wymogów.
Źródło: IAB Polska