logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Orifarm z agencją Ancymony

  PR 07.12.2021, przeczytano 638 razy

Agencja Ancymony wygrała przetarg na realizację digitalowej kampanii świątecznej dla marki Vita Buerlecithin. Sercem akcji jest tworzenie i składanie wyjątkowych życzeń swoim bliskim.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/orifarm-z-agencja-ancymony,394043,artykul.html

Orifarm to nowa firma farmaceutyczna w Polsce, jednak ze znanymi i długo obecnymi na rynku markami oraz największy dostawca leków z importu równoległego w krajach skandynawskich oraz prężnie rozwijający się dostawca leków generycznych w Europie.

Agencja Ancymony przygotowała kampanię „Życzenia świąteczne z Vita Buerlecithin”, której ideą jest możliwość spersonalizowania życzeń świątecznych i wysłania ich do swoich bliskich w łatwy sposób. Vita Buerlecithin zaprasza do stworzenia osobistych animowanych e-kartek i przesyłania ich szybką drogą. Niestandardowa akcja marki Vita Buerlecithin to świetna okazja do przygotowania unikatowej, świątecznej wiadomości od serca.

- Kampanie internetowe leków nie należą do najłatwiejszych. Z doświadczenia wiemy, że przy tego typu projektach oprócz dobrego pomysłu, który odpowiada na brief, potrzebne jest coś więcej. Poza konceptem kreatywnym zaplanowaliśmy każdy szczegół. To pozwoliło obu stronom działać sprawnie i sprzyjało miłej atmosferze przy pracy nad projektem  - komentuje Paweł Jóźwik, strategy group head, Ancymony.

Vita Buerlecithin to uznana marka preparatu wzmacniającego umysł i formę, tradycyjnie już dawanego w prezencie osobom starszym, szczególnie, jako prezent Gwiazdkowy. W tym roku dajemy coś więcej – kartkę świąteczną, w której osobiście składamy życzenia bliskim. To prezent od serca, który będzie zapamiętany długo - dodaje Anna Gérard, senior brand manager, Orifarm.

Ancymony odpowiadają za koncepcję, realizację, dobór mediów i obsługę kampanii reklamowych. Kampania marki obecna jest w digitalu. Planowane są działania content marketingowe, kampania programmatic, reklama w mediach społecznościowych i w sieci Google.

Źródło: Ancymony

www.ancy.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764